Boss အစည်းအဝေးက အဆင်ပြေရဲ့လား
Mr.Kim ရဲ့သား Kim taeyung ဦးစီးတာဆလ
ဘယ်မပြေဘဲ ရှိပါ့မလဲ...ကျွန်ေတာ်ဒီနေ့ ရုံးစောစောဆင်းမယ် ဟိုဆော့ရေ...
ကျန်တဲ့ ကိစ္စတွေ အကိုပဲလုပ်ထားလိုက်တော့ok ပါဗျာ..
ဂျောင်ဟိုဆော့..ကျွန်တော်အရမ်းအားကိုးရတဲ့ ကျွန်တော့်ရဲ့လက်ထောက်
ကျွန်တော်ယုံကြည်ရတဲ့ အကိုတစ်ယောက်ဆိုလဲ မမှားပါဘူးလေစကားလဲ သိပ်များတာ အလုပ်မှာသာ တိကျတာ အပြင်မှာ ပေါတောတော နဲ့
လူတော်သလောက်
စကားလဲ တအားများတာ
ကျွန်တော့်ထက်ကြီးပေမယ့် အခုထိလဲ မစွန်သေးပါဘူး..အဖေ ဒီနေ့ ကျွန်တော် ရုံးဆင်းတော့မယ်..
အေးအေး သား ဒါနဲ့ အပြင်သွားစရာ ရှိလို့လား..
မဟုတ်ပါဘူး... နဲနဲပင်ပန်းနေလို့ ပြီးတော့ အိမ်က မိန်းမကိုလဲ လွမ်းနေလို့ပါ ဟီး ဟီး...
အဖေခိုင်းစာရှိလို့လား..ခိုင်းစရာတော့မရှိပါဘူး ပြောစရာရှိလို့ အရေးကြီးတယ် ညကျမှဘဲ ပြောတော့မယ့် အိမ်မှာဘဲ ရှိမယ်ဆို ပြီးရော..
ဟုတ် အဖေ ဒါဆို ကျွန်တော်သွားတော့မယ်.
................................................................
somi and bogum side''ဟင် bogum သင်တန်းက ပြန်လာတာစောလှချည်လား...ကြည့်ရတာ သင်တန်းမသွားပြန်ဘူးနဲ့ တူပါတယ်.
hak. bogum တဲ့လား သိပ်စိမ်းကားလှချည်လား မရယ်..
bogum ဘာတွေ လာပြောနေတာလဲ မင်းအကိုလာတော့မယ် သွားစမ်း..
သွားစေချင်ရင် နာမည်ခေါ်တာကို ပြင်လိုက်လေ.
မဟုတ်ရင်တော့.....ပြောပြောဆိုဆိုနဲ့ somi ခါးအားဖက်ပီး ဖွေးလျသော နှုတ်ခမ်းသားအား စားသုံးလိုက်သောသူ..bogumကဲ မောင်ငယ် မဆိုးစမ်းနဲ့
kim taeyung ပြန်လာပြီး တွေ့သွားရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ...ဖယ်ပါဆို..မရဘူး ချစ်တယ်လို့ပြောမှ ဖြေမယ်
ဖြေလို့ဆို..ကဲကဲ ဟုတ်ပီ ချစ်တယ်မောင်ငယ် သိပ်ချစ်တယ် ရပီလား...
ဒါမှ တို့ရဲ့ မ ကွ....
ညကျရင် အခန်းထဲလာခဲ့နော်...အခြေအနေအရပဲ မောင်ငယ်.....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Somi ကိုအမှုန့်ကြိတ်ချင်ပီလား😅😅JK လေး လာတော့မှာနော်.....
Zawgyi
Boss အစည္းအေဝးက အဆင္ေျပရဲ႕လား
Mr.Kim ရဲ႕သား Kim taeyung ဦးစီးတာဆလ
ဘယ္မေျပဘဲ ရွိပါ့မလဲ...ကြၽန္ေတာ်ဒီနေ့ ႐ုံးေစာေစာဆင္းမယ္ ဟိုေဆာ့ေရ...
