အချိန်တွေရယ် တရွေ့ရွေ့ ရွေ့လျားသွားတာ ပြန်လိုက်တာ...အရာအားလုံး ပြောင်းလဲ ခဲ့သောငြားလဲ ကျွန်တော် နဲ့ အကိုရဲ့ ဆက်ဆံရေးက အရင်တိုင်းပင်.....
ယနေ့ထိတိုင် အကို မနက် အလုပ်သွားတိုင်း အကို့ ခြေဖဝါးနုနုလေးအား လှပတောက်ပြောင်ေသ ာဖိနပ်အား စီးပေးရဆဲ....
အကို့ဖိနပ်တွေ သန့်ရှင်းရေး လုပ်ပေးရဆဲ...အပြစ်ဟုမဆိုသာသော အပြစ်များအား လုပ်မိတိုင်း ခြံထဲတွင် တညလုံး ဒူးထောက်ပြီး မိုးလင်းပေါက်အောင်နေရဆဲ...
တစ်ခါတလေ ဆန္ဒမပါဘဲ ကုတင်ပေါ် နိုင်ထက်စီးနင်းပြုကျင့်ခံရဆဲ....
အမှတ်မရှိ မိုးလင်းတိုင်း အကိုကြိုက်တတ်တဲ့ အစားအသောက်တွေ ဖွယ်ဖွယ်ရာရာ ချက်ပြုတ်ပေးခဲ့ပေမယ့်
ထိုလေးနှစ်လုံး အကိုက ထမင်းဝိုင်းနားထောင် မလာခဲ့ပါ....အရက်တွေလဲ သောက်တတ်လာတယ်...
ထို့နောက် သူသိပ်မုန်းသော Kim Somi အား ကျွန်တော်နဲ့ မှားနေဆဲ....စိတ်မလိုရင်မလိုသလို ကျွန်တော့ကျောပြင်လေးအား ခါးပတ်နဲ့ ရိုက်နှက်တာလဲ ခံရပါတယ်....
နောက်ပြီး ကျွန်တော် အကိုနဲ့ အတူ စိုက်ခဲ့တဲ့ ချယ်ရီပင်ကြီးက အခုဆို ကျွန်တော်နေဖို့ အရိပ်ကောင်းကောင်းပေးနိုက်တဲ့အထိ လှပစွာကြီးမားလှပြီး
ပွင့်ဖတ်မျေား အချိန်တိုင်းဝေဆာနေသည်။
သူက ပိုင်ရှင်ဖြစ်တဲ့ ကျွန်တော့ကို စောင့်နေတာလေ....ဒီနှစ်အတွင်း Jimin က ခဏပဲ အလည်လာပြီး ဂျပန်ကို ပြန်သွားတယ်..သယမကြာခင် Seoul ကို အပြီးပြန်လာတော့မှာတဲ့....
အကိုက ကျွန်တော့်ကို အရင်လောက် မချုပ်ချယ်ပေမယ့် အပြင်တော့ အမြဲမသွားခိုင်းဘူး...အိမ်အတွက် ဘာမှမထောက်ပဲ့ခဲ့ဘူး...ကံကောင်းတာက အကိုက ကျွန်တော့်ပို ပန်းချီပြန်ဆွဲခိုင်းတာ..အလှ ပန်းချီအသေးေတွေonline ကရောင်းပြီး ရတဲ့ ပိုက်ဆံနဲ့ အိမ်အတွပ်လိုတာတွေ ဝယ်ဖြည့်ရတာပေါ့...များများစားစားတော့မကုန်ပါဘူး...အိမ်ကြီးက ကျွန်တော်နဲ့ အကို နှစ်ယောက်ထဲ ခြောက်ကပ်ကပ်ရယ်....
ဒီနှစ်တွေထဲ ကျွန်တော့ ကျန်းမာရေးလဲ သိသိသာသာ ဆိုးရွားခဲ့တယ်..ဒါလဲ အကို သတိမထားမိပါ...၄ နှစ်အတွင်း ကျွန်တော့ အခန်းထဲ အကိုတခါမျှမဝင်ဖူးပါ...
YOU ARE READING
❤❤❤ဤချယ်ရီ၏ ချစ်သက်သေ❤❤❤( Complete )
Random❤ Intro ❤ တခါတစ်လေ ခဗျားကိုတောင်သဝန်တိုမိတယ် ချယ်ရီပင်ကြီးရယ်....... ငယ်ကခဗျားရဲ့ လောင်းရိပ်အောက်မှာ ကျတော့ ကမ္ဘာတည်သရွေ့နေနေတယ်..... ငယ်က ကျွန်တော့်ထက် ခဗျားကို ပိုချစ်တယ်လို့တောင် ထင်မိတယ်💘💘 (...