-Na akkor elmegyünk este?
-Nem tudom, valahogy nem igazán van kedvem hozzá.-erre a barátnőm csak megforgatta a szemeit. Nemrég költöztem Monacoba, miután végeztem az egyetemmel. Lakást akartam kivenni, de sajnos azok nagyon drágák, így a szüleim segítségével sikerült vennem egy kisebb házat.
-Ne már, megígérted hogy este elmegyünk. Meg kell ünnepelnünk az új munkádat.
-Hát pont azért nem akarok menni. Fel szeretnék készülni mindenre.
-Jaj már. Az még majdnem két hét mire a szezon kezdődik majd. Lesz időd bőven felkészülni. Na Zoe, menjünk.-sajnos tényleg megbeszéltük hogy elmegyünk majd bulizni, de nekem nem igazán van hozzá kedvem.
-Muszáj pont ma este?
-Miért csak nem randid van már megint?-felhúzott szemöldökkel nézett rám, mire én csak megforgattam a szemeimet.
-Nem kösz, azt most egy ideig inkább hanyagolom. Elég volt a múltkoriból.
-Nem értem mi a bajod vele, szerintem tök helyes volt.
-Aha helyesnek helyes volt, nem is azzal volt a baj.
-Jó hát na, kellett neked egy ilyen macsóval elmenned randizni. De legalább nem volt bunkó, és bemutatott a csajnak.
-Aki az exe, és még mindig össze járnak. Na köszi, ilyen pasi nekem nem kell.- egy randi appon keresztül ismertem meg a lovagot, és nagyon szimpatikus volt, legalábbis az interneten. Sajnos a randi nem úgy sikerült ahogy reméltem. A végén már ott tartottam, hogy Lisa húzott ki belőle, miután folyamatosan hívogatott. Nagyon igaz az ,hogy ez ember az interneten mindent is mondhat magáról, de annak sajnos fele sem igaz. Ilyen volt ő is, de az étteremben egy teljesen más ember ismertem meg.
-Azért egy édeshármas biztos jó lett volna.-erre csak megfogtam a párnát és hozzá vágtam.
-Hülye-álltam fel a kanapéról, és indultam el a szobám felé.
-Most hova mész?-kiáltott utánnam Lisa.
-Készülödni. Bulizni megyünk, nem?-erre csak felpattant és már rohant is utánnam a szobába.-Jézusom itt rengeteg ember van.-elég sokáig tartott mire beértünk a discoba, jó hosszú volt a sor.
-Mert ez a legjobb hely. Na, milyen buliba hoztalak?-kiáltott bele a fülembe, de a hangos zenétől így is nehezen értettem meg.
-Még nem tudom, de remélem jó lesz. Menjünk igyunk valamit.-húztam magam után, így elindultunk a pult felé.
-Na ,ez a beszéd. Ma nagyon jót fogunk bulizni.-csak elmosolyodtam, hiszen Lisat ismerve biztos így lesz. Még az egyetemen találkoztunk, ő is újságíró szakon végzett mint én. Én inkább a sport felé húztam, míg ő a divat világát választotta. Nem akartam Olaszországban maradni, így költöztem Monacoba. Párszor voltam már itt Lisanál, és teljesen beleszerettem ebbe a helybe.
-Oké, mit iszunk?-kérdeztem tőle, de ő csak legyintett és már kérte is ki az italokat.
-Na barátnőm, akkor igyunk az új munkádra, és lehetőleg ne felejts el, amikor a világot járod majd.
-Ugye tudod ,hogy ugyan úgy hazajövök majd, csak hétvégente leszek máshol?
-Nem baj, de hétvégén akkor sem leszel itt.
-Sose felejtenélek el te őrült nőszemély.- miután megittuk az első italunkat, már kértük is ki a következőt, és belevetettük magunkat az éjszakába.
Lisa épp egy pasival táncol akit ma este ismert meg, így én inkább elindultam hogy szerezzek magamnak valami innivalót, ami nem alkohol volt.
Elég késő volt már, de nem akartam megzavarni a barátnőmet ,hadd érezze jól magát.
Egy kis idő után láttam hogy felém tart, és már vette is ki a kezemből az innivalómat, amint oda ért hozzám.
-Fuu ,de melegem van.
-Azt nem csodálom. Kitáncoltad magad?
-Aha. Egész helyes pasi, de ennyi elég is volt belőle. Na és a te partnered merre van?
-Lekopott.
-Mit csináltál?-miért hiszi azt egyből, hogy én csináltam valamit.
