פרק 22

922 29 6
                                    

תומאס
מה עבר עליי באוטובוס?! למה עשיתי את זה?! אבל לא יכלתי שהוא רק קירב את הידיים שלו אליה נהייתי אדום מזעם. הוא נגע בה! לעזעזל איתי.

ירדנו מהאוטובוס ולא הייתי במצב רוח לדבר עם בראיין עכשיו או עם מישהו אחר. חוץ ממנה. כולם בהו בי. קים שלחה אליי חייך מרושע אחרי מה שהיא עשתה עם הסרטון. זה דיי ברור שזו היא.
נכנסתי למכונית ונסעתי לבית. הגעתי לבית נכנסתי לחדר השלכתי את התיק אל הריצפה החלפתי בגדים והלכתי לדפוק שנ״צ.

התעוררתי וראיתי שהשעה ארבע בצהריים. הלכתי למטבח להכין לי לאכול. אני רואה את אחי בסלון רואה טלוויזיה. ״היית גמור אחרי הסופ״ש הזה אה?״ אמר אחי באדישות. ״כן יצאנו ישר אחרי המשחק״
אמרתי בעייפות. ״ומה אתה עושה פה אתה לא אמור להיות אצל ליה?״
שאלתי. ״לא רק הזדיינו ואז עזבתי אותה״ הוא אמר בגלגול עיניים.
״אה יפה לך״ אמרתי באדישות. ״ואתה וקים?״ שאל אחי בסקרנות.
נהייתי אדום מזעם רק המחשבה על קים. ״סיימתי איתה!״ עניתי עצבני.
״ואו ואו תרגע״ אמר. ״מה קרה שסיימת איתה?״ שאל.
״היא הפיצה פאקניג סרטון שלי ושלה מזדיינים בזמן שאני הייתי שיכור ולא זוכר כלום! ועכשיו..״ אמרתי בזעם. אהל עצרתי את עצמי מלהגיד לו שפגעתי במישהי שאני מוכן לשרוף לעולם בשבילה. אבל אנחנו אויבים וזה לא יכול להשתנות, היא שונאת אותי עוד יותר ואני אותה!
״ומה עכשיו?״ שאל אחי בחיוך זדוני. ״וכלום״ עניתי בגלגול עיניים.
״נו באמת אתה יודע שאתה יכול לספר לי הכול נכון?״ שאל בסקרנות.
״אוי רגע רגע. אתה מאוהב במישהי!״ אמר אחי בחיוך.
״אני לא מאוהב!״ צעקתי בזעם.
״אוי נו באמת אתה כן! התאהבת במישהי״ אמר בהתרגשות.
״אני לא אז שחרר מזה שמעת?!״ אמרתי בטון עצבני.
״אוווו מה אתה מפחד שאני יקח לך את חברה שלך?״ שאל בחיוך זדוני.
״שלא תעז להתקרב אליה שמעת?!״ אמרתי בטון זועף.
״אז אתה כן מאוהב״ אמר בהתרגשות.
״אחי זה פעם ראשונה בחיים שאתה באמת מתאהב. סתכל איך אתה מתנהג שאני רק מדבר על מי שאתה מאוהב.״ אמר ברצינות.
״אני לא מתאהב אז שחרר מזה״ אמרתי באדישות בשביל שיאמין.
״טוב אם אתה אומר״ אמר בחיוך מרושע.
אוי לא אני יודע מה הוא הולך לעשות מחר בבוקר. הוא הולך להתחיל עם נוי יורק בשביל לעצבן אותי. שיט.

התעוררתי והתחלתי להתארגן. אחרי שסיימתי להתארגן ירדתי אל המטבח. ״יאללה בוא עוד חצי שעה הבצפר מתחיל״ אמר אחי.
יצאנו אל הרחב ונסענו לכיוון הבצפר.

הגענו לבצפר אח שלי הלך לחברים שלו אני הלכתי אל חברים שלי.
ובראיין היה איתם. ״היי אחי מה קורה״ אמר לוגן. ״בסדר מה איתך״
שאלתי. ״בסדר״ אמר לוגן בחיוך. ״שלום גם לכם״ אמרתי לז׳אק ולג׳יימס. התעלמתי מבראיין. ״אה היי..״ אמר לי בראיין.
התעלמתי ממנו. הוא ידע שלא להתעסק עם נוי יורק. אבל עשה זאת בכל מקרה. ״אחי אני לא רוצה שאנחנו נהיה בריב רק בגלל בחורה״
אמר בראיין והשפיל מבט.
״זאת לא רק בחורה בראיין!״ עניתי בטון עצבני.
״אבל אמרת שאתה לא אוהב אותה אז..״ אמר בראיין בסקרנות.
תאמת אני כבר לא ידעתי עם אני שונא אותה. אבל מה שידעתי שהיא משגעת אותי,מטריפה אותי. והביטחון שלה זה פשוט לא מהעולם הזה.
״אמרתי שאני לא אוהב אותה נכון אבל אני שונא אותה ולכן אתה צריך לא להתעסק איתה שמעת?!״ אמרתי עצבני.
״בסדר״ אמר בראיין באדישות.

