• פרק 45 •

5.3K 234 29
                                    

מבהירה מראש שהפרק הזה עם טריגר אונס . כשאותו קטע מתחיל אני אשים את הסימן - ⚠️ כדי שתדעו ותוכלו לדלג במידה ולא תרצו לקרוא אותו 🙏🏻
————————————————————————-
- נקודת מבט אמה -

" שלום נסיכה , התגעגעת אליי ? " פרנקו נכנס לאותו חדר שהייתי בו , עם מצלמה ומוט בידו .

הידיים והרגליים שלי עדיין קשורות למיטה , ומן הסתם כשאני שוכבת עלייה .. הוא משאיר אותי בלי בגדים כל הזמן כדי שתהיה לו גישה לגופי , והדבר היחיד שלפעמים מסתיר זאת השמיכה , שכרגע גם נמצאת עליי .

" את לא עונה לי ? נפגעתי ממש . " אמר כשראה שאני לא עונה לו . הוא הציב את המוט עם המצלמה מול צד המיטה . אני מקווה שזה לא מה שאני חושבת שזה .

" אנחנו נקליט עכשיו סרט מהמם לאדון קאפו , ואת יודעת מי תהיה הכוכבת ? את . "

" בבקשה תשחרר אותי אני מתחננת הם לא יעשו לך כלום .. " התחננתי בדמעות שלא מפסיקות לרדת מהרגע שאני פה .

⚠️ " לוותר עלייך ועל הגוף שלך ? ממש לא . " הפעיל את המצלמה . הוא עלה מעליי ועדיין יכלו לראות מה הוא עושה . הוא התחיל לנשק השפתיים שלי ואחז בראשי כך שלא יכלתי לזוז בכלל . הנשיקות שלו ירדו לצוואר שלי והוא העביר את הלשון שלו - ממש ליקק אותי , ונגעלתי .

ברגע אחד , הוא העיף את השמיכה ממני ונותרתי ערומה לחלוטין . בשניות אחדות הוא התפשט וחדר לתוכי . צעקתי מרוב כאב . הוא היה אגרסיבי ולא הפסיק להחדיר אליי גם את האצבעות המטונפות שלו , וחדר לתוכי במהירות כואבת . הידיים שלו לא הפסיקו לגעת , בזמן שהשפתיים שלו נדבקו לחזה שלי .

הוא עלה מעליי והתכופף אליי , ולחש - " תזכרי , שהוא לא הגיע בזמן . הוא איחר , ועכשיו את סובלת בגללו . "

וזה היה המשפט , שריסק אותי לחתיכות . ⚠️

- נקודת מבט לוקאס -

הבן זונה מסתיר את המיקום שלו יותר מידיי פאקינג טוב . זה משגע אותי .

תומאס לא מפסיק להיות פה רק כדי לשמוע עדכונים . הוא מתחרפן מדאגה כמוני .

אלסיו בא להגיד משהו , אך צלצול מהמחשב שלי קטע אותו . הסתכלתי וזה היה מייל שנשלח אליי מכתובת לא מזוהה .

" מקווה שתהנה מהצפייה כמו שאני נהנתי מאהובתך " היה כתוב בתיאור ופערתי את עיניי . סמואל , אלסיו ותומאס לא הבינו מה יש לי , ונעמדו מאחוריי בכיסא מסתכלים על מה שכתוב . ואז שמתי לב - צורף וידאו .

לחצתי עליו בחשש לראות משהו שאני לא רוצה לראות .

לעזאזל . זה בדיוק מה שלא רציתי לראות .

זה וידאו של פרנקו אונס את אמה באכזריות . אכזריות שקורעת לי את הלב ולראות את הבכי שלה ושהיא מתחננת שיפסיק .

לא יכלתי לצפות בזה עוד , ויצאתי מהוידאו בעצבים רצחניים .

" פאקינג בן זונה !! " תומאס צרח והתחיל להשתגע . אלסיו וסמואל תפסו אותו כל אחד מצד אחר , והושיבו אותו על הספה במשרדי .

הוא העיף אותם ממנו והכניס את ראשו אל תוך ידיו . " אני נשבע שאני ארצח אותו . אני פאקינג ארצח אותו !!! " צרח והתחיל להתנשם . יכולתי לדעת שהדמעות עומדות לו בגרון , והוא פשוט לא מתפרק בפנינו .

לא פצחתי את פי במשך כמה דקות , עד שאמרתי -

" אנחנו נמצא אותה , והוא ימות בעינויים גם אם זה יהיה הדבר האחרון שאני אעשה . "

• המאפיונר האכזרי שלי {1} •Where stories live. Discover now