12. Dva týdny

433 14 1
                                    

Ella

Ráno jsem se probudila na to že mě někdo hladil po mém pase a pomalu přejížděl až k boku. Rozespale jsem otevřela oči a viděla Justina s úsměvem na rtech jak mě pozoruje.

,,Dobré ráno krásko" Zachraptěl a já myslela že se zas rozteču ,,dobré ráno" řekla jsem a jeho ruka se najednou ocitla na mém zadku a tvrdě si mě přitáhnul sobě . Až jsem cítila jeho dech na svých rtech ,,jak se ti to včera líbilo?" Zachraptěl mi na rtech a potom mě pohladil po tváři.

,,um no já..." nevěděla jsem co moc říct protože jenom při vzpomínce jak mi včera udělal dobře jsem se začala červenat ,,bylo to dobrý" řekla jsem nakonec a pak jsem dostala chuť si rozbít hubu .

Vážně Ello ?
Řekla jsi "dobrý" ?! Bylo to nehorázně perfektní !

,,jsem rád že se ti to líbilo" usmál se a potom mě políbil ,,měli bychom jet domu puso" odtáhnul se ode mě a potom se zvednul z postele . Taky jsem se zvedla a vzala si alespoň kalhotky . Pořad jsem měla na sobě jeho mikinu která mi byla skoro jako šaty takže jsem si vzala jenom kalhotky pod to. Nechci se převlékat zpět do těch šatů .

Potom jsme se společně vydali k autu a rovnou domu

****

Když jsme přijeli domu Justin zalezl beze slova do pokoje a já si šla dát sprchu .

Sundala jsem ze sebe oblečení a vlezla do sprchového koutu, kde jsem zapla vodu a nechala ji na sebe padat .

Můj nevlastní bratr mě včera v noci vyprstil. Panebože to zní divně ! Ale když on je tak hezkej a bylo to hrozně úžasný,  vážně ! Když se to nikdo nedozví tak z toho snad nebude problém .

Snad ...

Každopádně nevim, co si mám o něm myslet . Chvíli je Ok , pak mě škrtí , potom mě líbá , pak po mě řve a pak mi dělá dobře . 

On hrozně rychle střídá nálady ! Je horší jak holka když má krámy .

O týden později

No takže už uběhl týden a to znamená že jsem u matky dva týdny ...

Neskutečně mi chybí táta ale vím že prostě on je v Anglii a tohle je pro mě asi fakt lepší . No jo, jenže mi chybí .

Co se týče mamky a Jeremyho oba mě trochu štvou . Teda spíš máma...Jeremy a já se moc nebavíme spíš jen z nutnosti , ještě jsme se prostě úplně nepoznali, jen furt po mně tak divně kouká...

No a máma , to je hrozný . Vůbec o mě nic neví, jako by zaspala deset let ...no takhle ono to tak skoro je. Ale prostě absolutně neví co mám ráda a co mi vyhovuje . Hlavně mi furt cpe fotky a videa z těch jejich cest, který byly očividně důležitější než já . A taky mi cpe pořád Justina a neustále mi říká nějaký jejich zážitky atd ... Pěkně mě to štve . Že jí to není blbý říkat svojí dceři, kterou na deset let opustila o jejím novým synovi s kterým za tu dobu byla.

A o Justinovi ani nemluvím . Od té party je na mě pořad hnusnej nebo mě ignoruje. Vůbec nechápu proč . Nic jsem mu neudělala. On je fakt strašnej s tím střídání nálad . Nejdřív je namachrovanej , pak hnusnej , pak hodnej , nadrženej... a tak pořad dokola . Tak ať si vybere!

No..Teď jsem ve škole a máme matiku . Naštěstí je pátek poslední hodina .

,,Ty vole jo ! Zvoní!" Vykřikla nadšeně Zoe vedle mě a já se musela zasmát ,,pojď bloncko jdeme na oběd" rychle vstala a vytáhla mě za ruku na nohy ,,dobrý dobrý už jdu" se smíchem jsem ji uklidnila a potom jsme se spolu rozešli do jídelny kde už zas byla celá škola . Hlavě Justin který seděl s klukama u jednoho stolu vzadu, jako vždycky . Na jeho klíně ale seděla nějaká holka a krotila se na něm mezitím co se s nim líbala .
Bože fuj . Oni v podstatě provozují sex jen přes oblečení . Je mi zle ...

,,Humáč" zašklebila se Zoe a já ji dala za pravdu ,, to teda" vzala jsem si jídlo a rozešla se za Zoe která se rozešla ke stolu kde seděli kluci tudíž i Juss . No co přece jenom jsem jeho sestra a Zoe jeho nejlepší kamarádka . Tak nějak patříme do party a navíc u toho stolu sedíme každý den .

Potichu jsem se posadila vedle Zoe a pustila jsem se do jídla . Po chvíli jsem si začala povídat s klukama ale Justin se dal cucal s tou děvku . Ach jo to je hrozný . Ani si mě nevšimne !

Snad se část líbila ❤️

Don't turn around //FF JB Kde žijí příběhy. Začni objevovat