Hned, co jsem vystoupil z autobusu jsem se podíval do obálky s penězi, kolik jsem jich vlastně dostal. Napočítal jsem přesně tři milion. Strčil jsem si obálku zpět do kapsy. Podle navigace mám jít asi sedm set padesát metrů rovně, do mírného kopce, kde zahnu doleva a hned bych tam měl být. Tak doufám, že tam dojdu.
Taky že jsem došel. Byl jsem tam za tři minuty. Před domem čekal kluk. Mohl být snad stejně starý jako já. Je celkem pohledný, pomyslel jsem si.
,,Dobrý den? Vy jste majitel?" slušně jsem se zeptal. ,,Dobrej. Ne nejsem," mávnul na mě rukou a zhoupnul se ze špiček na paty. ,,Takže jste ten, kdo se jde taky podívat na byt?" ,,Jak jako taky?" nadzvednul jedno obočí. ,,Ten chlap říkal, že má zájem ještě někdo." ,,Aha? O tom teda nic nevím," strčil si ruce do kapes. ,,Vážně to budete kupovat?" zeptal jsem se. ,,Proč se ptáte?" ,,No já jenom... Nechci být zlý nebo tak něco, ale prosím najděte si jiný byt, já nemám jinak kam jít. Těžce jsem na to vydělával peníze," trošku jsem zalhal. ,,Opravdu?-"
,,Perfektní jste tu oba dva, tak rovnou pojďte," vytáhnul klíče.Odemknul a my jsme ho následovali do bytečku. ,,Takže je to tu hodně malinké, ale jestli máte v plánu bydlet sami, tak si myslím, že to bohatě stačí." Chodili jsme po bytě a ukazoval nám, kde co je.
,,No a to je ode mě vše. Máte nějaké otázky?"
,,Já ne," řekl tmavovlasý kluk.
,,Jak to je se splácením nájmu?" zeptal jsem se, když on nic nechtěl.
,,Dobrá otázka. První platba je na tři měsíce dopředu a pak normálně měsíc předem a je v tom voda, elektrika a další věci. Takže se nemusíte o nic starat."
,,Aha, a můžu to zaplatit hned teď a tady?"
,,Ne tak rychle. Tady pán tu byl první. Tak co? Berete ten byt nebo ho necháváte tady mladíkovi?"
,,Ať si ho nechá. Já se kouknu po něčem, co má větší vanu," mrknul na mě.
,,Tak dobře, rozhodnuto. Budete platit hotově nebo kartou?"
,,Hotově, jestli by to šlo?"
,,Jistěže šlo, přinesu papíry a můžeme je podepsat," odešel.
,,Gratuluji k vašemu bytu," usmál se. ,,Děkuju.",,Já vím, že je to dost blbý a ani se vůbec neznáme, ale nechtěl byste pro mě pracovat" ,,Jak můžete vědět, že hledám práci?" ,,A nehledáte?" znejistěl. ,,Hledám," potvrdil jsem. ,,Tak vidíte." ,,Jakou práci máte na mysli?" ,,Byl byste něco jako sekretář, asistent a takové tydlencty věci." ,,Plat?" ,,2 000 000?" ,,4 000 000," zvýšil jsem částku. ,,3 000 000," překřížil ruce na hrudi. ,,Beru. Kdy mohu nastoupit?" ,,Tady máte vizitku a zavolejte tam zítra ráno v 8 hodin," usmál se a odešel. ,,Nesu tu smlouvu!" mával několika papíry.
,,Jo a mám otázku." ,,Ptejte se." ,,Vy pronajímáte jenom tenhle byt, nebo ještě jiné byty?" ,,Ještě další dva, ale ty jsou o trochu dražší. Za tenhle je 720 000 ₩ na měsíc a tam ty dva jsou za 920 000 ₩, každý." ,,A mohu je vidět?" ,,Vypadají naprosto stejně, jenom tam je navíc jedna ložnice a také menší zahrádka." ,,Tak fajn, ten si vezmu a omlouvám se, že vám v tom dělám takový zmatek," podrbal jsem se na zátylku. ,,V pohodě, tak tam rovnou zajdeme."
Opustili jsme tam ten byt a o ulici dál byl byt, do kterého se konečně nastěhuju. Teda doufám. ,,Tak jsme tu. Můžete se tu porozhlédnout, já připravím ty smlouvy," šel jsem se tedy kouknout, jak to vypadá tady. Byl jsem spokojený. Bylo to tak akorát.
,,Takže teď zaplatíte na tři měsíce dopředu a pak to bude každý měsíc předem. Voda, elektřina, topení to vše to obsahuje. Je tu navíc klimatizace, no a to je asi vše. Peníze mi tedy budete dávat pokaždé hotově?" ,,Ano budu," potvrdil jsem mu to. ,,Tak fajn, podepište to tady a tady." Jak řekl, tak jsem i udělal. Pak to podepsal i on.
,,Takže bude to 2 760 000 ₩." Vytáhnul jsem obálku s penězi a vzal si tolik, kolik potřebuju. ,,Tady to je," podal jsem mu balíček bankovek. ,,Děkuji. Tady jedna smlouva pro vás a jedna pro mě. Dám vám dva klíče, kdyby náhodou se něco stalo. A číslo na mě máte." ,,Dobře, děkuji." ,,To já děkuju," a zmizel za dveřmi. Tak to nebylo zase tak těžký.
Ještě navíc jsem možná získal práci. Došel jsem do ložnice. Na posteli otevřel kufry a vyskládal z něj věci ven. Ve skříni bylo povlečení, tak jsem si ho rovnou povlékl postel. Dneska to vypadá, že půjdu spát brzy.
Do koupelny jsem si odložil na pračku kosmetickou tašku. Dal jsem špunt do vany a začal ji napouštět teplou vodou. Podíval jsem se pod umyvadlo do skříňky, kde jsem našel i dva bílé ručníky. Líbí se mi jak tu nějaké věci už jsou. Na takové věci jsem naprosto zapomněl. Vlezl jsem si nahý do vany a trochu se po celém dni uvolnil. Doufám, že to bude zítra lepší a nebude to moc velká dřina. I když si myslím, že bude, musím si vlastně dojít i nakoupit. Sakra, takových věcí. Dál jsem ve vaně přemýšlel. Pak jsem vylezl, osušil se a šel spát. První noc v mém novém bytě a víceméně v novém životě.
***
Hm.. s kýmpak se nám to asi tak mohl potkal?
Taky si našel bydlení a můžeme se posunout zase o kus dále!
YOU ARE READING
Business [HYUNLIX]
FanfictionFelix jako malý kluk bydlel v Austrálii. Od jeho 6 let žije s matkou a jeho dvěma sestrami v Koreji. Otec tam založil poměrně velkou společnost, kterou mu po jeho smrti zanechal v závěti, což z něj udělalo mladého boháče. Jednou si řekne, že si chce...