PART 23

93 4 0
                                    

Izlazimo iz auta i ja krećem na sprat. Jedva čekam da se istuširam.

Počinjem da se skidam ali Alexandar upadne u kupatilo i krene prema meni.

- Mala, jel sam ti rekao da si prelepa? Pričao je otežano, kao da ne može da diše.

- Jesi. Oblizala sam usne i onda je pukao.

- Ne radi to Katarina.

- Šta? I ponovila sam svoj pokret

- To.

- Zašto?

Prišao mi je i suzbio uz komodu.
- Zato što me to veoma pali.

- Pa? I onda sam ga poljubila. Osećala sam se prelepo. U jednom trenutku se odmaknuo od mene i počeo da skida bratele moje haljine. Svaki njegov dodir mi je pržio kožu. Haljina je pala na pod a njemu je vilica ispala. Bila sam bez brusa i u crvenim čipkanim gaćama. Podigao me je i stavio na komodu. Krenuo je da odpertlava moje štikle a svakim pokretom me je još više napaljivao. Kada mi je izuo štikle približio se mojim ustima i krenuo opet da me ljubi. Ovaj put je bio malo slobodniji pa me je uhvatio za sisu i slučajno sam ispustila uzdah. Od tog trenutka krenuo je da navaljuje na moja usta i šake su mu šarale  i milovale moje telo.

Podigao me je na kukove i odneo do kreveta. Spustio me je,nadvio se nadamnom i krenuo da me ljubi. Polako je prešao na celo telo i krenuo da ga ljubi. Izvijala sam se nad njim ali kada je došao do dna stomaka pogledao me je upitno. Samo sam mu klimnula glavom, i on je nastavio dalje. Polako je skidao moje gaćice a kada su bile na podu odmerio me je opet i rekao savršenstvo

- Ah...Alexandre

- Molim mala.

-  Želim teMolim te. Nije trebalo dvaput da mu kažeš, za manje od minut se skinuo i stavio kondom.

- Ovo će da boli. Biću nežan.

- A! Viknula sam. Previše boli.

- Da stanem?

- Ne, samo idi polako. Ubrzo ga je celog stavio u moju vaginu i tako samo stajao par minuta.
Polako je počeo da ga pomera. U početku je bolelo ali nakon part minuta je bilo savršeno. Grebala sam ga čupala. Bila sam na sedmom nebu...

Alexandar POV

Pao sam na nju. Iscedila me je do poslednje kapi.

Trenutno leži na mojim grudima i šara prstima po mom stomaku.

- Mala. Volim te. Prevalio sam preko usana. Ali to je istina volim je previše. - Od onog dana kada si zaprosila samu sebe u mojoj kući znao sam da si ta.

-  Alexandre. Zastala je i okrenula se ka meni. - I ja tebe volim. Poljubila me je i mislim da sam se osetio kao najsrećniji čovek na planeti zemlji.

NEDODIRLjIVAWhere stories live. Discover now