Vince' pov
Ik en Charlotte zijn net aangekomen op de luchthaven. Nu nog inchecken en naar het vliegtuig gaan. Of ja toch de kabinet waar wij naar toe moeten. Er staat ons een lange vlucht van meer dan 9u te wachten! En eerlijk ik vlieg niet zo heel graag... En nog iets. Ik had daarnet een bekende stem gehoord, maar ik weet niet wie het is. Of ja ik weet wie het is maar toch ontglipt de naam mij elke keer weer! Maar die komt mij echt heel bekend voor. Een luide jongens stem, het klinkt toch eerder als een jongens stem maar het kan ook die van een man zijn! Maar toen ik mij naar het geluid toe draaide zag ik niemand meer geen jongen geen man, niemand. Alleen nog een meisje met een dotje en een salopette, echt super schattig! Nog steeds ben ik aan het denken over wie het kan zijn. Maar ik kan er maar niet opkomen. De kans bestaat dat ik de persoon totaal niet ken maar toch kwam die wel heel bekend voor! "Lief, wat is er?" "Niks hoor, had daarnet een stem gehoord die mij bekend voorkomt maar weet niet wie het is." "Misschien heb je jou gewoon vergist?" "Ik denk het niet, die komt echt heel bekend voor, het ligt echt op het puntje maar toch weet ik het echt niet?" "Maar bon, naar waar moeten we?" "Naar gate 43, dus het is nog wel eventjes stappen, maar we zijn gelukkig op tijd." Op een of andere manier is er iets dat mij tegen houdt op een kindje te adopteren of om gewoon aan kinderen te beginnen, maar hier weet ik ook niet wat. Misschien zijn we nog niet lang genoeg samen, maar ik heb geen idee. Het gevoel zal wel weg gaan! Of dat hoop ik toch, want ik hou echt van Charlotte! Nu toch, ik weet niet of ze echt de ware is. De ware is mij precies al ontglipt ofzo.. Uch waar ben ik mij toch allemaal druk over aan het maken, ik mag niet te ver vooruit kijken! Hé dat doet mij denken aan een zinnetje uit een nummer van een Nederlandse artiesten. 'Ik wil niet denken ik wil leven!' Echt mijn dagelijkse quote!
Caro's pov
Ik ben zo blij dat ik dit kan doen met hen. Het is geweldig om hen zo enthousiast te zien doen en hoe ze al helemaal weg te dromen wanneer ze erover beginnen, dat is zo schattig! , Ik zou ook super graag een lief hebben, of ja Vince! Ik kan niet met iemand samen zijn. Dat voelt niet goed! Dus blijf ik maar single, kan ook leuk zijn als je genoeg vrienden hebt natuurlijk! Oeps dat klinkt heel bitchie, zo is het wel niet bedoeld. Ik ben blij met de hoeveelheid vrienden die ik heb, het is perfect. Mijn knus leventje, zonder lief, is perfect zoals het is. Of ja perfect, met Vince misschien maar ook zo is het goed! Ik moet hem echt vergeten want hij heeft een lief dus ik moet wel. Ik weet toch dat het niet lukt! Heb het al super vaak geprobeerd en elke keer is het mislukt! Maar het moet echt! Ik heb een idee, ik ga hem gewoon ontvolgen op al mijn sociale media! Of misschien is dat erover... "Caro, wat ben jij zo aan het denken?" Vraagt Jonas die zich eerder al over Yemi ontfermde. "Jaja, gewoon een beetje moe!" Lieg ik, mijn gevoelens moet ik de komende dagen eventjes aan de kant schuiven! Het is echt niet de moment nu. We zijn hier voor het schattigste koppel dat wie weet een kindje krijgt!