Merhabaa.
Son iki bölüm.
Finali yazdım ve bir an önce yayınlamak istiyorum. Bu bölüm için de heyecanlıyım!!
Çok uzatmadan bölüme geçelim çünkü ficin en uzun bölümü bu bölüm. Yaklaşık 2800 kelime.
İyi okumalar diliyorum, yorumlarınızı eksik etmeyin♡
•••
•••
Jeongguk 26, Taehyung 27"Bilmiyorum Chan."
Telefonu kulağıma daha çok yaslarken uzandığım yatakta tavanı izliyordum. Başımın ağrısıyla yataktan kalkmaya üşenmiştim, uyandığımdan beri yatakta öylece uzanıyor ve odamızın beyaz tavanını izliyordum. Üzerimde bir yorgunluk yoktu aslına bakılırsa. Tek sorun kafamın allak bullak olmasıydı. Üç-dört gündür deli gibi düşünüyordum ve düşünmekten kafayı yiyecek durumdaydım. Bu da günlük hayatıma yansıyordu. Üç-dört gündür günlük aktivitelerimi aksatıyor, sadece yatakta öylece uzanıp ya düşünüyor ya da uyuyordum. Tabii, bir de hastanede iş başında oluyordum.
"Jeongguk neyden korkuyorsun? Neden bu kadar dert ettiğini anlamıyorum." Dedi hattın diğer tarafındaki arkadaşım. Bir sıkıntım olduğunda koştuğum ilk kişi Taehyung'du fakat konu Taehyung ile ilgiliyse Bang Chan'a koşardım; bu yıllardır böyleydi.
"Yine aynı çöküşü yaşamak istemiyorum. Taehyung'a da bunu yaşatmak istemiyorum."
"Kontrol edilmesine bile izin vermedin Jeongguk. Bundan böyle kaçamazsın."
"Öğrenmek istemiyorum. İmkansız olduğunu veya zor olduğunu, olamayacağını duymak istemiyorum Chan. Düşüncesi bile mahvediyor beni, içimdeki umudun tamamen bitmesini istemiyorum."
"İçinde hâlâ bir umut varsa neden hâlâ kaçıyorsun peki?"
Sessiz kaldım çünkü buna verebilecek bir sürü cevabım olsa dahi çelişkim yüzüme vurdukça susasım geliyordu. Korkuyordum, tedirgindim, alacağım cevapları duymak istemiyordum çünkü deli gibi korkuyordum. Yine olumsuz bir cevap almaktan, heyecanımızın bir cümleyle yok olmasından korkuyordum.
Evliliğimizin birinci yıldönümünde Taehyung ile güzel bir gece geçirmiştik. Evlendiğimizden beri ne kadar düzenli bir cinsel hayatımız olsa da bu tür özel günlerde isteğimiz daha çok oluyordu. Bizim bir yıl içerisinde birçok özel günümüz vardı. Doğum günü, doğum günüm, ilk öpüştüğümüz gün, ruh eşi olduğumuz gün, ilk fotoğraf kabinine gittiğimiz gün, mezun olduğumuz günler, küçükken ilk birbirimizi yanaklarımızdan öptüğümüz gün... bu günlerin hepsinin tarihi aklımızdaydı ve biz bu günleri hep küçük kutlamalarla geçirirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
West Coast
Teen FictionDelta Taehyung ve küçük alfası Jeongguk. Ateşten daha ateşli hissediyorum. Söylemedim, bilmen gerek, arzuladığım sensin...