Doktor Minho Jisung'u odasına götürdü ve yatağa yatırdı. Jisung'un hâlâ kalbi sızlıyordu. Her kalp ağrısında ölüme biraz daha yakın olduğunun farkına varıyordu ve ölümü beklemek ona işkence gibi geliyordu.
Minho steteskop ile (yazardan not: inş doğru yazmisimdir) Jisung'un kalp atışlarını dinledi ve kaşlarını huzursuzca çattı. Jisung Minho'nun yüzündeki bu değişimi fark etmişti.
"Ne oldu doktor?"
Minho cevap vermedi ve Jisung'un ne olduğunu bilmediği başka aletlerle Jidung'u muayene etti. Bir şey demeden odadan çıktı ve elinde bir serum ile geri döndü.
Sessizce serumu Jisung'un koluna iğne ile bağladı ve Jisung'un yatağının yanına yere çöktü. Kafasını yatağın yanına yasladı.
Jisung ne olduğunu anlamadan şasırarak baktı.
"Doktor?"
"Beni delirtiyorsun."
"Anlamadım?"
"Senin ölümünü sessizce beklemek beni delirtiyor."
"Ne?"
Minho ne dediğini yeni fark etmiş gibi ayağa kalktı ve Jisung'a yine aynı duygusuz gözlerle baktı.
"Bir hastamın ölümü benim başarısızlığım olur. Başarısız olma düşüncesi beni delirtiyor." Diyerek kısa bir açıklama yaptı.
Jisung hayal kırıklığı hissetti ama bu hayal kırıklığının sebebini anlayamadı. Sadece sessizce başını sallamakla yetindi.
Jisung kalbinde tekrar keskin bir ağrı hissedince yüzünü buluşturarak serum olmayan eli ile göğsüne bastırdı. Minho'nun söylediği şey onu tetiklemiş olmalıydı.
Minho'nun yüzündeki hissizlik maskesi anında düştü ve endişeyle Jisung'un göğsünün üstündeki elini tuttu. Bu hareket Jisung'u heyecanlandırdığı için göğsü daha şiddetli ağrımaya başladı. Acı içinde inledi. Minho hemen ne yaptığını fark ederek elini çekti.
Jisung bir süre hızlı hızlı nefesler alarak sakinleşmeye ve kalp atışlarını düzeltmeye çalıştı. Bir kaç dakika sonra acı geçti ve kalp ritmi normale döndü. Rahat bir nefes aldı. Hâlâ ona endişeyle bakan doktora baktı.
"Gidebilirsiniz. İyiyim."
Minho bir süre hareket etmedi ve aynı endişeli bakışlar ile tam Jisung'un gözlerine baktı. Bu bakışma Jisung'un kalbine minik bir sızı olarak döndü ama belli etmedi. Minho sonunda arkasını döndü ve odadan çıktı. Bakışma sona erdiği zaman kalbindeki sızı geçti.
Derin bir nefes aldı. Asıl Doktor onu delirtiyordu. Hemde ölümü göze alacağı kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNG
Fanfiction"O hikayenin sonunu okudun mu Jisung?" "Hayır okumadım." "Sen okumadan ben söyleyeyim. Hikayenin sonunda Veronica hayatı seviyor ve intihar ettiği için pişman oluyor." "hayatta kalıyor mu peki?" "Evet, senin aksine."