RAESS POVWOOHOO WOOF WOFF SKIBIDIBIP PAP PAP PAP PAP YES YES YES SKI- "Diam babi. Memekak je bodoh betul"
Pagi pagi dah buat orang maki. Siapa lagi kalau bukan Kuzail Arash.Kawan yang terpaling menyusahkan. Sehari kalau tidak memalukan memang tidak sah. Kadang -kadang rasa nak tanam hidup hidup.
Kuzail mencebik'sikit sikit nak marah hmmph'
*ting* "Nanti dah habis class ajak Raess lepak kat Loaf Cafe. Kitorang tunggu kat tangga bawah"-Faliq
."Weh kau nak pergi mana lepas ni? Faliq dengan Noah ajak pergi Loaf Cafe. Nanti diorang tunggu kat bawah"
"Ok"jawab Raes. Kuzail mengguling matanya ke atas. Memang tak boleh nak jawab panjang sikit ke. Tidak apa, dia dah masak dah dengan perangai kawan dia seorang ni. Sabar Kuzail sabar, macam la kau tak kenal dia.
Setelah tamat kelas, Raess dan Kuzail mengemas barang dan bergerak keluar. "Oh yeahh. Let's gaurrr" Kuzail berjalan dengan begitu semangat dan diikuti oleh Raess yang sentiasa dalam keadaan dingin.
Ketika mereka berdua dalam perjalanan untuk ke lokasi Faliq dan Noah , seorang perempuan berhenti di hadapan mereka berdua secara tiba - tiba. Mereka memandang gadis itu dengan pandangan kosong. Gadis itu memulakan rancangannya untuk cuba memikat Raess. "Hi handsome, do yo- "
"Fuck off" Raess memotong percakapan gadis itu dan terus berjalan ke hadapan meninggalkan gadis itu terpinga-pinga.
Uii sakit mat kena reject. Baru nak tanya, dah kena maki . Memang tak vibe dowh kau ni Raess.
"HAHAHAHHAHAH owhh poor girl , cantik cantik pon kena reject kesiannya huhu" Kuzail membantai menggelakkan dan membahan gadis itu dengan kuat dan mengikut langkah Raess di hadapan. Gadis itu mengetap bibirnya dan menghela nafas berat. Dengan perasaan yang sebal dan malu dia beredar dari situ.
Sampai sahaja Raess di hadapan kawan-kawannya....
"Reject awek ke bang? hahahahha kau tengok tak muka dia tadi dah macam tertelan biji durian." Faliq kalau bab menganjing orang memang nombor satu.
"Pastu korang tak bau ke badan dia tadi. Minah tu kepam siot aku duduk belakang dia time extra class haritu pehhh bau dia boleh jumpa ayah pin ohh " sampuk Noah.
Mereka berdua juga pernah menjadi mangsa godaan gadis itu. Tetapi mereka lebih bijak dan berkomplot untuk mengenakan gadis itu. Sampaikan menangis lah anak orang tu.
Kuzail yang mendengar kawannya bergosip itu pun turut sertai mereka. Dia memang minat betul bab bab mengumpat ni. Kau tanyalah pasal apa pon, mesti dia tahu. Kalau dia tidak tahu, maksudnya.. ahh takde dia mesti tahu punya.
Raess hanya mampu menghala nafas dengan perlahan. Penat . Penat nak melayan. "Jom gerak"
Ketika mereka mahu memulakan langkah, "Baby!" haihh satu lagi bala dah sampai. Tidak perlu menoleh ,dengar suara sahaja sudah tau siapa . It's Mak Lampir.
Raess tersentak apabila terasa seseorang memeluknya dari belakang dan orang itu juga melingkarkan tangannya di pinggangnya. Dia sangat tidak menyukai orang yang menyentuhnya dengan sesuka hati . Rakan-rakan Raess yang menyaksikan aksi itu terus memberi pandangan yang menjengkelkan.
'Suka hati je mak lampir ni peluk peluk orang'. 'Baju yang dia pakai ni kalau boleh sendat la lagi biar tak boleh bernafas terus'
Macam macam lagilah diorang kutuk dalam hati. Kalau cakap terus terang pon dia buat tak tahu je. Buang masa. Haihh nasib kau la Raess dapat peminat keliling pinggang. Siapa suruh kau handsome.
YOU ARE READING
[C] 𝐈𝐭'𝐬 𝐘𝐨𝐮!
Romance「 ✦ELYANA LYRA ✦ TENGKU RAESS AEDDEN ✦ 」 Mempunyai perasaan terhadap seseorang namun perasaan itu hanya dipendam seorang diri. Mahu membuat pengakuan? Fuh! seperti menempah maut sahaja! Jadi disinilah dia sekarang. Hanya berani untuk melihat lelaki...