Justin
,,Díky baby" zvládl jsem se z postele a začal se oblékat ,,ty už jdeš ?" Podívala se na mě ta holka , Pff ani nevim její jméno a upřímně je mi to úplně jedno ,,jo" řekl jsem prostě a odešel jsem . Hezky opíchat a jít . Nebudu se tam s ní ještě válet .Nastoupil jsem do auta a rozjel se rovnou domu . Určitě tam už je moje El. Jo je moje !
Vím že jsem se k ní teď zas nechoval dobře ale nechci aby si myslela že potom co jsem ji vyprstil že budu na ní nějak zavislej nebo tak . Prostě si chci držet odstup než ji konečně ojedu .
Dorazil jsem domu a hned vešel do baráku . Nikdo dole nebyl tak jsem se vydal nahoru kde se ozýval zvuk sprchy . Vešel jsem do pokoje El z kterého to šlo a v tom jsem ji zahlédl ve sprše . Měla otevřeny dveře od koupelny a jelikož máme prosklené dveře od sprchy měl jsem dokonalý výhled na její úžasný tělo . Už jsem ho viděl v ten večer kdy jsem ji dělal dobře ale i tak . Prostě od ní nemůžu odtrhnout oči.
Sledoval jsem ji jak si dává trochu sprchového gelu na ruce a potom si postupně umývat tělo . Když se dostala ke svým prsům přejela si přes ně rukama a lehce si je zmáčkla nad čím jemně vzdychla . Přísahám že se mi z toho postavil .
Přišel jsem si jak úchylák ale ono nešlo ji nepozorovat . Její tělo je prostě úžasný a obličej taky . Měla dokonale malý pas který mohl být nanejvýš 60 Cm , větší boky které navazovali na její krásný zadek a její hrudník o tom ani nemluvím . Prostě byla dokonalá .
Cítil jsem že už mám hodně těsno v kalhotech takže jsem se rozhodl něco podniknout .
Pomalu jsem si sundal oblečení a šel k té sprše. Ella mi stála zády takže mě neviděla což se mi hodilo . Vlezl jsem do sprchy a potom jsem si obmotal ruce okolo jejího pasu nad čímž vyjekla a rychle se otočila .
,,bože Justine co tady děláš !? Jdi pryč" rychle se zakryla a já se musel zasmát ,,klid baby už jsem tě takhle viděl" sundal jsem ji ruce z těla a potom jsem se na ní ještě jednou z blízka podíval . Byla vážně nádherná .
Ella
Vůbec jsem nechápala co se děje . Proč najednou zas semnou komunikuje . No jo vlastně ...na 100% si někde užil a teď je zas hodnej .Nechtěla jsem aby tu byl ale moje tělo dělalo něco jinýho . Jen jsem stala a čekala co semnou udělá jako bych se mu oddala . Celou mě pozoroval jako hladová šelma kus masa a já se upřímně dost bála .
,,Jsi nádherná" promluvil po chvíli a konečky prstů lehce přejel přes můj pas a ruku dal zpět k tělu . Pod jeho dotekem jsem se celá zachvěla a jeho slova mě přiměli se červenat ,,miluju když se červenáš" Zachraptěl a ptom položil ruku na můj bok ,,notak baby uvolni se" naklonil se k mému uchu a potom mě začal líbat na krku . Byla jsem v šoku vůbec jsem nevěděla co mám dělat proto jsem tam jenom stala a užívala si jeho doteky .
,,Umyj mě" přikázal a já sem hned střelila pohledem do jeho oči ,,C-cože ?" Vykoktala jsem ,,umyj mě" zopakoval to . Bože co teď ? Mám to udělat ?
Bez přemýšlení jsem ale vzala sprchový gel do ruky a začala ho umývat . Nejdřív jsem položila ruce na jeho rameno kde jsem mu chvíli přejížděla a pak přejela přes jeho vypracovanou hruď na jeho břišní svaly , byli jak kámen . Párkrát jsem po nich přejela nad čímž lehce zavzdychal a potom jsem se dostala k jeho podbříšku . V tu chvíli jsem znervózněla . Jeho chlouba už stala pevně v pozoru a přiznávám vůbec nebyla malá.
,,Prosím" zakňučel zoufale když viděl jak se na jeho úd koukám . Mám pocit že jsem věděla o co prosí . Nevim proč ale rozhodla jsem se mu vyhovět ,,já... já nevim jak se to dělá" zkousla jsem si nervózně spodní ret a koukla jsem se na něj ,,úkazu ti to" řekl klidně a vzal moji ruku a položil ji na svůj úd ,,teď po něm pomalu přejížděj" ukázal mi co mám dělat a já teda udělala to co řekl . Vzala jsem ho do ruky a začala přejíždět po jeho délce nahoru a dolu . Justin zaklonil hlavu a tiše vydechl což mi naznačilo že se mu to líbí . Přidala jsem rukou na tempu a jeho vzdychy byly čím dál víc hlasitější .
,,Bože El" skoro vykřikl a potom se celý napl a udělal se . Bílá tekutina začala téct po mých rukách a v tu chvíli jsem se od něj odtáhla . Omyla jsem si ruce a podívala se na Justina který měl na rtech blažený výraz ,,děkuju" šeptl mile a pak mě dlouze políbil . Sakra , jeho rty jsou tak úžasný .
,,pojď půjdem ven" aniž bych nějak stihla zareagovat vzal mě Justin na ruce a vynesl mě ze sprchy . Položil mě na umyvadlo a potom ode mě odstoupil aby se utřel . Když utřel sebe otřel i mě a potom udělal něco co jsem nečekala . Z poličky kde jsem měla oblečení vzal svoje triko které jsem mu vzala že skříně a přetáhl mi ho přes hlavu a mě obklopila jeho dokonalá vůně ,,je roztomilý že si bereš moje věci " usmál se. Bylo to zvláštní co udělal ale líbilo se mi to ,,tak pojď" vzal mě zas na ruce a položil mě v pokoji do postele ,,počkej chvili" odběhl k sobě do pokoje a potom se vrátil v boxerkách a lehl si ke mě do postele ,,půjdeš za mnou ?" Podíval se na mě ,,um jo" přikývla jsem a potom už jsem se ocitla v jeho objetí .
Vůbec nechápu co se děje . Zas se chová zvláštně .
Snad se část líbila a pardon za chyby 😘
ČTEŠ
Don't turn around //FF JB
Random,, Sakra nach mě být !!!" Její křik se ozval celým domem ,,Co řveš kurva !" Vrazil ji silnou facku a chytnul ji pod krkem ,,chci si zašukat tak drž hubu a nech mě tě ojet . Rozumíš" zavrčel ji do ucha ,,rozumíš ?!" Ella je donucená jet bydlet k mám...