הלכנו במסדרון כל אחד הלך לכיתה שלו ואני בכיתה עם נוי יורק. ואנחנו יושבים ביחד. נכנסתי לכיתה ואני רואה את נוי יורק מדברת עם מישהו.
הלכתי לכיוון המקום שלי והתיישבתי. ניסיתי לדבר עם נוי יורק אבל זה לא עבד. ״נוי יורק בבקשה תני לי להסביר לך שזה פאקינג בולשיט״ אמרתי. ״מה לא ברור תומאס?! אתה בוגד מסריח,והחיים שלך עכשיו לא הולכים להיות כאלה קלים״ נוי יורק אמרה לי בגלגול עיניים.
הנחתי לה שתעצבן בשקט אבל הקשבתי לשיחה שלה ועם עוד ילד מהכיתה אני לא יודע תשם שלו אני לא אפילו מנסה להיזכר בשמות של ילדים מהכיתה שלי הם לא מעיינים אותי. אבל הוא עכשיו כן מעניין אותי.
בגלל שהוא מדבר עם נוי יורק. ונוי יורק שיכחת לי שאף אחד לא יתבלבל. ״תרצי לצאת איתי לדייט היום בערב?״ שאלה אותה הילד.
נוי יורק תתני לו סטירה ותשאירי לי את השאר בבקשה. התחננתי בראש.
״כן בטח תבוא לאסוף אותי בשעה שבע״ אמרה בחיוך.
״מעולה ניפגש בערב היילי״ אמר הילד. נהייתי אדום מרוב זעם רק מהמחשבה על זה שהיא יוצאת עם מישהו שהוא לא אני!

הלכתי לאימון בזמן שכולם מתכוננים במגרש בגלל שיש לנו עכשיו משחק מול תיכון בריג׳ז. התאמנו למשחק. הלכתי למרחצאות לקחת חולצה של הקבוצה שלי עם המספר שלי שדרך אגב שהוא 1.
הגעתי אל השק עם החולצות ומה אני רואה?! שכל החולצות של הקבוצה שלי בצבע הרגיל שלהם כתום אבל כל החולצות עם המספר שלי בצבע כחול! בצבע של הקבוצה המתחרה. מי שעשה את זה הולך למות.

לבשתי את החולצה שצבועה לכחול ונכנסתי למשחק. כולם בהו בי.
זה בלבל את הקבוצה המתחרה שככה היה הרבה יותר קל לשחק. אבל מהצד אני רואה את נוי יורק שולחת אליי חיוך מרושע. ״אוקיי חברים יש תקלה קטנה אנחנו נעשה הפסקה ואז נמשיל במשחק. מי שרוצה מוזמן ללכת לשירותים לקנות משהו לאכול כי ההפסקה הזאת תיקח זמן.״ אומר המאמן ברמקול. ברגע שיש הפסקה אני רואה את נוי יורק יורדת אל המגרש. אני הולך לכיוונה. ״מה קרה לחולצה שלך?״ שאלה בחיוך מרושע. ״אני יגיד לך מה קרה״ אמרתי לה. ותפסתי עם הידיים שלי את מותניה ונישקתי אותה. לא היה לי אכפת שכולן מסתכלים בנו.היה חה טעם של דובדבן. החזקתי במותניה חזק שככה לא תוכל להשתחרר.
היא שלחה ידיים אל החזה שלי ודחפה אותי. כמובן שזה לא הזיז לי.
״מה נראלך שאתה עושה?!״ היא שואלת בזעם.
״נוי יורק עדיין לא למדת? כל מה שאת עושה לי אני יחזיר לך כפול״
אמרתי החיוך זדוני.
״אני לא יודעת על מה אתה מדבר לא עשיתי כלום״ אמר בגלגול עיניים.
״אוי נוי יורק את כזאת שקופה״ אמרתי בגיחוך. והוספתי ״את רוצה שאני יגיד לך עוד דברים רק בדרך אחרת?״ שאלתי בחיוך זדוני.
״שלא תעז״ אמרה בטון עצבני.
״אוקיי נוי יורק אני רק מזהיר אותך״ אמרתי בהתנשאות.


#עקבו__אחריי__אנשים
       @העיתונאית_האהובה_סקארל

ומה אנחנו רואים פה? את מלך ויליאם עם חולצה של הקבוצה שלו בצבע כחול? מעניין מי עד כדי אמיץ בשביל לעשות לו את זה. וזה לא הכול.
לפי התמונות אנחנו רואים את מלך ויליאם מתנשק עם לא האחרת
׳מלכת הוליווד׳ כן כן שמעתם נכון. האם מלך ויליאם באמת בגד ב׳מלכת הוליווד׳ או שזה סתם פייק? את זה בקרוב נגלה.
מה דעתכם ׳מלכת הוליווד׳ ומלך ויליאם זוג בסתר? תסתכלו בתמונות ותגיבו את דעתכם. ואתם יודעים עם היה עוד משהו אני הראשונה שתודיע לכם.
להתראות,אנשים
~ס׳

להסתבך איתוWhere stories live. Discover now