- נקודת מבט לוקאס -
" כשאתה ואוליביה שכבתם אתמול .. זה עזר ?" אלסיו שאל אותי כשהתחלנו להתקדם לאולם יחד עם סמואל .
אנחנו ביום אחרי החתונה , וכעת יש ארוחת בוקר חגיגית באולם לכבוד הנישואים שלי ושל אוליביה . אוליביה מגיעה לאולם עם הוריה , כך שיכולנו לדבר בינתיים .
" לא . היא לא יצאה לי מהראש לשנייה . גם כשאוליביה נשכבה על המיטה כשאמרתי לה , דמיינתי אותי אומר את זה לאמה ופאק עוד שנייה השתגעתי . " הודיתי .
" אתה חייב לעשות משהו . אתה יודע מה יקרה אם יגלו שאתה חושב על מישהי אחרת בזמן שאתה נשוי לבת של קאפו ניו יורק ." סמואל אמר .
" בינתיים בואו נעבור את האירוע הסיוט הזה . אחר כך נחשוב מה נעשה . " אמרתי .
ברגע שנכנסנו אל האולם כל העיניים הופנו אלינו , ובנוסף לכך דקה אחרינו נכנסו אוליביה והורייה , מתיו ורוזטה ג׳ונס .
עליתי ביחד עם מתיו ואוליביה לבמה הקטנה שיש באולם , מול כל האנשים שהביטו בנו .
" הברית בין איטליה לבין ניו יורק התחזקה , בזכות הנישואים של בתי אוליביה עם הקאפו שלכם , לוקאס . מעמד מרגש , ואני מקווה שבעוד שנה נוכל כבר להכריז על יורש למשפחה . " מתיו אמר גורם לקהל לצאת בקול תרועות .
•
" ... וזה החדר שינה . " הצגתי בפני אוליביה את חדר השינה שלי . יותר נכון .. שלנו . היא עברה כעת באופן רשמי לבית שלנו .
" לוקאס אני מאוד שמחה על הנישואים האלה .. תמיד פחדתי שאבי ישדך אותי עם מישהו שלא אוכל לאהוב , ושלא תהיה בנינו משיכה , אבל עכשיו אני מבינה שהתמזל מזלי , ואני איתך . אני כל כך מאושרת מכך . " אוליביה אמרה בחיוך מביטה בי .
" אוליביה אלו נישואים בשביל לחזק את הברית . לא נישואים בשביל אהבה . את מבינה את זה ? " אמרתי בקול קר גורם לחיוך שלה לרדת בשניות .
" אבל זה לא משנה .. אנחנו עדיין יכולים להתאהב . "
" אולי את כן , אבל אני לא . את מכירה את מה שאומרים עליי , ואם את לא מאמינה , אז אולי כדאי שתאמיני . עדיף להיות פחדן מאשר תמים . "
" אנחנו מזמינים אוכל מהבית קפה , רוצים משהו ? " אלסיו נכנס לחדר ושאל מביט בסיטואציה .
" פיצה עם פטריות . " אמרתי והוא הביט באוליביה מחכה לתשובה ממנה .
" לא רוצה כלום . " אוליביה ענתה בשלילה והלכה למקלחת .
יצאתי מהחדר ביחד עם אלסיו שהזמין את האוכל , וירדנו לסלון .
" מה עשית למסכנה ? " שאל .
" בסך הכל הכנסתי אותה לפרופורציות . היא חושבת שזה נישואים מתוך אהבה , אז רק הבהרתי לה שזה ממש לא . " עניתי .
אחרי כעשרים דקות האוכל הגיע , והייתה דפיקה בדלת .
פתחתי אותה , פוגש ב .. אמה ?
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romance*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...