15.

160 12 8
                                    

( bu bölüm çok yorum istiyorum.
Yorumlar beni gaza getiriyor çünkü
Yoksa çok üşeniyorum yazmaya)

Minho tekrar gözlerini açtığında
başında bir adet uyuklayan Chan, kafasının dibinde ise eline kadar uzanan bir şey vardı.
Minho ışıktan dolayı gözlerini kısarak etrafa bakındı. Yanındaki uyukladığı için ikide bir kafası öne doğru düşen, ama sonra tekrar kafasını dikelten chana baktı.
Saat kaçtı? Yada en önemlisi, chanın ve onların arasında durup chana bakarak gülen bu velet kimdi?

Çocuk kendisine bakan 1 çift gözü gördüğü an hemen chanın yanındaki perdemsi şeyin diğer tarafına geçti.
"Chan" kelimeleri ağzının içnde yuvarlayarak konuşa biliyordu minho. "Chaan" chanın yine uyanmadığını gören minho bu kez serum takılı olmayan sol elini chana doğru uzattı ve hefifce dürterken
"Chris" demişti. Chan uyandığında ilk 3 saniyesini ayılmak için vermiş ardından her şeyi idrak edince minhoya dönmüştü.

"Efendim bebeğim. Sorun ne? Bir yerinmi ağrıdı? Dur bekle çağırayım doktoru"
"Keşke bir benide dinlesen"
"Özür dilerim güzelim buyur dinliyorum."
"Benim çok fena tuvaletim geldi"
Chan " tamam kalk gidelim"
"Şu kolumdakini çıkarımı?"
"Hayır min onun kalması lazım"
"Bununla nasıl lavaboya gideyim Chris" dedi minho yakınır bir şekilde.

"Gitmelisin güzelim. Yani eğer altına yapmak istemiyorsan. Buda bir seçenek değilmi?"
Minho oflayarak ayağa kalkmaya çalıştı "nabıyon?"
"Gördüğün gibi serumun asılı olduğu direkle beraber işemeye gidiyorum."
Chan kıkırdadı ve yanıma gelerek belimden tutu.
"Ve şu serumu bana'da yürü sen" minho itiraz etmeden kalktı yataktan.
"Hadi Chan şimdi beni kucağına al"
"Bebeğim eline takılı bir serum ve götürmem gereken bir direk varken bunu nasıl yapayım."

Minho oflayarak adımlamaya başladı.
Chanın belinden tutan elleri nereye yönlendiriyorsa oraya doğru gidiyordu. Bir kaç adım sonra perdeyi geçtiklerinde perdenin diğer tarafında yatakta uzanan ve kıkırdayan çocuğu gördü minho. Anlaşılan annesinin başında beklemekten yorulup uyumasından faydalanarak kalkmıştı ayaktan.
Minho çocuğa bakarken Chan kulağına eğildi ve
"Ne o uzun baktın biraz sanki. Bizde evlat edinelimi bir tane hm?"
Minho anında ayılarak chanın kafasına vurmuş ve yürümeye devam etmişti.

"Ben bakamam velet falan"
"Çocuk"
"Benim dilimde velet"
Chan iç çekti ve kıkırdayarak lavabonun önüne geldi. Minho chana bakıp " tamam sen burda kala bilirsin canıms, gerisi bende."
"Gelseydim ya sen zorlanırsın şimdi bu direkle falan"
Minho chana bakarak göz devirdi ve
"Ben alayım evimin direğini... Teşekkürler bayım." Diyip lavaboya girdi ve kapıyı chanın suratına lom diye kapatı.
Chan gülümsedi, birazda olsa iyileşmeye başlamıştı.
Belini duvara verdi ve minhonun çıkmasını bekledi.

Minho tuvaletten çıktığında chana baktı ve "karnım ağrıyorrrrrr" diye bitkince söylendi elindeki direği Chan uzatırken. Chan direği tutu ve minhonun belini tekrar kavradı.
"Geçicek miniğim. Şimdi ben hemşirelere söylerim ağrı kesici vururlar."
"Hayata iğne falan vurdurmam."
"Neden?"
"O ne be vücudumu deliyorlar falan.
Benim vücudum narin kan sızdırır."
"Abart minho"

Minho ağlıyormuş gibi baktı chana ve
"Sen beni sevmuyon hiç. Bana iğne sokacaklar sende izliycenmi?"
"Bebeğim ama iyil-"
Chanın sözünü kesen şu veletti. anlaşınlan annesi uyanmak bilmiyormuş. Gülerek bize bakıyordu.
"Ne oldu, hiçmi insan görmedin vele-"
Chanın öksürüyormuş gibi yapmasıyla gözümü devirdim.
"Merhaba Peter. Nasılsın bakalım bu gün"
"İyiyim Chan hyung. Sende dünden iyi duruyorsun." Dedi minhoyu kast ederek. Chan minhonun belini hafifçe okşadı ve

"Evet, daha iyi gibiyim"
"Konuşmaya devam edecekseniz beni yatağa bıraktıktan sonra edin pls."
Chan minhoyu yavaşça yürütmeye başladı. Yatağa gelip uzandırdığında Peter denilen çocuk minhonun yanına gelmiş ve
"Chan hyung, cidden haklıymışsın."
Merakla dayanamayıp sordu minho
"Neyde haklıymış"
Çocuk heycanlıca anlatmaya başladı minhoya bakarak.
"Dün gece Chan hyung seni kucağında getirdi. Sonra doktorlar bir şeyler yapıp serum taktıktan sonra gittiler.

Bende tek sıkıldığım için Chan hyungun yanına geldim. Senin hakkında 'o benim güzelim. Ona bir şey olmasını istemiyorum Peter'
Demişti. Cidden çok güzelmişsin"
Minho chana baktı. Cidden onun hakında böylemi düşünüyordu?
Chan minhonun kızaran yanaklarına baktı ve minik bir kahkaha attıp ellerini minhonun kızaran yanaklarına koydu.
"Utandı. İlk defa senin utandığını görüyorum bebeğim"
Chanın yanağında olan ellerini itip konuştu minho
"Utanmadım ben. Ayrıca sen neden elin çocuğuna böyle şeyler diyorsun?"

Minchan/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin