"Açın."
Minho nun kafasındaki siyah örtüyü kaldırdıklarında karşılaştıkları şey sadece Minho nun sırıtmasıydı.
Minho: Phhfff cidden başka türlü yapamadınız m-
Minho daha sözünü bitirmeden suratına bir yumruk yemişti.
"Beni tanıdın mı ha?"
Minho başını kaldırıp adama baktığında sadece göz devirdi.
Minho: Nerden bileyim kimsin amk
"İyi ki doğdun Minho.. İyi ki doğdun Minho.. İyi ki doğdun..."
Minho o an ölmek istemişti. Demek karşısında onunla dalga geçen kişi anne ve babasını öldüren kişiydi..
Minho: Seni adi orospu çocuğu!!
Diyip adama tekme atmaya çalıştı Minho. Ama tam tersi oldu. Adam Minho ya tekme atmıştı. Tam burnuna. Ardından Minho sandalye ile yere düştü ve acı içinde bağıtmaya başladı.
Minho: AH! SİKEYİM BÖYLE İŞİ!
Adam gülüyordu onun bu hallerine.
"Biliyor musun baban bana ne diyordu. 'Lütfen oğluma birşey yapmayın yalvarırım' aynen böyle diyordu. Sen sadece ağladın."
Diyip bu sefer Minho nun karnına tekme attı adam. Minho ise sadece küçük meleğini düşünüyordu. Kim bilir ona ne yaptılar. Tabii bu adamlar kaçırdıysa..
"Hadi! Sende yalvar bana! Annen ve baban gibi! Onlar kadar zavallısın!"
Adam her birşey söylediğinde bir tekme atıyordu. Her seferinde farklı bir yere. Minho artık kan öksürüyordu. Ama yine de.. Sadece meleğini düşünüyordu.
"Patron durun ölecek"
"SEN SUS"
Hala vuruyordu adam. En sonunda bırakıp "alın şunu gözüm görmesin" dedi. Minho hareket dahi edemiyordu. Ama kim bilir? Her sn bir mucize olabilir değil mi?
Yazardan Jisung'un olduğu yer;
'Yaklaşık 1-2 saat önce Jisung Minho nun yanından ayrıldığında. '
Jisung ormanlık bir yere kadar yürümüştü. Bağıra bağıra ağlıyordu.
Jisung: Ahh! Yeter! Sus! Kafam!!
Beyni hasarlı olduğu için çok ağladığında ağrıyordu ve garipten sesler duyuyordu. Kafasına vurmaya başladı. Kafasını kaldırdığında karşısında birşey gördü. Sanki.. Sanki silahı vardı? Garip adam Jisung'a doğru yürümeye başladığında Jisung ayağa kalkıp kaçmaya başladi. Adam arkasından hızlanıyordu. En sonunda Jisung yere düşünce adamr da ona yaklaşmıştı. Jisung arkasına baktığında adamı dibinde gördüğü an çığlık attı ve bayıldı..
Sizin için yb attım saat 23:46 ablam dibimdr uyuyor..
Oy verin ama ayıp oluyo ayrıca 320 kelime bu bölüm kdşeneşenf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm The Mafia - Minsung
ActionHafızası silinmiş bir adet Jisung ve.. Onun hatırlamadığı sevgilisi, sırf Jisung'a bunları yapanları bulmak için mafya olan Minho . . . . . . . . . angst değil°