- נקודת מבט אמה -
" אני מתחרט שהסכמתי לבוא . " תומאס נחר בבוז כשהסתובבנו בקניון .
" לא כל כך הייתה לך ברירה .. " השבתי בחיוך קטן ממזרי לעברו .
" מה פתאום היה לך חשוב ללכת לקניון ? פעם אחרונה שהלכנו זה היה לפני מלא זמן . "
" משעמם לי בבית . אנחנו כל השבוע עובדים ויש לנו יום חופש אז ננצל אותו . "
" דווקא בקניון לנצל אותו ? את לא חושבת לפעמים על אחיך הגדול שצריך לסבול ? " גילגלתי עיניים מיואשת .
נכנסנו לאחת החנויות והתחלנו להסתובב שם . לקחתי כמה בגדים למדוד ונכנסתי לתא המדידה , כשתומאס שומר מבחוץ .
מדדתי דגמ״ח בצבע ירוק חאקי מהמם . הוא החמיא לגופי ובעיקר לרגליי , וישב עליי בצורה מדהימה .
כשיצאתי מתא המדידה כדי להראות לתומאס וגם כדי להסתכל במראה הגדולה שבחוץ , נתקלתי בגבר כלשהו שעבר בדיוק .
" מצטערת .. לא שמתי לב .. " התנצלתי והרמתי את ראשי .
ראיתי את אחד האחים של לוקאס . (ה.כ - אמה לא יודעת את השמות של סמואל ואלסיו , היא רק יודעת שהם אחים של לוקאס).
משהו ניצת בעיניו , ובמהרה הוא חזר מאיפה שהוא בא .
" מה אתה אומר ? " שאלתי את תומאס מנסה להתפקס . לתומאס יש טעם טוב בבגדים , כך שאני סומכת עליו .
" מהמם . תמדדי גם את הג׳ינס שלקחת . " הינהנתי לחיוב וחזרתי לתא .
מדדתי ג׳ינס סקיני כחול , שגם ישב על גופי בצורה מדהימה .
כשיצאתי מתא המדידה , ראיתי גבר מוכר . והפעם זה לא היה אח של לוקאס . זה היה לוקאס .
המבטים שלנו הצטלבו , ובמהרה הזזתי את עיניי והלכתי למראה הגדולה .
ניסיתי לא לחשוב עליו יותר מידיי , אבל זה היה בלתי אפשרי , במיוחד כשהוא , האחים שלו ואשתו היו באיזור של תאי המדידה כשאשתו נכנסת לאחד מהם .
- נקודת מבט לוקאס -
פאק .
למה תמיד כשאני הולך לאיזשהו מקום , היא שם ?
מזל מחורבן .
לא מספיק שאוליביה מטריפה לי את המוח 24/7 לגבייה , עכשיו היא מקבלת את ההוכחה שהיא רוצה . ההוכחה לכך שאני רוצה את אמה . אלסיו וסמואל יודעים את זה טוב טוב , לא סתם אלסיו אמר לי שאמה פה , כשנתקל בה מקודם .
" מילה אחת והיא שלך לוקאס . " אלסיו לחש לי כשראה את המבטים שלי על אמה . ידעתי שהוא צודק וזה כל כך חירפן אותי . אם אני רק אעז להגיד משהו , לעשות משהו , כל הנישואים עם אוליביה הלכו לפח , לא שאני מתלונן , אבל תיפתח מלחמה בין איטליה וניו יורק . הדבר האחרון שאני צריך עכשיו .
אוליביה יצאה מתא המדידה לבושה בג׳ינס , והתקדמה למראה הגדולה . בדיוק איפה שאמה עומדת .
" אשתך ומי שאתה רוצה שתהיה אשתך .. מעניין " אלסיו אמר מהצד ואם לא היינו בציבור הייתי מעיף עליו משהו .
ראיתי את אח של אמה מסתכל עליה . אח מגונן ..
שמתי לב שמשהו קורה שם אצל הבנות . משהו לא כשורה . אוליביה אמרה משהו לאמה שנחרדה ברגע . אמה חזרה לתא המדידה ישר , ואחיה נכנס אחרייה .
" מה עשית ? " התקדמתי לאוליביה .
" סך הכל אמרתי לה שתפסיד להסתכל עליך . אתה בעלי לא בעלה . "
" אוליביה אני לא מטומטם . ראיתי את המבטים שאת דופקת לה מהרגע שבאנו . מה את פאקינג רוצה ממנה ?! " אמרתי בחוזקה בלחש .
" אני לא רוצה ממנה כלום , רק שתעיף את העיניים שלה ממך . " אמרה ובדיוק אחיה של אמה יצא מתא המדידה , מתקדם אלינו . סמואל ואלסיו שהבחינו בכך , ישר התקדמו .
" לא אכפת לי שאתה הקאפו ושזאת אשתך . זאת פעם אחרונה שהיא מתקרבת לאחותי זה ברור ?! " אמר בזעם .
" אתה מאיים על הקאפו שלך ואשתו . אתה יודע מה התוצאה לכך . " סמואל אמר בקול קר .
" לא הייתי צריך לעשות את זה אם אשתו לא הייתה מאיימת על אחותי שלא תעז להתקרב לקאפו !! " אמר והמבט שלי עבר לאוליביה בשניות .
" לאחותי אין שום סיבה להתקרב אליו , אז אני לא מבין מאיפה בא האיום הזה . " הוסיף .
אמה יצאה מתא המדידה לבושה בבגדים שבאה איתם כלוקחת את מבטי אלייה , ועינייה אדומות כסימן שבכתה . היא התקדמה אלינו במהירות ואחזה בידו של אחיה .
" תומאס בוא נלך . " ביקשה בקול רועד .
" אנחנו נלך , אבל לא לפני שהם יתנו לי הבטחה שאשתו של הקאפו לא תתקרב אלייך . גם לא הקאפו והאחים שלו . "
" מכיוון שהפעם אשתי עוללה את העניין , אני אסלוד מחוקי המאפיה ואחליט שלא להעניש אותך , אבל בפעם הבאה , אתה תקבל עונש שתצטער על היום שנולדת . " אמרתי בקול הקאפו . ראיתי שאמה נרתעת ממה שאמרתי ומהקול שלי .
תומאס אחז בידה של אמה , והם יצאו מהחנות .
הסתובבתי אל אוליביה .
" אנחנו הולכים לבית . עכשיו . "
—————————————————————-
היי , אני נכנסת עכשיו לתקופת מבחנים שבכל שבוע יש לי מבחן אחר , כך שיהיה לי קשה לכתוב ולהעלות פרקים . מקווה שתבינו את זה . ❤️
YOU ARE READING
• המאפיונר האכזרי שלי {1} •
Romance*גמור* - הוא הקאפו האכזרי של איטליה , האיש שכולם מפחדים ממנו . היא בחורה שנותרו בה צלקות נפשיות מהטראומה שעברה . מה יקרה כששניהם ייפגשו ? - ⚠️ טריגרים - תכנים מיניים מפורטים , אונס , חטיפה , אלימות פיזית ומילולית , תיאורי רצח / דם , הטרדה ודברים נו...