Emma's pov
Ik en Scott zijn vandaag gaan kijken om een huis te gaan kopen. Een klein schattig gebouw waarbij we nog een ruim budget over hebben om te renoveren, wat nodig is! We hebben gisteren nog een bod gedaan, dat was het eerste bod dat er kwam op dit huis. Na ons zijn er nog twee koppels gaan kijken, maar tot nu toe nog geen ander bod dan dat van ons! Wat natuurlijk alleen maar in ons voordeel is.
We moet nog wachten tot 15u30 en dan weten we of er een tegen bod is of niet. Ik hoop van niet, het is de perfecte woning voor ons, niet te groot maar ook niet te klein! Als we het naar onze eigen stijl hebben omgezet natuurlijk maar we zijn al volop aan het brainstormen.
Het zou dus wel een hele teleurstelling zijn als het huis dan toch niet van ons zou zijn. Ik zou heel graag een graffiti muur hebben. Ook moeten we een extra kamer verbouwen want, ik en Scott verwachten een baby. Maar nog niks tegen de rest vertellen dat moeten wij nog doen! We weten alleen nog niet hoe dus dat moeten we ook nog eventjes uitzoeken. Maar dat komt goed.
Caro's pov
De eerste halve dag heb ik al overleefd, en eerlijk het was echt tof. Dat heeft ook wel te maken met het nieuws dat we kregen... De laatste strip die we schreven is 15 duizend keer verkocht! Wat ontzettend veel is op een korte tijd. Dit nieuws gaat de groepsfeer echt op krikken! Al zal dat tussen de band van mij en Yemi niet veel doen. Nu we het toch over hem hebben, ik ben op hem aan het wachten!
Hij is nog snel naar het toilet, we gaan een broodje eten als pauze maar hij is er nog niet! Wat eerlijk gezegd raar is, als Yemi naar het toilet gaat duurt het geen vijf seconden of hij is al terug. Misschien moet ik eens gaan kijken. Ik wandel naar de toiletten om Yemi te roepen maar ik stop abrupt, ik hoor Yemi zijn stem. Maar ook die van Jonas. Ze zijn aan het bellen. Ooh, het gaat over de adoptie dat ze willen doen. Ik zal dan nog maar effe wachten, ik weet hoe belangrijk dat is voor hem. "Wat, wanneer wil jij naar daar gaan?" "Vanaf volgende week dinsdag tot vrijdag!" "Maar Jonas dat gaat niet..." "Ik doe mijn best, dag liefje!"