6-

62 6 1
                                    

Eve girdiğimde babam yoktu. Odama gittim ve üzerimi değiştirdim. 2. Telefonumu yerine kilitledim ve yüzümdeki hafif makyajı temizledim.

Evin sessizliğini kullanıp aşağı indim. Televizyonu açıp biraz bakındıkta sonra tekrar odama çıktım ve telefonumu yerinden aldım.

Kumpir Vampir

Kook
Benim canım sıkılıyor ya

Yellow
Napalım

Kook
Dışarı falan çıksak

Jinjin
Bu saatte

Kook
Evet nolcak

Jimlis
Bana uyar bende sıkıldım zaten

Kook
Ben hoseoka haber veririm ona en yakın Benim

Yoon
Ben de geliyom

Kook
Oo ekip tamamlandı

Jimlis
Hadi oyalanmayın da çıkalım

Sohbetten çıkıp üzerimi değiştirdim. (Kıyafet medyada)

Herzamanki şeylerimi de yapıp evden çıktım. En azından babamı görmeyeceğim.

Bizimkilerin attığı konumu gitmeye başladım. Yakın gözüktüğü için yürümeye karar verdim.

*****
Küçük bir cafe'ye varmıştım. Bizimkiler ortalıkta gözükmüyor.

İçeri girince cam kenarı bir masa seçtim ve bizimkilere mesaj attım.

Çoğu yoldaymış.

Yarım saat sonra İçeri ilk giren Jin oldu. El sallayıp masayı gösterdim. Hepsi gelip yerleşince menüye baktık.

"Akşam akşam niye buluştuk" Göz devirdim. "Sen sıkıldın bizden galiba Hoseok?"

Kaşlarını kaldırdı. "Sizden sıkılsam 9 yıldır arkadaşınız olmam"

Kafa sallayıp hak verdim. Hepimiz 10 yaşından beri arkadaştık ve hiçbir sıkıntımız yoktu.

"Birgün bu arkadaş grubunu bozan olursa ona bu masayı sokacağım"

Gülerek Yuna'nın omzunu patpatladım. "Reisi kızdırmayın"

Kısa bir kahkahadan sonra herkes birşey söyledi. Bende kahve istedim.

"Gençler ben ayrı eve taşınıyorum" Kook'un söylediği ile herkesin ağzı açık kaldı.

"Oha nasıl izin aldın!" Jimin biraz fazla bağırdığından Kook yüzünü buruşturdu.

"Ailem beni takmıyor zaten. O yüzden bunu değerlendireceğim" Jimin tekrar atladı.

"Ya Kook bende bunu düşünüyordum da. Beraber yaşasak?" Jimin Kook'a yavru köpek bakışları atmaya başladı.

Kook eliyle Jimin'in gözlerini kapattı. "Ben senin ayak kokunu çekmek istemiyorum"

Jimin Kook'un elini ittirdi. "Benim ayaklarım kokmaz bir kere"

Obligation Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin