!!!Küfür içerir!!!
!!!Yazım hataları olabilir!!!Ayçiçeği
Ayçiçeği, papatyagiller familyasından çekirdekleri ve yağı için yetiştirilen sarı çiçekli bir tarım bitkisidir. Mutluluk, iyimserlik, dürüstlük, uzun ömür, sadakat gibi birçok anlama gelmektedir. Ayçiçeğinin insanlara mutluluk getirdiği konusunda muhtemelen diğer çiçeklerden daha üstündür.+Jisung+
Meraktan tırnaklarımı kemirmeye başlamıştım. Sapık mıydı bu? Tanrım tanışmadığım adam kalmadı! Bir aldatır, biri şizofren çıkar, biri 5 aydır sevgili olmamıza rağmen "tek geceliktin" der. Başıma bir de sapık mı çıktı ooof of!
En iyisi yazayım."Sapık mısın?" yazdım ama geri sildim ya sapık değilse? Deve kuşu gibi kafamı kuma gömmek istemiyorum
"Kimsiniz?" yazdım ve geri sildim profil fotoğrafından belli olmuyor mu zaten Jisung?
"Görüyorum ki fotoğrafımı beğenmişsin." yazdım ve tekrar geri sildim Bir de göz kırpma emojisi (😉) koysaydın "Çıtır alayım mı arabaya seni?" der gibi.
En sonunda şu cümleyi yazdım ve gönderdim:
Mesaj atmadan önce 0325040408011123 kere düşündüm ama başardım. Mesajı attıktan sonra telefonu odanın en köşesine koydum. 1 dakika geçti 2 dakika geçti 3 dakika geçti 5 dakika geçti 10 dakika geçti ama hala bir bildirim yok ortada. Artık sıkıntıdan patlama derecesine gelmiştim ve dayanamayıp bildirim gelmesini beklemeyi bıraktım.
Onun yerine müzik dinlemeye başladım.
(Gerçekten aklıma başka güzel skz şarkısı gelmedi isterseniz değiştiririm)
Yarım saat boyunca şarkı dinledim. Sonrasında en sevdiğim şarkı çalmaya başladı. Bu şarkıyı yazanlara gerçekten minnettarım. Çok anlamlı ve ritmi çok güzel. Ben de güzel şarkı sözleri yazıyorum aslında ama hiçbir zaman bunlarla müzik oluşturmadım. O an aklıma dank etti. Ya ben de yazdığım şarkıları müziğe çevirsem?
Bunu düşünmemle birlikte Chan'ın yanına gitmem bir oldu.
Chan o kadar hızlı yanına geldiğimi görünce gülümsedi:B: Ne oldu bu ne hız? Bir sorun mu var?
Yanında Changbin Hyung da vardı.
C: Geri barıştıysanız harbi çok pis söverim haberin olsun. 2 kere düşün konuşmadan önce.
Yandan yandan bakmaya başladım Binnie'ye.
(Hyunjin'in ikonik side eye bakışı da diyebiliriz jdjfkfl)J: Hayır. Bu gerçekten sondu. Bir daha barışırsam oropsu olayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Florist🌷 •Minsung•
FanfictionSevgilisinden yeni ayrılmış olan han jisung ayrılmanın ardından dışarı çıkıp rahatlamak ister. Yolda gezerken yakışıklı bir çiçekçinin dükkanını görür. Biraz eğlenmek için çiçekçi ile flört etmeye karar verir. Gidip çiçekçiye kendi dükkanından çiçek...