35.fejezet

1.3K 56 0
                                    

Amint kialudtak a lámpák kezdetét vette a verseny. Még szinte sose izgultam ennyire, mint most.
Ahogy teltek a körök a pályán, egyre jobban izgultam. A pulzusom az egekben volt ,és csak Lisa kezét szorítottam.
Az utolsó körök voltak a legrosszabbak. Az ézelmeim abban a pillanatban felszínre törtek, amint leintették az első autót ami áthajtott a célon.
-Zoe, jézusom Zoe.-öleltem magamhoz egyből Lisat, aki ugyan úgy nem tudott megszólalni mint én.
-Sikerült Lisa, sikerült neki.-kiáltottam bele a barátnőm fülébe. El sem hittem amit láttam. Megcsinálta. Megnyerte a hazai versenyét.
-Gyere, megnézzük hogy veszi át a díját.-már húzott volna ki a tömegbe, de én nem mozdultam.
-Nem biztos hogy oda mehetek. Lehet nem érek vissza időben.
-Ugyan már gyere.
-Menj Zoe, csak siess vissza.-jött oda Dan, és már tolt is ki a sátorból.
Amilyen gyorsan csak tudtunk rohantunk is a pódium elé, hogy lássuk a díjátadót.
Rengeteg ember volt ott, szinte alig fértünk el. Mindenhol a ferrári emberei voltak, szinte alig tudtuk átverekedni magunkat a tömegen.
Sorba jöttek fel a fiúk, és végre ő is ott volt. Amikor megkapta a díjat, egyből emelte is fel a feje főlé, és csak a tömeget nézte. Nem tudom hogyan, de észre vett a tömegben, és felém mutatott. Egy pillanatra sem szakítottuk meg a  szemkontaktust. Amint felcsendült a monacói himnusz, mindenki csak állt és egy óriási mosollyal nézte a győztest. Az olasz himnusznál viszont, szinte felrobbant az egész pódium.
-Jézusom, mi van itt?-nézett körbe Lisa, de ő is ugyan úgy éneklete, már amennyire tudta.
Még egy  gyors pezsgőzés, és már indultunk is gyorsan vissza.
Épp hogy időben vissza értem, már jöttek is a versenyzők.
Amikor ő is oda ért, egyből a nyakába ugrottam.
-Nagyon ügyes vagy.-szorított a derekamnál és egy pillatra sem engedett el. Én a nyakában csimpazkodtam és úgy öleltem magamhoz.
-Neked köszönhetem. Szeretlek nagyon.
-Én is. Annyira ügyes voltál. Tudtam hogy sikerülni fog.-óvatosan letett a földre, de még mindig nem engedett el.
-Köszönöm hogy velem vagy. Nélküled lehet most sem sikerült volna.
-Ezt felejtsd el. Nem én ültem abba az autóba hanem te. Te vezettél, ez mind a te érdemed.
-Köszönöm.-adott egy apró csókot de már muszáj volt elválnunk egymástól.
Gyorsan megcsináltuk az interjút és már rohant is tovább.

-Ez szerinted jó lesz?-mentem ki a fürdőből, hogy megmutassam Lisanak a ruhámat.
-Micsoda? Tökéletes. Ha ebben Charles meglát, eldobja az agyát. Nagyon szexi vagy benne.
-Köszi. Remélem hogy jó lesz. Nem túl kihívó?
-Nem, tökéletes. Ünnepelni megyünk, muszáj megadni a módját. Na de gyere, hadd készüljek én is el.-a verseny után, Lisa hozzám jött és majd innen megyünk egy szórakozó helyre. Charles eljön majd értünk, hiába mondtam neki hogy erre semmi szükség nincs.
Egy vékony pántos fekete rövid ruha van rajtam, aminek a háta végig kivágott és pántokkal van össze kötve. Mivel ez egy elég tapados ruha, szinte ráfeszül a testemre.
Egy fekete magassarkút és egy kis boríték táskát vettem hozzá. A sminkemet sem nagyon vettem túlzásba, egy kis szémhéjtús, szempilla spirál és egy vörös zsúr. Lisa is elég hamar végzett, rajta egy ezüst színű ruha volt. Nagyon jól állt rajta, főleg hogy a haját egy kicsit feltűzte.
Én csak begöndörítettem egy kicsit, így szabadon omlott a vállamra.
-Mikor jön a lovagod? -indult el a konyha felé.
-Nemsokára. Miért?-indultam utánna, de már két pohár ki volt készítve.
-Egy kis alapozás.-emelte fel a vodkás üveget, és pillanatok múlva már a poharat tartotta felém.
-Akkor igyunk egy fergeteges bulira.
-Egészségedre.-húztuk le gyorsan, és éreztem hogy végig folyik a torkomon, le egészen a gyomromig.
-Akkor még egy?-már épp töltötte volna ki ,amikor megszólalt a csengő.
-Azt tedd el, mennünk kell.-szóltam rá és már indultam is el ajtót nyitni.
-Szia-köszönt egyből, és már nézett is végig rajtam.
-Szia-én is ugyan így tettem. Egy fehér ing és egy fekete nadrág volt rajta. Nagyon jól nézett ki.
-Elképsztően gyönyörű vagy.-lépett hozzám közelebb, mire a nyaka köré kulcsoltam a kezeimet.
-Te is nagyon jól nézek ki.
-Itt vagyok, mehetünk.Ooo megzavartam valamit?-állt meg a hátam mögött Lisa ,mire Charles csak nevetve megrázta a fejét.
-Éppenséggel igen, de mennünk kell.-fordultam hátra a barátnőmhöz, mire csak vigyorogva elindult ki mellettem az ajtón.
-Majd éjjel folytatjátok. Nem akarok gyertyatartó lenni.
-Hihetlen egy nő.-Charles még jobban nevetett, mire engem is elkapott a nevetés.
-Hozom a táskámat és mehetünk is.-indultam gyorsan vissza, de amikor megfordult neki ütköztem egy kemény mellkasnak.
-Azért még egy üdvözlő csók belefér.-hajolt le az ajkaimhoz és már nyomta is nekem a sajátját. Szinte faltuk egymás ajkait, de sajnos muszáj volt elválnunk egymástól.
-Mennünk kell. Lisa a végén még vissza jön, és hidd el akkor nekünk annyi lesz.
-Valahogy sejtem. De írtó szexi rajtad ez a ruha, de kicsit sokat mutat.-vezette végig a kezét a hátamon, mire engem kirázott a hideg az érintése miatt.
-Hát már nincs időm átöltözni, szóval ez marad.

Egy elég felkapott szórakózó helyre jöttünk, ahol csak úgy kígyózott a sor a bejárat előtt. Szerencsére nekünk nem kellett várni, így elég hamar bejutottunk.
Rengetegen voltak már bent is, és ahogy láttam elég sok híreség is megfordul az este folyamán itt. És most nem csak a pilótákról beszélek, bár azokból sincs itt hiány.
Féltem a ruhám miatt hogy nem-e lesz kihívó, de ahogy látom még elég sokat is takar.
-Gyertek ott vannak a többiek-indult el Charles engem maga után húzva, én pedig Lisat húztam magam után.
-És itt is van a győztes-kiáltott fel Pierre ahogy meglátta Charlest.
-Sziasztok. -miután mindenki köszönt mindenkinek, gyorsan kikértük az italokat és már indultunk is el a boxunk felé.
-Gyere velem táncolni.-kértem meg Charlest egy ki idő után hogy leültünk.
-Nagyon szeretnél?-hajolt a fülemhez, mert a zene miatt alig hallottunk valamit.
-Igen, nagyon. Gyere.-már álltam is fel, és vártam hogy ő is megmozduljon.
-Akkor menjünk táncolni.- ez volt a végszó és már mindenki állt is fel és elindultunk, hogy végre ki bulizzuk magunkat és meg ünnepljük Charles győzelmét.
Szinte mindenki táncolt mindenkivel, a zene csak úgy dübörgött a fülünkben.
Egyszer csak megszólalt a kedvenc számom, és az sem érdekelt akkor kinek a kezét kapom el, már húztam is magamhoz és együtt táncoltunk. Az alkohol miatt nem foglalkoztam azzal, hogy egyáltalán nincsen hangom csak táncoltam és énekeltem.
Szerencsére nem egy vad idegent kaptam el, hanem a barátnőmet aki ugyan úgy énekelt velem együtt. Amikor vége volt a számnak, már épp indultam volna vissza a többiekhez, amikor egy kezet éreztem a derekamon ami szorosan húz magához.
Egyből megéreztem a férfias íntenzív parfür illatát, amit ezer közül is felismerek már.
-Hova hova? Velem még nem táncoltál.-hajolt a fülemhez, így minden egyes szót hallottam.
-De igen, de veled bármikor táncolok.- emeltem fel a kezemet és úgy karoltam át a nyakát. Ő ha lehet még szorosabban fogta a derekamat és apró csókokat adott a nyakhajlatomba. Én csak neki dőltem a mellkasának és a zene ritmusára keztem el mozgatni a csípőmet.
Ő is ugyan úgy elkezdett mozogni, így a testünk folyamatosan simult egymáshoz.
Egy kis idő után a fenekemnél éreztem, hogy valami kezd dudorodni a nadrágjában, így még mielőtt megfordultam volna ,még előtte hozzá dörgöltem a fenekemet.
-Megörítesz. Menjünk haza.-állt meg hirtelen és már fordított is magával szembe.
-Aa, ma ünnepelünk. Méghozzá téged. A barátaiddal, úgyhogy most szépen vissza megyünk hozzájuk.
-Zoe.
-Ketten is meg fogjuk ünnepelni, de most menjünk.
-Kikészítesz te nőszemély.-adott egy mohó csókot, és már indultunk is vissza a többiekhez.

Love is the medicine (C.L)Where stories live. Discover now