Rozdział 7.

112 20 0
                                    

Negin.

Ciemnofioletowa strzała wbiła się prosto w serce czarnej dziury na środku planszy, powodując, że tarcza na ścianie zadrżała, jakby miała upaść na kolana od uderzenia.

Porównałam swoje serce do czarnej dziury pośrodku tarczy, w którą wystrzelono niezliczoną ilość strzał, ale strzały zdołały tylko przebić różne powierzchnie planszy, które reprezentowały moją duszę. Na samą myśl o tym, że któregoś dnia strzała wpadnie w czarną dziurę na środku planszy, miałam ochotę związać palce u nóg do środka. Sama myśl, a nie rzeczywistość istnienia tej strzały, rzuciła czarny cień na moc, którą odczuwałam.

Moje serce nigdy nie zostało dotknięte.
117,118,119... i pełne dwie minuty! Od dwóch minut trzymałam ramię Sashy Blaka, naciskając z coraz większą siłą w dłoni. Jego oczy wciąż wpatrywały się w moje.

Do tej pory zawsze dbałam o siebie; Myślę, że to dlatego, że nie miałam zbyt dobrych relacji z rodzicami. Albo poważnie, przyjęłam kształt płótna, które wyciął dla mnie Bóg. Więc to była konstrukcja. Nie wiedziałam.

Wielokrotnie byłam narażona na przemoc fizyczną i emocjonalną ze strony mojego ojca. Chociaż nie był w stanie przenieść swojej przemocy fizycznej na bardzo wysoki poziom, nie różniłam się niczym od robota, którego system operacyjny upadł duchowo.

- W tej chwili nie huśtamy się, mała koalo. Czy mogę odzyskać rękę? – zapytał, jego głos był nieruchomy. Moje oczy rozszerzyły się, gdy cofnęłam rękę.

- Przepraszam.

- Myślę, że fakt, że mam muskularne ramiona, sprawił, że wyglądasz jak pień drzewa. – zmarszczyłam brwi i skrzyżowałam ręce na piersi, gdy mój żołądek ścisnął się z wstydu. Patrząc mu w oczy, czułam się jak nieuzbrojony żołnierz na wojnie.

- Wygląda bardziej jak gałęzie drzewa niż pień drzewa. – jego brwi uniosły się w szyderczym geście, ale na jego twarzy nie było widać żadnej zmiany emocji. Jego wyraz twarzy był stały. Patrzył na mnie przez ramię, kiedy próbowałam zapanować nad oddechem.

- Uważaj, żeby nie połamać gałęzi drzewa, mała dziewczynko – powiedział groźnie.

Kiedy zdałam sobie sprawę, że w środku jest mało tlenu, rzuciłam torbę sportową na podłogę i zsunęłam się na podłogę, plecy oparłam o metalową ścianę. Skupione oczy Sashy były skierowane na mnie. Po przyciągnięciu kolan do brzucha, oparłam brodę na kolanie i spojrzałam na mężczyznę, nie ruszając głową, tylko podnosząc oczy.

- Prawie bez tlenu – wymamrotałam, wciąż na niego patrząc. - Mniej oddychaj, Sasha. Nie chcę być znaleziona martwa tutaj z moim starym szefem.
Jego lewa brew drgnęła.

- Twój stary szef? - wsunęłam dolną wargę pod górną, potrząsnęłam głową i posłałam mu najbardziej wymyślne, niewinne spojrzenie, na jakie było mnie stać.

- Tak, mój stary szefie.

- Bądź pewna, maleńka... - powiedział, odrywając ode mnie wzrok i kierując go w stronę drzwi windy. Pod tym kontem widziałam tylko jego profil. - ... byłoby dla mnie bardzo upokarzające, gdyby znaleziono mnie martwego w windzie z małą dziewczynką, która nie przekroczyła jeszcze okresu dojrzewania. Nie chciałbym, żeby ludzie myśleli, że jestem z niedojrzałą dziewczynką.

Przewróciłam oczami.

- Co to ma wspólnego z dojrzałością? - kiedy zapytałam, czarny dzień zagłady odwrócił się do mojej twarzy ponad jego ramieniem i spojrzał mi prosto w oczy.

- A co by sobie pomyśleli? Oczywiście będę kwestionować, co mogliśmy tutaj robić. - Moje oczy rozszerzyły się ze zdziwienia i stałam tam przez chwilę, gdy moje usta się rozchyliły.

Butterfly rain [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz