R O S A L I E
"Ακους τις βλαμμενες πως κανουν απ'έξω, οχιι τις ακουςςςς πως τσιριζουν; Σαν τις κοτες στο κοτετσι ενα πραγμα!
Αν ειναι δυνατον, σε παρτυ θα πανε, οχι στον γαμο του Bieber και της Baldwin! Ας ηρεμησουν λιγο τις ορμονες γιατι θα πλακωθουμε αγρια!"Ξεκινησα αμεσως να παραμιλαω με το που εκλεισα την πορτα του δωματιου μου καθως γυρνουσα απο τις κοινόχρηστες ντουζιερες εχοντας τυλιγμενο γυρω απο το σωμα μου μια μεγαλη ροζ πετσετα που παραλίγο να χασω στον διαδρομο με αυτές τις όρνιθες που ετρεχαν περα δωθε.
Η λεξη ΧΑΟΣ ειναι κοπλιμεντο σε αυτο που συμβαίνει εκει εξω!
"Τι να πεις αγαπη, οι πρωταρες προκαλουν τον μεγαλυτερο πανικο πάντοτε!"
Απαντησε η Zelie καθως περνουσε τα λεπτεπιλεπτα ποδια της μεσα στο διαφανο καλσον της το οποιο ειχε διασκορπα πανω του μικρες περλιτσες.
Απο πανω υστερα περασε ενα ψηλομεσο jean σορτσακι που ισα ισα καλυπτε τους γλουτους της και απο πανω εβαλε ενα δαντελωτο σουτιεν σε στυλ τοπ ρίχνοντας απο πανω της ενα oversized λευκο demin jean που εφτανε το μακρος του μεχρι τους μηρούς της.
Ηταν πολυ ομορφη, δεν μπορω να πω κατι, αλλα δεν φοραει υπερβολικα πολλα για καποια που θα γδυθει στα πρωτα 10 λεπτα του παρτυ;
Sorry Not Sorry αλλα η αληθεια ειναι αυτη!
"Και εγω πρωταρα είμαι σε κατι τετοια Zelie, αλλα με βλεπεις να συμπεριφερομαι σαν δεμονισμενη; Συμπεριφερομαι; Οχι φυσικα!"
Απαντησα σε στυλ "Duhhhhhh" και προχώρησα προς τον καθρέφτη που ηταν κρεμασμένο στον τοιχο για να χτενισω τα μαλλιων μου υστερα απο το μπανιο."Γνωριζεις οτι το παρτυ εχει ξεκινησει εδω και μια ωρα και εσυ μολις ηρθες απο τις ντουζιερες; Ποτε θα ετοιμαστεις για να βγεις κοπελια, εε, ποτε;"
"Εγωω λεω να μην ερθω, αφου μεχρι να ετοιμαστωωω...."
"Ααααα για να σου πω! Θα ερθεις και τελος κοπελια!
Αν σε δεκα... αντε καλα σε δεκαπεντε λεπτα απο τωρα δεν εισαι εξω στην εισοδο της εστιας των αγοριων μας θα στειλω δεκα μαντραχαλους να σου κανουν παρεα, και οταν λεω παρεα εννοω ΠΑΡΕΑ....""Δεν θα τολμησεις!"
Αναφωνησα τρομοκρατημένη γυρίζοντας να την αντικρισω εχοντας γουρλωσει τα ματια μου.
"Δοκιμασε με! Εχεις δεκαπέντε λεπτα φιλεναδα! Ααα και βαλε κατι σεξι! Μην βγεις σαν καλόγρια παλι!"
YOU ARE READING
Μy Crazy Girl
Teen FictionSequel of the story : My Asshole Husband Δεν χρειάζεται απαραίτητα να εχεις διαβασει το πρωτο βιβλιο καθως πρόκειται για μια καινούργια ιστορία αγαπης μεταξυ του Angel και της Rosalie R o m a n c e | C o m e d y Story of 2018 Enjoy but do not copy...