"Ben geldim!"
" Ah sonunda gelebildin, açlıktan bayılacağım şimdi , fırın o kadar uzakta değil ama biraz geç kaldın"
"Şey fırında sıra vardı biraz o yüzden "
Neden yalan söylediğimi bende bilmiyordum, ama anlatasım gelmemişti yani , çocukla aramızda geçen diyaloğu anlatmama ne gerek vardı ki ? Hayatımda yaşadığım en garip olaylardan biriydi çünkü ve biraz utanç verici.Lia kahvaltı yaparken ;
"Bugün hava çok güzel duruyor , ne çok sıcak ne de soğuk . İstersen dışarı çıkıp biraz gezebiliriz . "
" woah cidden mi ? Hiçbirşey yapmayacağız diye düşünmeye başlamıştım artık . "
Haklıydım ama iki gündür gün boyu dizi izliyoruz ?
"Hahahahhaha hazırlan hadi "
"Tamamdır"
Hazırlandıktan ve büyükannemlere de haber verdikten sonra dışarı çıktık . Birkaç mağaza gezdikten sonra yorulup bir kafeye oturduk.
"Hava evdeyken çok güzel gibi duruyordu , ama dışarıda biraz dolaşınca çok yoruldum puhf"
"Cidden , bende çok yoruldum"
Kafede birer limonata (evet limonata içtik. Ya ne var ki napsaydık soğuk kahveler çok pahalı . Hem biz soğuk kahvenin daha güzelini zaten evde yapıyorduk "-") içtikten sonra eve doğru dönmek için tabanları yağladık.
Yolda giderken muhabbet açıldı;
"Y/n , şu yeni taşınan kişileri hiç gördün mü? "
"Ah şey aslında, dün büyükannemin market alışverişini yaptıktan sonra , poşetleri yukarı çıkarmama biri yardım etti . Birde aslında bugün sabah fırından geç gelmemin sebebi yine o evde yaşayan başka bir çocuk yüzünden diyebiliriz."
"Nasıl yani? Fırında sıra var bir yalandı dimi? Hayır bunun için neden yalan söyledin ki ?"
"Anlatmaya gerek duymadım çünkü ."
"Neyse, ne oldu ki?"
Sabah çocukla aramızda geçen diyaloğu Lia'ya anlattıktan sonra Lia ;
"Nslsmwpsmğwmsne gerçekten böyle bir olay mı yaşadın ? Çok komikk . İyi de çocuk çok iyi cevap vermiş , sende gerilmişsindir bayâ."
"Sorma sorma çok garipti."
Bunları anlattıktan sonra , markete uğradık ve akşam yemeği için yiyecek birşeyler aldık . Büyükannemlerde yiyebilirdim aslında ama büyükannem bugün pek sevmediğim bir yemeği yapacaktı o yüzden ben de Lia'yla yemeye karar verdim. Eve gittik ve Lia'nın annesi Hina Teyze'nin de yardımıyla yemeği hazırladık . Hina teyze sabahları çalışıyordu ama akşam beş gibi eve geliyordu . O yüzden kahvaltıda Lia'yla yalnızdık ama akşam yemeğini hazırlarken Hina Teyze'yle birlikte hazırlıyorduk.
Neyse akşam yemeğini yedikten sonra terasa çıkıp müzik dinlemeyi planlıyordum. Bu yüzden hemen telefonumu ve kulaklığımı alıp terasa fırladım.
Hava hafif esmeye başlamıştı ve güneşin batmasına az kalmıştı. Gün içinde en sevdiğim saatler olabilir bu saatler.
Tam kulaklığı takacakken nerden geldiğini tam anlayamadığım bir müzik sesi geldi kulağıma . Bir gitar sesiydi hatta üstüne biri de şarkıyı söylüyordu. Şarkının melodisi çok hoştu , sözleri ise anlam doluydu .
-Aşk nasıl aşka dönüştü?
-Aynı bakış, farklı kalpler.
-Çok tatlı ve çok acı.
Bu sözleri duyabiliyordum.
Şarkı beni tamamen içine çekiyordu...Sesin geldiği yere doğru ilerledim. Gördüğüm şey ise yan terasta gitar çalıp şarkı söyleyen bir çocuk olmuştu. Bu çocuk sabah fırında karşılaştığım kişiydi.
Onu görünce donup kaldım . Beni görürse rahatsız olabilirdi bu yüzden hiç ses çıkarmadan şarkıyı dinledim ve bitmesini bekledim.Şarkı bittiğinde ise resmen kendimden geçmiştim . Hayatımda hiç bu kadar güzel bir şarkı dinlemediğimi düşünüyordum sanki...
YOU ARE READING
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanfictionAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader