Delfin
Olanlardan sonra biraz kafamı toplamaya ihtiyacım vardı.
Fatih'in geldiğini sanmıştım.
O an kalbim yerinden çıkacak kadar sevinmiştim ama sonra onun ikizi olduğunu öğrendim.
Üzülmedim.Üzülmek istemedim çünkü ikizine baktığımda da her zaman onu gorecektim.Kanlı canlı görecektim.Bu yüzden buna seviniyordum.
İnsanların konuşmalarına seslerine daha fazla tahammül edemediğimden dışarı çıkıp biraz temiz hava almak istiyordum.
Öylece yürürken biri kolumu tuttu.
Ona doğru kaşlarımı çatarak döndüğümde benim yasitlarimda kumral bir çocuk olduğunu gördüm.
Üstü başı dağınıktı ve alkol kokuyordu.
"Sizi istediğiniz yere kadar bırakırım isterseniz"dediğinde kolumu sertçe çektim ve bir adım uzaklaştım ondan.
"Hayır teşekkür ederim ben kendim de gidebilirim"
"Olsun hanımefendi sizin gibi bayanları eve bırakmak bizim sorumluluğumuz"
"Allah Allah öyle miymiş"dedim sinirle.
"Kadın değil de bayan."dedim sertçe.
"Ve ben kendimde eve gidebilirim size ihtiyacım yok.Daha fazla sarkıntılık yapmayarak evinize gidin yoksa ben polisi arayacağım"
Gülerek daha fazla yaklaştı.
"Arayamazsın polisi falan"diyerek cebimden çıkardığım telefonu elimden aldı.
Sinirden elim ayağım titremeye başladı
"Sizi birakayim işte eve kadar ya uzatmayın"dedi çapkınca gülerek.
"Kardeşim istemiyorum diyorum sen anlamıyor musun!"diye sesimi yükselttiğimde Biri kolumdan tutup çekti.
"Hayırdır"diye en korkunç bakışını attı "sen bu kızı rahatsız mı ediyordun yoksa ben yanlış mı anladım.Ki dua et yanlış anlamış olayım"diyerek boynunu kütletti.
Onun neden burada olduğuna şaşırmıştım ama şimdi bir o kadar da korkuyordum.
Adam elindeki telefonu sıkarak batuya yaklaştığında Batu hiç kıpırdamadı.
Batuyu önce omzundan ittirdi.Batu hareket etmedi.Ama dişlerini sıktığını farkediyordum.
Sanırım o benim için sakin kalmaya çalışıyordu.
"Git lan burdan"dedi adam "sanane ki karışıyorsun lan uza burdan"
Batu hiçbirşey yapmıyor geniş omzuyla önümde duruyordu.
Adam ona baktığımı farkettiğinde elindeki telefonla bana baktı ve telefonu havaya doğru kaldırdığında birşey yapacağını anlayarak kafamı sağa çevirdim.
Fakat
Bir şey olmadı.
Yutkunarak onlara döndüğümde Batu'nun adamın kolunu tuttuğunu gördüm.İyice sıktığında adam bağırdı.
Kendisine söylenenlere hiçbir şey yapmamıştı fakat bana söylenenlere ve yapılanlara sinirlenmişti.
"Yediririm o telefonu sana"dediğinde adam yavaşça ona döndü "yap bakalım.Gel de yap ama dikkat et senden önce ben ağzını kırmayayım"Batu güldü.
Kötü şeyler olacağını anlamıştım ve ne yapacağımı hiç bilmiyordum.İlk defa böyle birşey yaşıyordum.
Batu bana dönerek ellerini yüzüme yerlestirdi ve yavaşça okşayarak "gözünü kapat güzelim"dediğinde sorgulamadan kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞLER TERSİNE DÖNDÜ(TAMAMLANDI)
Teen FictionHer bakış yeni bir başlangıç her söz Yeni bir veda yaratır Liseye yeni başlayan Gece okulun yaptığı sınıflar arası bir piknikte platonik olacağını düşündüğü bir çocuk görür fakat işler hiç de tahmin ettiği gibi gitmez çocuğun hesabını bir şekilde bu...