פרק 17- מת'יו

406 16 0
                                    

מליחות עדינה וכמעט בלתי מורגשת מהדם, מגע רך של עננים, אלו שני הדברים שנקלטו לי בחושים.
רציתי לנשק אותה לאט ולא להתנפל עליה כמו פסיכופת, אבל התשוקה שנאגרה בתוכי בגללה במהלך כל השבועות האחרונים- התפוצצה לי עכשיו בפנים.
האמת? להגיד שמה שהרגשתי אליה הסתכם רק בתשוקה יהיה שקר מוחלט. הערצתי אותה. הערצתי את הדרך שלה. ואחרי הלילה? כשראיתי שהיא נלחמה לצידי בכל הכוח, וכשבמצב סכנה היא הייתה מוכנה להילחם עד מוות במקום לברוח- נגמר האיפוק. איבדתי את הדעת.
תפסתי לה את הראש בדיוק כמו שרציתי, גישה מלאה אליה ואל שפתיה, זה מה שחיפשתי.
מגע השפתיים שלי היה בלתי מתפשר, אגרסיבי. לא חיכיתי שהיא תפשק בשבילי את שפתיה הרכות ותאפשר ללשוני לפלוש אליה כמו שנזקקתי, טרפתי לה את הפה ככה שלא נותרה לה שום ברירה לאפשר לי לעשות כל מה שרציתי.

בהתחלה היא לא הגיבה, אלא נותרה המומה וספגה בלי ניע את כל מה שעשיתי, רק כשנשכתי בעוצמה את שפתה התחתונה וגרמתי לגופה להזדעזע מכאב מהול בתשוקה- רק אז היא נאנחה ונענתה לי.
ידיה עלו בהיסוס ואחזו בצורה כמעט בלתי מורגשת את מותניי, ושפתיה העבות והרכות כמו עננים נעו כנגד שפתיי בעדינות קסומה שהטריפה אותי לגמרי והבעירה את עצמותיי.
נגמרתי ממנה. נגמרתי מהרכות האינטימית שלה. לא יכולתי להיות עדין. 
נצמדתי אליה עם גופי, מדביק את גבה לדלת הטנדר הסגורה. הכנסתי את רגלי בין רגליה ופישקתי אותן מעט כדי לאפשר לי גישה נוחה ומלאה לאזור האינטימי של גופה. אני נשבע שאני חושב שאפילו אלוהים לא ידע כמה שכאב לי הזין בגללה.
שחררתי לה את השיער שפרעתי ותפסתי כמו פסיכופת, העברתי את ידי על פניה וכרכתי את אצבעותיי בכח פראי סביב צווארה. הלב שלי פירפר כשהיא נרעדה והשמיעה קול קטן של תדהמה.
התקשיתי לשלוט בעצמי. דחקתי בה לעמוד בקצב שהכתבתי. לא הייתי מסוגל לעצור ולהניח לה לקחת קצת אוויר. נטרפתי.
ידיה עלו מעט וטיילו על גבי חולצתי ברכות מרסקת עד שנעצרו על חזי. שפתיה נפשקו בכל הכוח כשהמשכתי להחדיר אל תוך פיה את לשוני. 
טעם הדם הקלוש שזלג מצד שפתיי התערבב בטעם המטריף והמיוחד שלה עד שהזין שלי עמד כמו טיל לפני שיגור. הרגשתי שאני על סף פיצוץ, הדם שהיה לי בגוף ביעבע והגיע ממש לנקודת הרתיחה.
הורדתי את ידיי מראשה וצווארה, העברתי אותן לאורך גבה. חשבתי שאני על סף שיגעון כשחשתי כנגד חזי את הקצב המהיר של פעימות ליבה.
נשכתי לה חזק את שפתה התחתונה. אני לא יודע להסביר למה- אבל התעורר בי דחף עז וקדמוני לערבב את דמי עם דמה. 
היא נרעדה והתכווצה לי בזעזוע בידיים, אבל לא השמיעה קול מחאה או ניסתה לנתק את הנשיקה. ראשה הוטה לאחור אפילו יותר כשטעמנו את טעם הדם של שנינו מתערבב לנו בתוך הפה עד שהפך לנוזל אחד.
איבדתי את זה. האשכים שלי התכווצו בכאב. הזין שלי הרגיש קרוב להישבר.
הורדתי את ידיי אל אחורי ירכיה והרמתי אותה על מותניי. הולכתי אותה כשהיא מלופפת סביב אגני והושבתי אותה על מכסה המנוע של הטנדר כמו חיה. הפה שלי בלע אותה, לא איפשר לה לנתק את הנשיקה.
פישקתי את ברכיה. נדחקתי בכוח אל החום שבין רגליה. חיפשתי מגע קרוב יותר שירכך לי את הזקפה או שיביא לי את ההקלה שבפורקן. 
שכחתי איפה אנחנו נמצאים. נשביתי בקסמה כליל. התשוקה המטורפת שחשתי בגללה- הפכה להיות הדם שזרם לי בורידים.
התחככתי בה, טורף לה את הפה ברכושנות שלא יודעת שובע או גבולות. בלעתי עם הנשיקה הפוצעת שלי את כל אנחותיה השקטות. 
ידיה אחזו ברכות את כתפיי כאילו חששה ליפול, בעוד אצבעותיי עלו מברכיה אל פנים ירכיה החמות. נגמרתי ממנה וממגע אצבעותיה, איבדתי את הראש.
העברתי את ידי בחוזקה על קו התפר הפנימי של מכנסי הג'ינס שלה שמנע ממני את הלהט של איברה, לא יכולתי להתאפק. רציתי לחדור אליה ולקחת אותה כאן ועכשיו. חשבתי שאם לא ארגיש אותה נמתחת מעליי אאבד את דעתי ואהפוך למשוגע.
פתחתי את הכפתור של מכנסי הג'ינס שלה והתכוונתי להוריד את הריצ'ר'ץ כדי להעיף את כל הבגדים מעליה, אבל ידיה ירדו מכתפיי אל חזי והדפו אותי ממנה.

דרכים עקלקלותWhere stories live. Discover now