Частина 5

3 0 0
                                    

Ді хотілось завести нових друзів. Бажано хлопців. Бо їй було легше з ними. Їй хотілось чи то дружніх відносин чи то сексу. Більшість знайомств в інтернеті навіть до зустрічі не доходили.
Першим хлопцем якого вона привела додому став Богдан. Хоча спочатку вона не планувала з ним спати. Вона дійсно думала що буде лише фільм,розмови, солодощі,можливо вона б дозволила поцілувати себе. Але закінчилося все сексом. Чи було їй добре? Так. Вона навіть думала що закохалась. Сходила з розуму трохи. Але він ясно сказав щоб вона ні на що не надіялася,це був просто секс. Вони зустрілися ще раз. А потім припинили спілкування.
Наступним став Сашко. Тут все вийшло навіть гірше. Хоч вони і обговорили що будуть дивитися лише фільм...не минуло й 10 хвилин з моменту як вони зайшли до квартири,а він вже ліз рукою в труси і цілував її. Все закінчилося у ванній. Вона не розуміла винна вона чи ні..вона розплакалась і відчувала себе просто використаною. Хотіла піти,але він вмовив її залишитися. Це була помилка. Треба було тікати звідти. Вони зустрілися ще двічі. Якщо коротко то в переписці він погоджувався на всі її умови,а в житті робив так як хотів і чхав на її слова і домовленості.
Минув плюс-мінус місяць. В один день написав Сашко і Богдан. Просили пробачення,хотіли зустрітися. Але вона вже розуміла нащо. Щоб знов використати її. Вони говорили що це ж згода з обох сторін,мовляв вони не використовують її. Але бляха,їм був потрібен від неї лише секс!
( Ді тут вже 20,все в рамках закону)
Вона розуміла все,але їй хотілося.. вона мала надію на того хлопця з книг,який буде чудовим другом. А не партнером по ліжку. Невже їх не існує?..(

Її історіяWhere stories live. Discover now