က်န္တဲ့ ကိစၥေတြ အကိုပဲလုပ္ထားလိုက္ေတာ့ok ပါဗ်ာ..
ေဂ်ာင္ဟိုေဆာ့..ကြၽန္ေတာ္အရမ္းအားကိုးရတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕လက္ေထာက္
ကြၽန္ေတာ္ယုံၾကည္ရတဲ့ အကိုတစ္ေယာက္ဆိုလဲ မမွားပါဘူးေလစကားလဲ သိပ္မ်ားတာ အလုပ္မွာသာ တိက်တာ အျပင္မွာ ေပါေတာေတာ နဲ႕
လူေတာ္သေလာက္
စကားလဲ တအားမ်ားတာ
ကြၽန္ေတာ့္ထက္ႀကီးေပမယ့္ အခုထိလဲ မစြန္ေသးပါဘူး..အေဖ ဒီေန႕ ကြၽန္ေတာ္ ႐ုံးဆင္းေတာ့မယ္..
ေအးေအး သား ဒါနဲ႕ အျပင္သြားစရာ ရွိလို႔လား..
မဟုတ္ပါဘူး... နဲနဲပင္ပန္းေနလို႔ ၿပီးေတာ့ အိမ္က မိန္းမကိုလဲ လြမ္းေနလို႔ပါ ဟီး ဟီး...
အေဖခိုင္းစာရွိလို႔လား..ခိုင္းစရာေတာ့မရွိပါဘူး ေျပာစရာရွိလို႔ အေရးႀကီးတယ္ ညက်မွဘဲ ေျပာေတာ့မယ့္ အိမ္မွာဘဲ ရွိမယ္ဆို ၿပီးေရာ..
ဟုတ္ အေဖ ဒါဆို ကြၽန္ေတာ္သြားေတာ့မယ္.
................................................................
somi and bogum side''ဟင္ bogum သင္တန္းက ျပန္လာတာေစာလွခ်ည္လား...ၾကည့္ရတာ သင္တန္းမသြားျပန္ဘူးနဲ႕ တူပါတယ္.
hak. bogum တဲ့လား သိပ္စိမ္းကားလွခ်ည္လား မရယ္..
bogum ဘာေတြ လာေျပာေနတာလဲ မင္းအကိုလာေတာ့မယ္ သြားစမ္း..
သြားေစခ်င္ရင္ နာမည္ေခၚတာကို ျပင္လိုက္ေလ.
မဟုတ္ရင္ေတာ့.....ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႕ somi ခါးအားဖက္ပီး ေဖြးလ်ေသာ ႏႈတ္ခမ္းသားအား စားသုံးလိုက္ေသာသူ..bogumကဲ ေမာင္ငယ္ မဆိုးစမ္းနဲ႕
kim taeyung ျပန္လာၿပီး ေတြ႕သြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ...ဖယ္ပါဆို..မရဘူး ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာမွ ေျဖမယ္
ေျဖလို႔ဆို..ကဲကဲ ဟုတ္ပီ ခ်စ္တယ္ေမာင္ငယ္ သိပ္ခ်စ္တယ္ ရပီလား...
ဒါမွ တို႔ရဲ႕ မ ကြ....
ညက်ရင္ အခန္းထဲလာခဲ့ေနာ္...
အေျခအေနအရပဲ ေမာင္ငယ္.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Somi ကိုအမႈန့္ႀကိတ္ခ်င္ပီလား😅😅JK ေလး လာေတာ့မွာေနာ္.....
YOU ARE READING
❤❤❤ဤချယ်ရီ၏ ချစ်သက်သေ❤❤❤( Complete )
Random❤ Intro ❤ တခါတစ်လေ ခဗျားကိုတောင်သဝန်တိုမိတယ် ချယ်ရီပင်ကြီးရယ်....... ငယ်ကခဗျားရဲ့ လောင်းရိပ်အောက်မှာ ကျတော့ ကမ္ဘာတည်သရွေ့နေနေတယ်..... ငယ်က ကျွန်တော့်ထက် ခဗျားကို ပိုချစ်တယ်လို့တောင် ထင်မိတယ်💘💘 (...