#حوريه_في_قلب_الليل
#حكايات_mevo
البارت الرابع و العشرين...
كانت حوريه قد انهت حمامها لتكتشف انها ليس لها ملابس في الحجره تنهدت وبحثت عن البرنس لم تجده لتنادي ليل... ليل من فضلك هاتلي البرنس او اي حاجه انا هدومي تحت.
قام يبحث فلم يجده ليحضر لها تشيرتا له كبير الحجم ليعطيه لها.
قالت... ايه ده هلبس ده دا كبير قوي.
قال متأففا... البسي يا حوريه من سكات اني مش هنزل تحت اجيب زفت.
قالت.. طيب طيب ايه ده بتخانق دبان وشك يا ساتر. لتنتهي وتخرج خجوله كانت جميله رائعه.
التفت ليتسمر من جمالها تنهد... دا غلب والله غلب.
خرجت خجوله هتفت.. انا عايزه انزل اجيب حاجتي من تحت.
قال... لاه ماهتجيبيش حاجه.
قطبت جبينها و حزنت لتهمس... هو مجنون هو كل شويه برأي.
وجدها انكمشت ليهتف.. ايه تاني مالك يا مراري يا بنت الناس تعبت والله تعبت دا ليله ايه الطين دي. الصبح سواد وبالليل سواد.
تذمرت..... انا جيت جنبك ايه انت مابتعرفش تقعد من غير خناق.قال متنهدا.... كتر خيرك انت بتعتجيني ..تنهد ...مش كتي داخله رايجه متصالحين خارجه تنكمشي ليه انت هبله.
انفعلت...... انا اللي هبله والا انت اللي ملبوس ايه ده انت عايز تجنني صح.
قالت.. اني اجننك امال انت عايزه ايه تطلعي علي خرجتي من حصرتي مالك مكموشه ليه
تذمرت.. مفيش مش هقولك انا.
قال بغلب .... طب اهرب منيها اه اهرب اروح اتعالج وارجع انجهر وارجع اهرب تاني... قام وشدها اليه قطبت ....هتفت... طب عامله ميه وحداشر ليه اني نطجت .
رفعت عيونها كانت تلمع فهتف.... يا مري ليه طيب.
قالت بحزن.... مفيش انت انت..
احتضنها.... اني ايه يلا الله يباركلك احدفيهم في وشي خلي الجلطه تيجي ونخلص.
غضبت وقالت.... مش انت قولت مش هنزل انام تحت.
قال.... ايوه جولت ايه حوصل.
صرخت.... امال بترجع في كلامك وماهجيبش هدومي ليه عايز تقعدني تحت صح مش طايقني انت ملبوس و عايز تتعالج.اقترب يشدها ويحملها صرخت.... ايه ايه والله اموتك هتنزلني كده يا قليل الادب اوعي البس وانزل مش عايز اقعد معاك لتكون فاكر اني عايزه اوعي عيب.
لتتفاجئ حينما دفعها علي الفراش صرخت نزل عليها وركن بهتت .هيا فقال مشتعلا.. اكتمي ماشي اكتمي بقه يا حوريه انا هموت في يدك سيبيني اهدي بقه انت اشترتيني نازله حرج فيا ارحمي امي يا شيخه. انحني وضع راسه في حنايا شعرها وضمها بقوه لتتململ بخجل.
همس بتحذير.... جولت اهمدي ظل فتره يتلمس جسدها دخل الهدوء اليه رويدا رويدا ليبدا في تلمسها بحنان ويغوص في شعرها.
همس.... اروح فين جلبي مهري بره وجوه كتير عليا اكده رفع وجهه... اعجلي واكبري الله يخليكي اني كتير عليا ايه متجوز عيله بتغضب ولا بتفهم.همست باشتعال... مش انت اللي قولت ما هتجبش هدومي.
تنهد.. اه دلوك هنام عشان تعبت والله تعبت. لتتنهد.... الله ماتقول من الاول. طب خلاص وسع بقه ونام ابعد عيب. كده.
قال.. حوريه اسكتي الله يكرمك انت حرقتي جتتي سيبيني اهدي انت انهارده خلصتي علي ليل الرفاعي من عمايلك.
أنت تقرأ
حوريه في قلب الليل
Romanceفتاه عاشت الخوف من عنف ابيها ليزيد الطين بله ويضحي بها واختها من أجل التار لتعيش مع شخص كقلب الحجر ولكن لبرائتها وطيبتها السمحه كلام اخر في الحكايه