5. Bölüm

368 15 71
                                    

Bu bölüm önceden yayınladığım 5. Bölümden tamamen(en baş Ece ile kaçma kısmı dışında )farklı çok linç yediğim için bölümü değiştirdim. 6. Bölümü en yakın zamanda yayınlayacağım iyi okumalarr 💗
                                                                      
Demir'den kaçmıştım şaka gibiydi...

Bomboş yolda saatlerdir ilerliyordum ki, bir karakol gördüm. Karakolu görmem ile adımlarım hızlandı. Amacım Demir'i şikayet etmek değildi , onların telefonunu kullanıp Ece'yi aramayı düşünüyordum.

En sonunda karakolun önüne gelmiştim. Zaman kaybetmeden içeriye geçtim ve bir polisin yanına geçtim;

"Merhaba..."

"Merhaba hanımefendi, şikayetiniz nedir?"

"Aslında benim bir şikayetim yok. Ben telefonumu kaybettim aynı zamanda yoluda şaşırmışım da rica etsem sizden arkadaşımı arayabilir miyim?"

"Tabiki arayabilirsiniz."

Adam bana telefonu uzattı ve aramamı bekledi. Ece'nin numarası ezberimdeydi bu yüzden direkt Ece'yi arayacaktım.

"Alo Ece."

"Alo... Duru sen misin?"

"Evet evet benim ."

"Kızım sen nerdesin ya? Kaç gündür seni arıyoruz. Konum at neredeysen geliyorum."

"Duru ben ****** karakoldayım gelebilir misin?"

"Lan Duru adam mı dövdün ne karakolu amına koyayım?"bana olan güvenleri göz yaşartıyor...

"Ya anlatıcam. Hem adam falan dövmedim ben ne alaka? Gel al beni. Hadi görüşürüz."

"Hadi çıktım yola geliyorum canım görüşürüz."

Arama bitince memura geri verdim telefonu.

"Çok teşekkür ederim komiser bey."

"Ne demek görevimiz hanımefendi. Ayrıca gecenin bu saatinde gizli değilse neden buraya geldiğinizi sorabilir miyim?"yalanlar başlıyorr

"Arkadaşımın partisi vardı, bende dönerken hem telefonumu kaybettim hemde yolu şaşırdım. Yolun sonuna kadar yürüyordum sonrada karakolu görünce yardım isteyebileceğimi düşünüp geldim."

"Anladım hanımefendi. Bir isteğiniz var mı?"

"Yok çok teşekkür ederim zaten arkadaşımda gelir şimdi."

"Rica ederim . İyi geceler."

"Sizede..."

Karakolun dışında Ece'nin gelmesini bekliyordum.

15 dakikanın sonunda Ece gelmişti. Hemen arabaya bindim.

"Ece, nasılsın iyi misin?"

"Ben iyiyim ama sen... Asıl sen nasılsın?"

"Ben kaçtım,ben iyiyim."

"Duru bak şimdi eve gidiyoruz. Sen bana nerden kaçtığını, ne yaşadığını herşeyi anlatacaksın."

"Söz anlatıcam, hadi gidelim artık burda durmak istemiyorum."

Ece biz konuştuğumuz için park ettiği arabayı tekrardan çalıştırdı ve gitmeye başladık.

İkimizde çok mutluyduk çünkü ben kurtulmuştum. Biz ise benim kurtuluşum adına yapacağımız partiyi kabataslak konuşuyorduk.

Arabadaydık ve eve gitmemize 15-20 dakika vardı.

Ölü DüşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin