#60- Thank you

664 32 7
                                    



Πασχαλίτσες μου, άλλη μια ιστορία μου έφτασε στο τέλος της.
Έχουν περάσει Χρόνια από τότε που ξεκίνησα να γράφω αυτήν την ιστορία, από τον καιρό που ήμουν μια έφηβη με τρελή φαντασία και ενθουσιασμό για την συγγραφή. Μεγάλωνοντας, καταλαβαίνεις πως οι δυσκολίες της ζωής είναι πολύ μεγαλύτερες απο ότι πίστευες οταν ήσουν μικρή, με αποτέλεσμα να αφησω στην άκρη αυτό που τόσο λατρεύω ακόμη να κάνω. Για αυτόν λοιπον τον λογο άργησε να τελειώσει και αυτή η ιστορία στην ώρα της.
Παρόλα αυτά, τα καταφερα! 🥳

Δεν μπορούσα να αφησω ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία ανολοκλήρωτο. Με αυτούς του ήρωες μεγάλωσα. Με τον Alex, με την Melinda, με τον Bryan, την Fran, τον Angel μου, την Rosie, τον Michael την Zelie και άλλους ακόμα αμέτρητους ήρωες των βιβλίων μου αλλά και με εσάς. Τους αγαπημένους μου αναγνώστες, χωρίς τους οποίους, ή αγάπη μου για την συγγραφή δεν θα έπαιρνε ποτέ τέτοια έκταση.
Οι ήρωες μου και εσείς θα ειστε για παντα ένα κομμάτι της ζωής μου.
Σας ευχαριστώ πολύ ολόψυχα για όλα τα συναισθήματα που μου χαρίσατε τοσα χρόνια και ήσασταν πάντα δίπλα μου. Καλή συνέχεια σε ότι και αν κανετε στην ζωή σας πασχαλίτσες μου.
Με αγάπη η -Pinkone σας💘

Υ/Γ: Θα αναρωτιέστε σίγουρα τι θα γίνει με την Isavella και τον Sander από εδώ και πέρα, έτσι δεν είναι;
Δεν σας υπόσχομαι sequel, όμως θα ήθελα παρά πολύ κάποια στιγμή να αποτυπώσω και την δίκη τους ιστορία αγάπης!
Αυτά από εμένα!

*Τρέχω να πάω να πατήσω το κουμπακι της ολοκλήρωσης της ιστορίας! Byeeee🙋🏼‍♀️❤️

Μy Crazy GirlWhere stories live. Discover now