היילי
אחרי הנשיקה הלא צפויה מתומאס חזרתי הביתה. התחלתי להתארגן לדייט השעה עכשיו חמש וחצי והייתי כבר מקולחת נשאר רק בגדים,שיער,איפור. התחלתי להתלבש שמתי שמלה שחורה צמודה ונעלי נייק. עשיתי פן והשארתי פזור. התאפרתי עדין. אחרי שסיימתי להתארגן היה השעה שבע בדיוק. אז חיכיתי שהוא היה למטה הוא לא יכול לדייק.
אני שומעת את הטלפון מצלצל ואני עונה.
״הלו, מי זה?״ שאלתי.
״הלו, אה היי זה רון״ אמר בגיחוך.
״אה לא זיהית בגלל המספר. אתה בחוץ?״ שאלתי.
״אממ כן אני בחוץ״ אמר בלחץ.
״אוקיי אני יוצאת״ עניתי.יצאתי אליו ונכנסתי למכונית.
״היי היילי את נראת..נהדר״ אמר רון בחיוך.
״תודה גם אתה נראה נהדר״ אמרתי בחיוך. הוא נסע אל הבר.
הגענו אל הבר. ״תכנסי״ אמר לי רון ופתח לי תדלת.
״אוי תודה רון״ אמרתי בחיוך. נכנסנו שנינו. והתיישבנו בשולחן שמול חברות בנות. בהתחלה לא הבנתי למה אבל לא היה לי אכפת.
״שלום תרצו להזמין?״ שאלה המלצרית בחיוך.
״אה כן אני רוצה להזמין המבורגר. ואת?״ אמר רון.
״אני פסטה בבקשה״ אמרתי בנימוס בכל זאת הוא משלם עליי. ״אוקיי אני רושמת תרצו משהו לשתות?״ שאלה המלצרית. באתי לענות אבל רון הקדים אותי ואמר. ״קנקן מים״ אמר רון. לא הבנתי למה הוא לא נתן לי לענות אבל בסדר לא התייחסתי לזה. ״אוקיי אני יביא לכם את ההזמנות״ אמרה המלצרית בחיוך. עבר 10 דקות בשתיקה בזמן זה רון שלח מבטים אל הבנות שישבנו מולם. והמלצרית הגיעה עם ההזמנות.
״הינה האוכל והקנקן מים״ אמרה המלצרית בחיוך. ״תהנו״ אמרה בחיוך.
התחלנו לאכול ורציתי לאפר את השתיקה. ״אז רון יש לך אחים?״ שאלתי אותו. ״אה.. כן״ אמר בחוסר אכפתיות. וחזר להסתכל על הבנות.
״היילי אני שניה בא אני רק..הולך לשירותים״ אמר רון באדישות.
הנהנתי והוא הלך. עבר כבר עשר דקות והוא לא חזר. אז הלכתי לבדוק נה קורה בגלל שדאגתי. ואני רואה אותו ואיזה בחורה מתנשקים.
״היילי זה לא כמו שזה נראה״ אמר רון בלחץ. ״שלא תעז להתקרב אליי שמעת?! פשוט תתרחק. אתה מציע ללכת לדייט ואז אתה מתנשק עם מישהי?!״ אמרתי בזעם. לא יכלתי להסתכל עליו אז יצאתי מהמסעדה והלכתי ברגל בגשם אל הבית שלי. הסתכלי מאחור וראיתי שהוא אפילו לא ניסה לרדוף אחריי. בזמן שיש גשם זלעפות אני הולכת רגל אל הבית בזמן כולי בוכה כל השיער שלי רטוב הבגדים שלי והאיפור שלי נמרח.בזמן שהלכתי ראיתי מישהו מתקרב אליי. התחלתי להגביר את צעדיי אבל הוא היה בקצב שלי. הוא תפס לי תיד וקירב אותי אליו. ניסיתי להיחלץ ממנו אבל לא הצלחתי. הוא התחיל לנשק אותי. ואני במקום להאבק אני קפאתי במקום. הבנתי שזהו אני הולכת להאנס. ״דיי בבקשה תעזוב אותי״ צרחתי כולי בוכה עוד יותר. ״תשתקי ואת תעשי את מה שאני רוצה שמעת?! זונה קטנה״ אמר בטון עצבני הוא התחיל לגעת לי בישבן והכניס לי אצבעות. וליקק לי את הצבר ומשך לי בשיער. ״דיי..בב..קשה״ אני אומרת בקול חנוק. הוא הוא קרע את החולצה שלי והוריד את החולצה שלו. הוא פתח את הרוכסן של הג׳ינס שלו. והבנתי שכאן זהו אני יאנג סופית. לפני שהוא הוריד את הג׳ינס הוא התחיל להוריד לי תחזיה. אבל לפני שהספיק להוריד אותה הוא השמיע קול של כאב. ושמעתי מישהו מתחיל לקלל אותו ולא סתם מישהו זה היה תומאס. ״בוא לפה בן זונה תעז להתקרב אליה ואתה גמור.״ אמר תומאס בזעם. ״או נכון כבר איבדת את ההזדמנות לברוח אני הולך להרוג אותך!״ אמר תומאס בגיחוך ותוך כדי בזעם. הוא התחיל לתת לו אגרופים בפנים במהירות שאני לא הספקתי לעקל. במקום לקחת את השמלה הקרועה שלי אני פשוט קפאתי במקום.
אני לא הבנתי מה קורה פה. אני עוד שניה נאנסתי. ״יבן של זונה בוא לפה יפחדו מה קרה פתאום אתה מפחד אה?!״ אמר תומאס בטון אפל וכולו זעם. הוא השליח אליו אגרופים עד שהוא התעלף. ״יופי בן זונה תכנע לפני שתמות לגמרי שמעת?!״ צעק בזעם. ״בוא נראה אותך עכשיו מנסה לגעת בבחורה שלי!״ אמר תומאס בטון עצבני. אבל לא הקשבתי לו מהרגע שאמר ׳בחורה שלי׳ הוא אמר את זה כאילו אנחנו נשואים.
״יחתיכת בן זונה קטן מי אתה חושב שאתה?!״. צעק האיש על תומאס.
״ואוו איזה אמיץ אתה שאתה עוד עונה לי. אני יראה לך מי אני ישרמוטה״
אמר תומאס כולו אדום מזעם. ״מה אצה רוצה שאני יחרוט לך את הביצים? אה זה מה שאצה רוצה?!״ שאל תומאס עצבני. תומאס לא הקשיב לאף מילה שיצא מהאיש הזה ותומאס פשוט הכה אותו עד שהוא דומם עוד שניה למוות. ״בוא אתה רוצה להזדיין בוא אני יזיין אותך למוות״ אמר תומאס כולו זועף. אחרי שתומאס השאיר את האיש דרור על הריצפה כולו דומם הוא בא אליי. ״נוי יורק א..ת״ קולו נשבר. ״אני יכול לגעת בך?״ שאל תומאס בקול כואב. אבל לא עניתי קפאתי פשוט. רק הנהנתי לו. הוא הוריד את הקפוצ׳ון שלו והלביש אותי עם זה. ״אני מצטער נוי יורק אני מצטער על הכול..אני איחרתי..״ אמר וקולו נשבר.
לא הוצאתי מילה. גם עם רציתי לא יכלתי. הוא הרים אותי והניח במושב שליד הנהג. וסגר את הדלת.אחרי שתומאס נכנס הוא ישר הדליק מזגן על חימום. ״נוי יורק..א..ת מוכנה להסביר לי מה קרה שאת ככה הולכת ברגל באמצע הלילה לבד ברחוב ועוד בגשם?!״ שאל תומאס בדאגה. רציתי לענות אבל כמעט ולא יכלתי להוציא מילה. הרגשתי כאילו חיללו אותי. ״תו..מאס א..ני אני לא יודעת..מ..ה קר..ה״ אמרתי בגמגום. ״נוי יורק תנשמי את בטוחה את איתי פה אני אפגע בל זה הדבר האחרון שאני יעשה הוא לפגוע בך.״ אמר תומאס בקול שבור. ״מי הבן זונה שהשאיר אותך ככה ללכת לבד בחושך?!״ שאל תומאס עצבני. ״תומ..אס באמת תע...זוב את..את זה״ אמרתי בצרידות. ״לא לא נוי יורק מי השאיר אותך ככה תגידי לי עכשיו!״ אמר תומאס כולו זעם. ״תומאס את..ה מלח..יץ או..תי״ אמרתי בבכי.
״סליחה אני מצטער,לא משנה מחר תגידי לי מי הבן זונה״ אמר תומאס בתחילת המשפט בנחת ואז עלה לו הטון לעצבני. הוא הפחיד אותי קצת בגלל בטונים שלו וזה לא בגללנו זה בגלל מה שקרה לפני לפני רגע.
״תומא..ס אנ..י מפ..חדת״ אמרתי בקול צרוד. זה פעם ראשונה שאני אומרת למישהו שאני מפחדת. ועוד אמרתי את זה לתומאס האויב שלי.
״אל תפחדי אני פה איתך. ששששש הכול בסדר״ אמר תומאס בדאגה ובטון נעים לאוזן. הוא הרים אותי אליו. ישבתי עליו. ״הוא הניח את הראש לי על החזה שלו ואמר. ״שששש את בטוחה איתי״ אמר בנחת.
נכון שאני שונאת אותו על מה שעשה ועכשיו אני לא בטוחה לגמרי שהוא באמת עשה את זה בכוונה. אבל לא היה לי אכפת מכלום. ברגע זה סמכתי עליו שימור עליי. נרדמתי על חזהו.עקבו__אחריי__אנשים
@העיתונאית_האהובה_סקארלומה אנחנו רואים פה? את ׳מלכת הוליווד׳ יוצאת עם מישהו מהכיתה שלה ובררתי לכם קוראים לו רון. ולפי התמונות הדייט שלהן לא הלך כזה טוב.
ובזמן קצר לאחר מכן אנחנו רואים את מלך ויליאם מכה מישהו לא מוכר בגלל שנגע בבחורה שלו. אני לא יודעת עוד פרטים על איך האיש נגע בה או עשה לה משהו. אבל עם היו עוד עידכונים אני זאתי שכמובן תעדכן אותכם. מה דעתכם על התמונות? תגיבו לנו פה.
ואתם יודעים עם היו עוד חדשות אתם יודעים מי תיגע אותכם ראשונה.
להתראות,אנשים
~ס׳
YOU ARE READING
להסתבך איתו
Teen Fictionהיילי /אני בת 16 עברתי מניו יורק להוליווד וזה לא התחיל ברגל ימין ברגע שעליתי על המטוס התיישב לידי מנוול ושחצן שהתחיל לאיים עליי.שהגעתי לבית ספר החדש ואני נכנסת לכיתה את מי אני רואה?!את אותו אחד שהתווכחתי איתו בטיסה ושאיים עליי פשוט נפלא איך שהתחיל...