-Semmit. Nem csináltam semmit. Elment miután közöltem vele ,hogy nem megyek vele haza.
-Ezt nem hiszem el. Te mindig ilyen pasikat találsz. Na mindegy, maradjunk még vagy menjünk?
-Felőlem mehetünk, ha te is akarsz.
-Menjünk, mára elég volt.-így elindultunk hazafelé. Mivel mind a ketten ittunk, muszáj volt hívnunk egy taxit ami hazavisz mindket.
-Hozzám jössz?-kérdeztem tőle már a taxiban.
-Aha, nem bírok még haza is menni. Majd elalszom a kanapén, nekem tökéletes lesz.-Na végre, leszakadt a lábam ebben a cipőben.-ahogy beértünk a házba, már vettem is le magamról a cipőmet.
-Ne panaszkodj, az a cipő rohadt jól néz ki.-indult el mellettem egyenesen a konyha felé.
-Ez igaz, de egész éjjel nagyon kényelmetlen volt. Mit eszünk?-mentem utánna és már nyitottam is ki a hűtőt.
-Van még pizza a dobozban.-vett ki egy szeletet és már harapott is bele.
-Jó, mert más nagyon nincs itthon.-csuktam be a hűtőt és nyitottam is ki a dobozt.
-Ez még jobb mint este volt.-én csak megráztam fejem, és nem mondtam semmit.
-Mész te előbb a fürdőbe?
-Nem, én még eszek. Menj csak nyugodtan. De hé, az ajtót hagyd nyitva, hátha kidobom a taccsot.
-Ha széthányod a konyhámat kidoblak és az utcán alszol.-fenyegettem meg, de tudja hogy úgy sem teszem meg.
Gyorsan elmentem a szobába összeszedtem a pizsimet, és Lisanak is raktam ki valami alvós ruhát.
Gyorsan lezuhanyoztam, és már indultam is vissza a konyhába, de már nem volt ott.
-Készen vagyok, mehetsz ha akarsz.- szóltam neki, mire ő csak felugrott a kanapéről. Sajnos amilyen lendülettel felkelt, úgy is esett vissza.
-Jaj, ez nem volt jó ötlet.
-Hát nem igazán, de próbáld meg még egyszer. Tessék itt vannak a ruhák, törölközőt meg tudod hol találsz.
- Aha, megcsinálod addig a kanapét?
-Meg, menj csak.-amíg ő fürdik, én gyorsan kihúzom neki a kanapét és megágyazok rajta.
Már indultam volna a szobám felé, amikor a konyhában pittyent a telefonom.
El is felejtettem hogy ott van, így gyorsan elmentem még érte.
Csak egy értesítés jött arról a hülye randi appról.
Már az ágyában fekszem mikor a barátnőm bedugta a fejét az ajtón.
-Alszol már?
-Nem, még nem.
-Mit csinálsz?-jött be és már feküdt is le az ágyra.
-Ezt a hülyeséget nézem. De inkább hanyagolom.-mutattam felé a telefonomat.
-Na add oda, hadd nézem. -mire egyet pislogtam már ki is vette a kezemből.
-Na ő pont hozzád való.-röhögve mutatta felém a telefont, ahol egy elég rosz kinézetű idősebb hapsi volt.
-Minden vágyam a börtönbe menni látogatni.
-Most látod milyen vagy? Nagyon válogatsz ám. Ő legalább őszinte volt. És amúgy is ,csak pár hónapra kell bemennie.
-Na jól van ám. Inkább add vissza.
-Várj már. Mindjárt megkapod. Na tessék, itt van. Megyek inkább aludni.
-Gyorsan még valamit csinált rajta és már adta is oda. Még mindig az app volt megnyitva, de nem tudom mit csinált.
Nem foglalkozok vele inkább, és már ki is léptem belőle.
-Akkor jó éjszakát Zoe, vagy jó hajnalt. Nem is tudom.
-Neked is Lisa. -becsukta maga után az ajtót, így ismét egyedül voltam a szobába.
Már majdnem elaludtam, amikor ismét jelzett a telefonom hogy értesítésem jött.
Nem akartam vele foglalkozni, de egymás után kétszer is pittyent, ezért inkább ránéztem.Marc L.-el kapcsolatban vagytok. Már írhattok egymásnak. Üzented jött Marc L.-től.
Mégis ki a fene az a a Marc L.
YOU ARE READING
Love is the medicine (C.L)
FanfictionKét különböző ember, de mégis egyformák. Két idegen akiket a sors egymás életébe sodor.