Hoofdstuk 4

1.8K 51 43
                                    

Milo pov

'Wat moest je doen dan?' Zegt Koen terwijl hij een biertje voor me neer zet op de tafel. Ik ben net aangekomen bij Robbie thuis, nadat ik me thuis even snel heb omgekleed. 'Gewoon, wat opdrachtjes, hij wilde weten wat ik nog niet snapte aan het hoofdstuk van nu, en dan kon hij me daar mee helpen' zeg ik terwijl ik een slok neem. 'Oh, dus het was niet helemaal voor niks zegmaar' zegt Koen dan terwijl hij naast me gaat zitten. 'Neuh, misschien een beetje onzinnig om het op deze manier te doen, maar uiteindelijk heb ik er misschien nog wel wat aan' zeg ik. Koen knikt. 'Beter'.

'Wat willen jullie? Ik doe gewoon snackbar de trippel ja?' Zegt Robbie die met zijn telefoon naar buiten komt gelopen. 'Hm doe mij maar een kroketje, patatje oorlog en die hamburger' zeg ik. 'Oké, Koen?' Robbie kijkt Koen aan die twijfelend rond zit te kijken alsof hij het antwoord daar gaat vinden. 'Doe mij ook maar zo'n hamburger, en dan die aardappel kroketjes met truffel mayo' zegt hij dan. 'Culinair' zeg ik. Koen knikt. 'Dure smaak voor een dure jongen' zegt hij grappend. 'Ik doe gewoon lekker een frikandel speciaal en patat joppie en een worstenbroodje' zegt Robbie op brabandse toon. Ik schiet in de lach. 'Jij wel weer'.

Wankel loop ik de stoep over terwijl ik mijn armen uit spreid. 'Robbieee' roep ik terwijl ik mijn armen om hem heen sla zodra ik achter hem loop. 'Héeee Milo' zegt Robbie half in een andere wereld. We zijn onderweg naar de uitgaans straat, nadat we samen met nog een hoop andere mensen bij Robbie hebben in gedronken. Er zijn een hoop domme dingen gebeurd tijdens de drank spelletjes en Koen heeft er voor gezorgd dat ik Charlotte toch een appje heb gestuurd. Niets bijzonders, gewoon een 'hey' en een 'x'. Bijzonder genoeg heeft ze terug geappt, maar ik heb geen zin om te reageren op dit moment. Ik ben veel te druk met recht blijven lopen.

Wanneer we er zijn lopen we naar onze favoriete club. Als we een seconde binnen zijn zijn we Koen al weer kwijt geraakt, al boeit dat me niet eens zoveel. Robbie staat tenminste nog wel bij me. De muziek dreunt door mijn hoofd. De geur van zweet, bier en duizenden verschillende shotjes maakt me licht in mijn hoofd. De lampen zijn fel waardoor ik al bijna niets meer zie. Ik kijk naar Robbie. 'Bier?' Schreeuwt hij naar mij. Ik knik. Robbie stapt naar de bar en bestelt een aantal biertjes. We staan nog met een aantal andere mensen die ook bij Robbie thuis waren hier. Robbie geeft mij een biertje aan. Ik weet niet wat me de drang geeft, of dat ik enorme dorst heb, maar ik drink het hele biertje in een keer leeg en geef het glas terug aan Robbie. Robbie staat me compleet uit te lachen, en ik voel nu al dat dit echt de druppel was van het niet meer bewust zijn. Ik ken het nummer dat op staat, maar ik versta ineens niets meer van de tekst, en ook wat Robbie zegt komt totaal niet aan, waardoor ik maar gewoon knik en lach. Robbie gaat ook lekker op de muziek en zo staan we met z'n allen in het midden van de club, tot iemand me aantikt.

Ik draai me om en kijk in de bruine ogen van de ginger die we kwijt waren geraakt. 'Heeeee Koen' zeg ik half afwezig. 'Milo, je raad nooit wie ik tegen kwam' zegt Koen enthousiast. 'Wie dan?' Vraag ik. 'Charlotte, je moet d'r echt appen' zegt Koen. Charlotte? Ik pak mijn telefoon er bij. 'Milo stuur gewoon naar haar dat je d'r wil doen' zegt Koen lachend. 'Ze wilt sowieso wel neuken nu, ze was echt horny'. Ik kijk weer naar mijn scherm en start whatsapp op. Koen is ondertussen naar Robbie gelopen. Ze is de laatste waarnaar ik een berichtje heb gestuurd. Dan kijk ik naar een naam er onder. 'Meneer het Lam'. Naar hem heb ik de foto van mijn schrift gestuurd. Mijn duim zweeft boven het scherm, tussen de twee namen. Opnieuw denk ik aan vanmiddag, het was zo subtiel maar het gaf me meer verlangens dan ik ooit had gehad. Fuck, ik zou hem doen, veel meer dan Charlotte. Ik zou hem alles met mij laten doen. Oké, berichtje. Ik druk op de naam. 'Fuck, ik zou je echt doen' typ ik en zonder nog te denken druk ik op versturen. Ik wacht even tot ik bericht krijg.

Meneer het Lam: Wat?
Meneer het Lam: Milo, ben je dronken?

Ik giechel en open de chat en typ. 'Ja, heel dronken, je kan me zo krijgen als je wil' stuur ik.

Meneer het Lam: Ga naar huis alsjeblieft Milo

Ik zucht langzaam uit en denk na. 'Dus, je zou mij niet doen? Wil je me niet laten voelen wat je kan?' Typ ik. Ik glimlach en verstuur het berichtje. De vinkjes worden blauw. Nieuwsgierig wacht ik af. Een lange tijd gebeurd er niets. Dan springt hij van online op laatst gel. 01:54. Teleurgesteld zucht ik uit en scroll een beetje door mijn chats. 'Stuur je locatie, ik kom je ophalen'.

Hij kust meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu