2. TAMAM KES

1K 53 18
                                    

Bugün küçüklüğümden beri en yakınım, Çisil'le bulusacaktık balkonda hem birşeyler yiyecek hemde biseyler konusacaktık.

Zilin çalmasıyla Çisil'in geldiğini anladım ve hızlıca evden çıktım.

"Geldim Çisil"

"Sonunda biraz daha bekleseydim ağaç evresini de geçecektim"

"Keşke gelmeseydim.O halini görmek isterdim"diyerek gülüşerek markete gidip birşeyler almaya başladık.

"Bunu mu alsam onu mu olsam yoksa....yoksa bunu mu"diye Çisil'e sorarken yarım saattir burada seçiyor olduğumuz aklıma geldi.

Çisil üçünü de alıp kasaya götürünce ağzım açık onu izledim fakat hemen sonra koşarak yanına gittim.

"Hey hey para sıçmıyoruz biz onları hemen geri koy!"

Söylediğim şeyi bağırarak söylediğimi farkedince marketteki herkesin bana bakması bir olmuştu.

Marketten puf olup gitmek istedim adeta.

Zaten çokça yerin dibine girmiştim.Şuan şu bakışları görmeden ortadan kaybolmaya ne derdim?

"Yani şey bırak onları canım sen.Bi tane alırız ne güzel bölüşürüz değil mi"

Bu cimrilik değildi tutumluluktu nereme içecek o 3 tanesini.

Çisil'in gülmemek için kendini sıktığını farkedince kaşlarımı çatarak ona baktım.

Dudaklarını birbirine bastırarak gülmemeye çalıştı ve aldığı 2 içeceği geri bıraktı.

Aldığımız şeyleri ödeyip çıktığımızda Çisil gülmeye başladı.

Bu kadar komik ne vardı?Rezil olmam mı?Ben gülmüyordum.
"Ne gülüyorsun çok mu komik"

"Tabi çok komik.Herkes marketteyken resmen para sıçmıyoruz dedin"

Somurtarak yürümeye başladığımda yanağıma makas attı.

"Sende hemen alınıyorsun ama ya.Ağlama bu kadar."diyerek koşmaya başlayınca arkasından koştum

"Ağlamıyorum ben saçmalama!"diye bağırdım ama o çoktan içeri girmişti.

&

Aldıklarımızı coktan bitirmiş, fotoğraf çekmekle meşguldük.

"Yahu öyle güzel çıkmıyorum bak ışık nereye geliyorsa orayı göstericeksin yanlış yere tutuyorsun"

"Bak veririm eline telefonu kendin çekersin"

"Tamam tamam kızma benim tek fotoğrafçım sensin"

Çisil'in fotoğrafını çektiğimde kendi fotoğrafımı çekmek için ön kamerayı açtım.

Yüzüm güneşte olduğu için çok iyi çıkmıştı.

Güneş ne kadar da güzeldi.Parlaktı.Her yeri aydınlatacak kadar güzeldi.

Çektiğim fotoğraf çok güzel çıkmıştı.Burada güneşte iyi rol oynamıştı çünkü yüzüme güneş geldiği için fotoğraf daha güzel çıkmıştı.

Çisil'in zoruyla çektiğim fotoğrafı Instagram'a attım.

Telefonu kapatıp bir kenara koydum Cisil ise çoktan bana birşeyler anlatmaya başlamıştı.

"Ben sana birşey söyleyeceğim."birden söylediği şeyle şaşırmıştım.

"Seni dinliyorum"

"Ben birini beğendim bizim okuldan"

İŞLER TERSİNE DÖNDÜ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin