Večer
Ležela jsem ve své posteli, Zoe už spala a já se snažila marně usnout, jenže se mi to moc nedařilo.Přemýšlím furt nad Justinem. Fakt se mi líbí, líbí se mi s ním spát a všechny ty věci okolo ale vím že je to všechno hrozně špatně a že bychom to neměli dělat, už jenom protože se ke mně chová občas jako nějaký psychopatický násilník a já mu to jak blbá kráva vždy prominu a zas spolu hezky spíme dál. A k tomu všemu je to taky můj nevlastní bratr! Nevim, co mám dělat ...Ach jo!
Rozhodla jsem se vstát a jít do kuchyně pro vodu. Hodila jsem na sebe Justinovu mikinu, protože mi byla zima , a vydala jsem se dolu. Když jsem ale přišla do kuchyně, někdo tam stál...byl to Justin. Stál mi sice zády ale podle jeho tetování jsem to hned poznala. Nevim co přesně dělal, ale stál u stolu a vypadalo to jako by něco žmoulal v ruce . Po celé kuchyni to tak zvláštně vonělo...
,,Um ahoj" šeptla jsem potichu a on se na mě otočil ,,ou...um ahoj El...taky nemůžeš spát ?" Zvedl pravou ruku, v které něco držel, vypadalo to jak cigareta ale v té tmě jsem to moc nepoznala ,,um jo tos uhodil ...co to máš?" Trochu jsem se bála že na mě začne zas řvát, co mi je do toho nebo tak, ale jenom se usmál a přišel ke mně blíž ,,už si někdy hulila ?" Aha takže to asi není normální cigareta...
,,Nooo ne, nikdy mě nenapadlo to zkusit" nikdy jsem proti hulení nic neměla, jenom jsem to prostě nikdy neřešila ani jsem se nikdy moc nebavila s někým kdo by to dělal. No...asi si budu muset zvykat, přijde mi že tady je marihuana ještě normální, když vím co všechno Justin a kluci berou a zkouší...všechno to vím od Zoe, s Justinem jsem se o tom nikdy nebavila. Trochu se bojim se s nim o takových věcech bavit .
,,No tak to musíme napravit, perfektně to eliminuje stres...teda určitě ne líp než sex třeba ale je to taky fajn" zasmál se a pak mi, z ničeho nic, dal pusu na čelo. Je hezký když se takhle chová...bohužel je tu stále jeho psychopatická čast ,, tak pojď" nečekal na odpověď a už mě táhnul ven.
,,Takže... moje milá El, základ je si najít vždy dobré huli-místo, to si pamatuj" řekl vážně ,,um no dobře..." moc jsem nevěděla co se bude dít a byla jsem z toho trochu nervózní. Na druhou stranu mi to bylo ale ve finále jedno, s nim jsem totiž nervózní vždycky nezáleží na tom, co děláme.
Justin mě chytl za ruku a šel pomalu k té cestičce, která vede k jezeru...u toho už zapaloval svoje brko a spokojeně si kráčel ,, kam přesně chceš jít?" Zeptala jsem se po chvíli ,,k tomu jezeru, byl jsem tam hulit první večer, je to super takhle v noci" odpověděl a šel dál spolu s oblakem dýmu, co se linul za ním.
Když jsme došli k jezeru Justin se posadil na zem a ruku, v které držel to brko, natáhnul ke mně ,, dej si, neboj se toho" upřímě jsem nevěděla jestli bych měla ale docela jsem to chtěla zkusit. Po chvilkovém váhání jsem od něj brko převzala a pomalu jsem si potáhla. Ihned jsem začala kašlat, protože to šíleně škrábalo v krku. Justin se mi začal smát a nad tím jsem se zamračila ,,hej to není vtipný !" Vyhrkla jsem na něj potom, co jsem se dodusila.
,,Ale je! Pamatuju si, když jsem hulil poprvé ... bylo to mega trapný, bylo mi dvanáct a byli tam ještě starší kluci kteří mi to dali. Vůbec jsem nevěděl, co to dělá ale chtěl jsem vypadat před nima jako frajer, tak jsem to zhulil celý a potom mi bylo hrozně špatně" lehce se smál a u toho mě pozoroval ,,dej si ještě ...jeden potah ti nic neudělá" dodal a já tedy kývla a dala jsem si znova. Teď už to tolik neškrábalo, takže jsem to v klidu mohla vdechnout. Hned potom co jsem to vydechla jsem se ale cítila zvláštně ... oči mi ztěžkly a v puse se mi tvořilo sucho, byl to zvláštní pocit.
,, Je možný, že to takhle rychle cítím ?" Zeptala jsem se zvědavě ,,Jojo tohle je kvalitní takže tě to zhulí fakt rychle" řekl chytře a převzal si ode mě to brko. V klidu si potáhl a bylo vidět že se mu s výdechem toho kouře ulevilo. Byl docela sexy jak tam tak seděl a kouřil . Nojo vždycky se mi líbili takový divný typy .
Společně jsme to dokouřili a dál jsme tam tak seděli a povídali si. Možná to bylo jenom tím, že jsem byla zhulená ale hrozně mě to bavilo. Povídali jsme si snad o všech blbostech a společně se smáli. Cítila jsem se úplně vyklidněná ( i přesto, že jsem seděla vedle Justina se kterým jsem vždy jak na jehlách) bylo mi dobře a Justin vypadal že je taky spokojený .
,, Víš El ...chtěl jsem se ti omluvit za to jak se k tobě občas chovám..." vypadlo najednou z Justina a já se zarazila. Cože?! Vážně se mi teď omluvil nebo mám halucinace? ,, Myslím to vážně" dodal Justin, když viděl že nic neříkám protože jsem byla opravdu zaskočená .
Mám mu věřit ? Opravdu to myslí vážně ? Nebo je prostě jenom zkouřenej a pak na zapomene?
...
ČTEŠ
Don't turn around //FF JB
Random,, Sakra nach mě být !!!" Její křik se ozval celým domem ,,Co řveš kurva !" Vrazil ji silnou facku a chytnul ji pod krkem ,,chci si zašukat tak drž hubu a nech mě tě ojet . Rozumíš" zavrčel ji do ucha ,,rozumíš ?!" Ella je donucená jet bydlet k mám...