CHAPTER 8

19 0 0
                                    


𝐷𝑒𝑙𝑖𝑙𝑎ℎ 𝐾𝑖𝑛𝑠𝑙𝑒𝑦;

"𝐻𝑜𝑤 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑔𝑜𝑡 𝑚𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑀𝑖𝑠𝑠 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑎ℎ?"

𝐼 𝑎𝑠𝑘 𝑙𝑎𝑖𝑑 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑀𝑖𝑠𝑠 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑎ℎ 𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑎𝑐𝑟𝑜𝑠𝑠 𝑚𝑒.

𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠.

"𝑂ℎ 𝑤ℎ𝑦 𝐼'𝑚 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑓𝑙𝑦. 𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑠 𝑢𝑛𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑐𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑎𝑡 𝑎𝑛𝑦 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑦 𝑤𝑎𝑦. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑘𝑒𝑦 𝑖𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑜𝑟 𝑖𝑡."

"𝐻𝑚.."

𝐼 𝑠𝑖𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟.

"𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒𝑚 𝑠𝑘𝑒𝑝𝑡𝑖𝑐𝑎𝑙 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑜𝑣𝑒."

𝐼 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑.

"𝐻𝑜𝑤 𝑎𝑚 𝐼 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒𝑛?"

𝑆ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑠.

"𝐼𝑡'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑡 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡. 𝐼𝑡 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒. 𝑌𝑜𝑢 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑠𝑎𝑓𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑡𝑟𝑢𝑙𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢. 𝑇𝑟𝑒𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡."

𝐼 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒.

"𝐴𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑙𝑢𝑐𝑘𝑦 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑀𝑖𝑠𝑠 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑎ℎ. "

𝑆ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑠.

"𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑒𝑠𝑒𝑟𝑣𝑒 𝑏𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑓𝑙𝑦."

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

I stare in the mirror while my brain goes numb as the memory fades away.

"You look perfect Delilah."

Riley whispered.

I turned around to face her and forced a small smile.

"Thanks."

Cara comes in.

"Come on darling we still have 20 minutes if you're ready you can come eat something."

I shook my head.

Cara is replacing Grace for as long as she's absent. She's a nice girl around my age and the daughter of one of the gardeners.

"No, no I'm fine."

"Okay then we'll leave you alone."

Riley said.

"Okay."

I hugged both of them - along with Serena who had just come out of the hair product section-,and they left.

Forbidden Delivery┃18+Where stories live. Discover now