hoofdstuk 3

618 18 1
                                    

Pov: milo
Ik woon sindskort ook bij de andere boys in cdh, en dus merk ik veel meer dan eerst. Vooral dat matt de laatste tijd een beetje stil is, eerst zocht ik daar niet veel naar want dat is hoe hij is maar ik begin mij toch wel zorgen om hem te maken! De andere boys die zien het ook maar hun zien niet alles.... ik weet dat matt niet wil dat ik het weet maar ik weet dat matthy ook de laatste tijd heel weinig eet! De andere jongens denken dat hij gwn geen honger heeft maar ik weet dat hij onzeker is over zijn lichaam! Ik weet niet of ik het tegen hem moet zeggen omdat ik hem daarmee misschien hem kwets maar ik denk wel dat ik het is een keer moet zeggen want anders loopt het niet goed af denk ik! Raoul is het eten ondertussen al aan het maken dus ik ben benieuwd of hij gaat eten. Ik betwijfel of hij gaat eten...

Pov: matthy
Het is 18:17 uur en ik ben bang... want we moeten straks gaat eten en ik wil niet dat de andere jongens door hebben dat ik weinig eet. "MATT KOM JE ETEN!" wordt er van beneden geroepen. JA IK KOM! Zeg ik. Ik heb echt geen zin maar ik ga toch maar naar beneden! Ik loop de trap af en ik doe de deur open en gelijk kijkt iedereen mij aan. "Hey matt hoe gaat het?" Vraagt koen. Ik weet dat hij bezorgt is net als robbie die me ook al bezorgt aankijkt. "Ja gaar goed hoor" Lieg ik. Ik ga aan tafel zitten tegenover milo en naast robbie en koen! Raoul zit naast milo! Ik krijg een bord naar me toe geschoven van raoul. Het is gelukkig niet veel maar het is ook niet weinig. "Matt als je dit op krijgt ben ik trots op je" zegt raoul. En wat als ik het niet opkrijg? Is hij dan niet trots op mij? Nee naartuurlijk niet matthy! Wie is er nou trots op jou? Ie bent niks waard! Zeggen mijn gedachten weer! Ik merk dat mili de hele tijd naar me kijkt omdat ik nog geen hap heb genomen! Na een tijdje besluit ik toch maar een paar happen te nemen! Dan kunnen de jongens iniedergeval zien dat ik wel iets heb gegeten! Voor ik het weet is mijn bord leeg! Ik heb nu al spijt.... "omg matt je hebt het op!! Ik ben echt trots op je maatje!" Zegt raoul Terwijl hij naar me lacht. Ik geef hem een klein glimlachtje! Ik kijk naar milo en ik zie hem trots maar  ook een beetje verbaast kijken! Weet milo dat ik bijna niks eet?

Pov: robbie

hebben net gegeten en gelukkig heeft matt ook wat gegeten. Maat hij is na het eten al gelijk weer naar boven gegaan! Ik snap echt niet wat die heeft. Ik weet dat hij niet echt zo iemand is die heel veel praat maar ik heb hem nog nooit zo erg gezien! Ik heb besloten km hem maar gwn even te laten en niet naar hem toe te gaan! Ik vind het echt erg dat het bij hem gebeurt! Matthy, de meest lieve jongen die ik ken. De laatste tijd voel ik de hele tijd iets in mijn maag als ik bij hem ben! Ik vind het een beetje een eng gevoel omdat ik niet weer wat het is. Ik ben toch geen homo? Nee dat kan niet! Als ik dat ben dan gaan mijn ouders het nooit accepteren. Ik weet het zeker! Nou ja het zal wel! Ik hoop gwn dat het goed gaan met matt en dat er niks met hem aan de hand is, maar eigenlijk denk ik wel dat er wat is maar ik weet niet wat! Arme matthy.....

⚠️zelfbeschadiging⚠️
Pov: matthy
Ik loop na het eten gelijk naar boven en ga naar mijn kamer en doe de deur op slot. Ik ga op bed zitten en bedenk me even wat ik heb gedaan.... hey vieze dikzak, misschien met je proberen een beetje af te vallen ofzo!? Of wil je voor altijd dik blijven en geen vrienden hebben!? Waarom komen mijn gedachten niet uit mijn hoofd? Als ik normaal gedachten heb in mijn hoofd zou ik mezelf snijden.... maar moet ik dat wel doen? Fuck it! Ik loop naar mijn badkamer en pak het scheermesje! Ik zucht even maar dan zet ik die scheermesje in mijn arm! Ik maak er nog èèn. En nog èèn. En nog èèn. Tot mijn hele onderarm onder de sneetjes zaten! Ik deed hetzelfde bij de andere kant en daarna doe ik mijn trui weer omlaag! Maar ik was even vergeten dat ik een witte trui aan had dus wordt mijn mou rood! Ik doe mijn trui snel uit en doe snel een zwarte trui aan! Ik besluit om toch nog even naar beneden te gaan omdat ik het anders zielig vind voor de boys dat ik altijd maar op mijn kamer zit! Ik loop naar benenden en twijfel nog even bij de deur maar doe hem dan toch maar open. Ik kijk en zie dat de jongens allemaal op de bank zitten. "Hey maatje" zegt koen. Ik zeg niks en ga ook op de bank zitten. Ik merk dat ik het snijden een beetje te diep heb gedaan want ik heb echt super veel hoofdpijn ineens. "Gaat het wel matt" Vraagt raoul. Waarom moet hij dat nou weer vragen? Ik bedoel het is Lief maar ik weet niet wat ik er op moet zeggen. "Gaat p-prima hoor" probeer ik normaal te zeggen. "Oke dan maar vertel we asjeblieft als er wat is matt" zegt robbie die aan het meeluisteren was. Meteen voel ik weer iets raars in mijn maag. "Komt goed" zeg ik terug. Maar eigenlijk weet ik niet of het wel goed komt! Ik wil gwn echt weg hier....

Volgende deel is weer een feit!!!

Ik wou hem eigenlijk langer maken maar ik vind dit een leuk einde!! Dus sorry! Volgende deel komt ook binnenkort weer!!

Xx esmee

Zorgen Om Niks....Toch?? // Mabbie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu