Chapter 15

Azora's POV1 week later

Azora's POV
1 week later

My friends and I entered the cafeteria practically starving.

As we made our way over to the lunch line I can't help but listen in on the conversation that Nova is having about her ex.

"Suh di bwoy breed har and den guh dis har and den a call yuh phone!"Crystal repeated what Nova said.

"Yeah girl,mi seh mi affi open mi market mout pan di dutty bwoy,"Nova said.

"Den nuh mus,stinking fuck,"Jasmine added.

I was about to say something but was interrupted when someone made the mistake to step on my shoes,Clark's at dat.

When I looked at the person it was no other than miss Sabrina herself. Nevertheless I ignored her and continued walking with my friends.

"Gyal yuh cyaa seh sorry,yuh walk in a mi way and yuh wouldn't even acknowledge dat,"she said.

A who deh gyal feel she be.

She walked up to my face and pushed me in my chest.

Wol on.

"Wah yuh jus duh,yow yuh try back up and know yuh self enuh,"Jazz said raising her voice.

"Battygyal move from yah suh,wah yuh feel like,Brina nuh want yuh enuh,"one of Sabrina's minions said but Jazz ignored her.

"Cause yuh a drive up inna Dreyden car yuh get friggin hype and yuh feel like yuh deh on top a di world,"as she spoke spit flew out of her mout.

"My girl,mind yuh spit inna mi face,"I said while backing up a bit.

Har mout a move like dunns riva falls to bombaa.

"Aye gyal a dis yuh a try dis mi?"she started stepping closer.

"Listen Sabrina,unlike you some a we actually have a life,suh excuse yuhself from yah suh and mek mi carry on wid mine,"I stated.

Mi naa come pick nuh war wid deh gyal yah enuh but anyhow she run up a done mi a done har.

"Bitch wah yuh jus seh?"she slapped me in the face causing my head to spin to the right.

A yah suh it done.

Mi lif up mi hand and give har a fuck tump inna har face drop har right pan di grung.

But muma Drey nuh seh yuh fi stop curse? woii,my subconscious said,but right now mia ignore she.

As soon as I did that Jazz started hitting the girl that disrespected her,pay box she jus a get.