Evet şimdi kısa bir şeyler söylemek istiyorum. Az çok bu hikayenin çıkış sebebi belli. Size Fatih'in gerçek olduğunu da söylemiştim( her ne kadar modeliyle alakası olmasa da). Ben HBV üniversitesinde okuyorum Fatih'te Gazi'de. Bilmeyenler için HBV 2018 yılında Gazi'den ayrıldı. O yüzden HBV ve Gazi aynı kampüsün içinde.
Çarşamba günü yeniden gördüm. 2 gün önce yani. EVET 3 AY SONRA YENİDEN FATİH'İ GÖRDÜM. Üstelik hiç umudum kalmamıştı çünkü okulların kapanmasına bir buçuk ay gibi bir zaman dilimi vardı. Ama karşılaştık. Beni gördü tanıdı. Yanına gidemedim. Ona yazamamda daha çünkü Hayal kadar cesaretim yok. Ama en azından sürekli karşısına çıkıp beni unutmamasını sağlayabilirim değil mi? ( Aşık olduğum adamı darlama seviyem jdjdndnndndmdndndmmd)
Demem o ki asla umudunuzu kaybetmeyin. Kaybettiniz mi o zaman güzel bir şeyler olmasına hazırlanın.
Yine çok konuştum.
Ha bir de unutmadan 3 gelinlik arasında kararsız kaldım o yüzden en çok yorumu alan gelinlik Gamze'nin düğünde giyeceği gelinlik. Oylamayı başlattım gitti.
İyi okumalar ballarım 🍯 🍯 🍯.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
1 ay sonra...
Gözümü açmamak için direniyordum. Çünkü hem gözüme vuran gün ışığı vardı hem de birisi saçımı öpüp okşuyordu. Büyük ihtimalle rüyaydı. Sonra bir ses duydum.
" Hayal... Güzelim... Uyan hadi. Sabah oldu. Hadi güzelim... Aç gözünü."
Fatih.
Fatih buradaydı.
FATİH BURADA!
Ve ben kedili pijamalarımla uyuyordum. Bugün günlerden pazardı. Ama neden sabahın köründe benim odamdaydı. Ah... Doğru ya. Bugün Gamze'nin gelinlik provası vardı. Onun için erken gidecektik. Adam bana güzel şeyler söyleyip uyandırmaya çalışıyor ki ömrü hayatımda böyle uyanmadım. Ben gelmiş neler düşünüyorum. Benim odunluk seviyesi başka bir boyut sanırım.
Sırıtarak gözlerimi açtığımda Fatih durup gülümsedi. Konuşmasına fırsat kalmadan kendime çekip yanağından uzunca öptüm. Bu halim onu gülümsetirken gamzeleri ortaya çıkmıştı.
" Ama sen böyle gülersen benim seni hep öpesim gelir kocam."
Dediğim şeyle ikimizde aynı anda şok olmuştuk. Neden diye sormayın. Adama kocam dedim. Benim Fatih'e karşı rezil olmam tahmini ne zaman biter ya? Elimle yüzümü kapattığımda Fatih kahkaha atarak geri çekildi.
" Kalksan iyi olur. Annen uyandıracaktı ben zor ikna ettim ben uyandırayım diye. Hazırlanıp aşağı gel. Seni bekliyor olacağım sevgili karıcığım."
Benimle dalga geçtiğinde kafamı yorganın altına soktum. Fatih kahkaha atarak giderken ben sürünerek yataktan çıktım ve pijamalarımı çıkarıp banyoya gittim.
Aşağı mutfağa indiğimde kahvaltı çoktan hazırdı. Babamlar işteydi. Fazladan mesai olunca çalışmak zorunda kalıyor insan. Masada annemler ve Fatih ha bir de ikizler vardı. Annem tabii ki laf sokmadan geri kalmadı. Ben çoktan masama oturmuş çayıma şeker atıyordum bile.
" Bir insan hiç saat 11'de uyanır mı? Yarın bu kocasından yemek aş ister. Aman Fatih oğlum. Hiç güvenme sen buna. Şimdiden yemek yapmaya başla bundan kimseye hayır gelmez."
İçtiğim çay genzime kaçarken öksürmeye başladım. Fatih sırıtmasını saklamazken bana kendi suyunu uzattı. Alıp içtiğimde kimseye bakmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN ABİSİ (Yarı texting)
Teen FictionAbim yok ama arkadaşım var. Ve tahmin edin onun da neyi var? Tabi ki de abisi. Klasik abimin arkadaşı klişelerinden sıkıldıysanınız içeri gelin.