¿^; A Star Needs To Shine

104 13 35
                                    

Uraraka kucağına sıkıştırdığı su şişeleriyle beraber basketbol sahasına doğru ilerliyordu.

Kirishima ve arkadaşlarına geleceğine dair söz vermişti, ders çıkışının ardından kantine inmiş ve içeceklerini düşündüğü için her birine birer şişe su almıştı.

Maalesef poşet kalmadığı için hepsini elinde götürmek zorundaydı. Bir kısmını yandan asmalı deri çantasına koysa da hala kollarına sıkıştırdığı 6-7 pet şişe vardı.

Bir yandan su şişelerini düşürmemeye çalışarak öte yandan da ağırlaşmış çantasını taşımaya çalışıyordu.

Nihayet her zaman oturduğu bank gözüne görünmüştü. Uraraka hafif bir sevinçle her zamanki banka oturmak için ilerlerken farketmeden kolunun altından kayan ve yuvarlanan su şişesi işleri onun için zorlaştırmıştı.

Hafifçe iç çekti ve yere eğilip su şişesini  almaya çalıştı öte yandan da diğerlerini düşürmemeye çalışıyordu.

Kendisi yerine yere uzanıp şişeyi alan kişiyi farketmesiyle kafasını hafifçe yukarı kaldırdı. Güleryüzlü oldukça güzel bir kız kendisine şişeyi uzatıyordu.

Uraraka'nın beyni bir kaç saniyelerine durdu ve kızı hatırlamaya çalıştı. Sanırım aynı sınıftalardı? Farkında bile değildi.

Ayağa kalktı ve düz bir sesle bu güzel ve çekici kıza teşekkür etti.

"Teşekkürler."

Kız Uraraka'ya en sıcak gülümsemelerinden birini yolladı.

Uraraka ise kızın uzattığı şişeyi almaya çalırken başka bir şişeyi düşürdü. Neyse ki bu güzel kızın iyi refleksleri vardı.

Uraraka'nın kucağından bir kaç şişe daha aldı.

"İşte! Şimdi işin kolaylaşmış oldu!" Kızın sesi de tatlıydı. Hafif neşeli bir tonda geliyordu.

Pembe boyalı kısa saçları gözlerinin önüne düşüyordu.

"Tekrardan teşekkürler." Uraraka bu sefer kızın sesine benzer bir neşeyle konuşmaya çalıştı.

"Sorun değil! Sonuçta sınıf arkadaşıyız!"

"Ah- evet.." 

Kız gülümsemeye devam etti.

"Anladığım kadarıyla bizimkilere getirdin bu şişeleri. Tabii evinde su kesintisi yoktur diye tahmin ediyorum." Hafifçe kıkırdadı kız.

"Hıhmm" Uraraka onaylanıp mırıldandı.

"Bizimle oturmak ister misin? Bizde son antrenman maçlarından birini takip ediyoruz ve sınıf arkadaşlarımıza destek oluyoruz!"

Uraraka kızın gözlerinde gördüğü saf neşeye karşı koyamadı ve cevapladı.

"Tabii..Olur."

little bodies big silly hearts | ♡Where stories live. Discover now