Of of okul açıldı başladı dersler zaten hocaların hepsi bana tersler. 😓😓😓
Nabersinizzz?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hatırlatma:"Birincisi ben ufaklık değilim, ikincisi onlar benim sütlerim."
"Birincisi sen gayette ufaklıksın, ikincisi senden aldığımdan beri bunlar benim sütlerim." dedi ve inanamayacağım o şeyi yaptı. Sütümü... benim sütümü açtı ve içmeye başladı. Ne?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Şuan oturmuş yemeğimi yiyordum. Baran, sütlerimi gözümün içine baka baka içmişti. Umarım sütler bozulmuşturda zehirlenir.
Egemen'in yemek diye bahsettiği şey de omletmiş zaten. Olsun, düşünmüş en azından. Yine kimseyi önemsemeden yemek yerken kendimi bu kadar kaptırdığımı fark etmemiştim.
Egemen'in "Tatlış, biraz yavaş ye boğazında kalacak." diyerek gülmesiyle masaya Baran'ın bir bardak su bırakması bir oldu. Gözümü kısmış ona bakıyorken o sırıtarak göz kırptı ve karşımdaki sandalyeye geçip oturdu. Anladığım kadarıyla şuan evde üçümüzden başka kimse yoktu. Etrafa bakındığımda anlamış olacaklar ki açıklama yapmak için Egemen söze girdi.
"Şimdi şöyle ki küçük, Tatlış şey; Demir abiciğim doktor olduğu için hastaneye gitti. Yalın da avukat, o da işe gitti. Poyraz abim aşçı, restorana gitti. E babam da işe gitti tabi. Annem, bir arkadaşıyla alışverişe gitti. Seninle daha tanıştıramadık da, diğer şu küçük velet olan da okula gitti. Belki merak edersin 18 yaşında, lise sona gidiyor. Evet bu kadar yani şuan evde yalnızız." Hafifçe başımı salladım.
"Asel şu futbol takımını tekrar saymalısın, matematik özürlüsü." diyen Abucebari'ydi.
"Harbi şuan saydım da 7 değil 6 kişilermiş, yanlış saymışım geçen."
"Kız onu geç de şu öküz, ne dediğini bilmez Yalın, nasıl avukat ya."
"Gerçekten bende çok şaşırdım, hani evde avukat olacak en son kişi gibi bile durmuyo. Avukat olmasını biliyor ama bir kızla nasıl konuşması gerektiğini bilmiyor."
Aklıma gelen şeyle Egemen'e döndüm. Zaten bana bakıyordu hafifçe başımla Baran'ı gösterdim. "Ha o mu? O da bizi evde yanlız bırakmamak için işe gitmemiş. Daha doğrusu babam bugün evde kalmasını söylemiş."
Baran'ın yüzüne baktığımda "Hani bende buradayım ya, arkamdan konuşur gibi konuşmasanız mı?" ve devam etti "Hem sen bana sormak yerine niye Egemen'e soruyorsun ki, ne o küstün mü?" demesiyle
"Ne küseceğim be, niye küseyim."
"Bilmem belki sütünü falan içtim diyedir." diyip gülmeye başladı.
"Asel sende biraz bize kendinden bahsetsene." Dedi Egemen.
"Adım, Asel Aşkın. 16 yaşındayım. Çok da bir esprim yok." Baran vay be der gibi bakmaya başladı.
Egemen "Ben senin 16 yaşında olduğuna inanmıyorum ya, sen nasıl 16'sın."
"Niye ki?" diye sorduğumda
"Daha çok 13 gibi duruyorsun." dedi.
Yok ebesinin nikahı. "Daha da küçült de cebine sok."
"Küçücük bir şeysin zaten ya şu tatlılığa bak." Aaa anladık tamam tatlıyız da o kadar da değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK Mİ AİLEM
General FictionBu hayatta üç şeye zaafım vardır; Uyumak Çilekli süt ve Motorlar ha bir de aramızda kalsın Damarlı eller/kollar 🤗