PART 16

91 5 0
                                    

Osećam nešto toplo pripijeno uz mene. Kada sam otvorila oči videla sam ruku oko mog struka. To je Alexandarova ruka. O BOZE STA JE OVO!!! U trenutku mi prolazi kroz glavu šta se sinoć desilo. Alexandar je ispao duša stvarno. Osetim pomeranje i pretvaram se da spavam jer definitivno osećam da me gleda. Da li ćeš više ustati i otići iz sobe pomislim.

Već sat vremena me gleda a mene je toliko blam da ne želim da se pomerim. Molim Boga da ustane i da ode iz sobe više ali mislim da ga ni božija sila neće oterati...

Alexandar POV

Gledam je već sat vremena prelepa je. Stvarno ne znam od kad sam postao tolika papuča, nikada me nije bilo briga za druge, ali prema njoj se osećam toliko zaštitnički nastrojeno, ljubomoran sam na svakog ko je pogleda... Biće moja znam to. Pogledam na sat i vidim da je sedam ujutro. Moram na posao. Ustao sam iz kreveta pokupio moje stvari i poljubio je u slepoočnicu.

,,Vidimo se mala''

Katarina POV

Jel on to mene nazvao mala??? U šoku sam... Zvoni mi telefon, ko je sad majko mila?

,,Halo Lorenco šta se dešava? ''

,, Katarina moraš da dođeš u Španiju što pre, imamo problema sa Alexandrovim timom!"Rekao je uspaničeno.

,, Lorenco smiri se molim te. I sam znaš da ja neću moći tako lako da pobegnem od njega. Možda mogu da se izvučem na dva dana. Jel to dovoljno? "

,,Jeste samo nam treba neko glavni. Kreni što pre."

,, Hoću. Čuvaj se, ne daj da mi muž uništiti mafiju."

,, Neću ne brini. Vidimo se."

,,Da vidimo se "

Dobro, plan je ovakav: Kažem Alexandru da idem u Španiju dva dana zbog posla oko neke zgrade. Zamolim ga da ne šalje svoje ljude jer će me moji pokrivati i neće biti potrebe da ide samnom jer mi je tamo neka dobra ddugarica.

U autu sam spakovana za put i završavam razgovor sa pilotom...
Ulazim u neki Alexandrov klub i pitam nekog dečka da mi kaže gde je. Kaže da je u svojoj kancelariji na poslednjem spratu. Idem onda tamo.

Kucam na vrata već deseti put jer se niko ne odaziva možda i nije ovde. Probam da otvorim vrata i sa druge strane ugledam neku kurvu koja obrađuje kurac mom mužu. Bože šta sam ti skrivila. Kada je shvatio umalo nije pao u nazad sa stolice. Zatvorila sam vrata i čekala da ta fufa izađe.

,, Ćao Alexandre."

,, Katarina? Šta ćeš ti ovde? "

,, Htela sam da ti kažem da idem u Španiju na dva dana. "

,, Zašto? ''

,, Posao za neku zgradu a i jedna moja drugarica slavi rođendan. "

,, Idem i ja sa tobom"

,, Nema potrebe. Mogu sama. To je samo dva dana. Uostalom ti ovde imaš mnogo više zanimacije nego ja kod kuće. "

,, To je..."

,, Ne zanima me iskreno. O i da molim te nemoj da šalješ svoje ljude. Moji će biti tamo. Vidimo se" Mahnula sam mu i izašla. Sledeća stanica Španija...

Alexandar POV

Bože zašto se ona nađe uvek na pogrešnom mestu na pogrešno vreme? Ide u Španiju na dva dana. Neće da idem sa njom i još plus traži da ne šaljem moje ljude za njom. E pa ne može tako. Ja idem u Španiju da se iskupim.

- Halo Laki brate moj. Šta se dešava? Javljam se na telefon svom najboljem drugu.

- Imamo problem. Moramo hitno da palimo za Španiju.

- Zašto?

- Zato što te napada najjači mafijaš na svetu.

- A jel molim te, ja ne mogu sam sebe da napadnem.

- Alexandre ozbiljan sam, napada te ,, Rosa burdeos ''! Rekao je uspaničeno

- Ko?

- Najjači mafijaš na svetu! Ponovio je

- Kako to Lazare mater mu jebem?

- Ne znam preko noći se desilo. Svi su u strahu da ih ne pobije.

- Jel se zna ko je on?

- Ne ne zna se ni čak kako izgleda.

- Dobro. Pripremi oružje i idemo u Španiju.

- Ali Alexandare preopasno je.

- Nema veze idemo na mirovne pregovore. Zakaži sve to idem da se spakujem.

- Ajde brate, čujemo se.



NEDODIRLjIVAWhere stories live. Discover now