#20

757 31 10
                                    

POV Lisanne

De les is al lang begonnen maar Charlotte en Floor zijn er nog steeds niet. "Waar blijven ze nou?" Zucht Laurens "geen idee ik..." nog voor ik uitgepraat ben wordt er op de deur geklopt, "kom binnen" en ja hoor daar staan Floor en Charlotte. "Hallo" "jullie zijn te laat, ga maar snel zitten we zijn al begonnen" zegt mevrouw Diezeo. Floor en Charlotte lopen en hinkelen naar hun plek voor ons. "laat me raden... verslapen?" Vraagt Laurens Ik grinnik "soort van, leg ik in de pauze wel uit" zegt Floor "okey" "later de les binnenkomen en ook nog eens de les verstoren. Nog 1 laatste waarschuwing of jullie kunnen eruit!" Roept mevrouw Diezeo "sorry" zeggen Floor en Charlotte onschuldig, waarna ze in lachen uitbarsten "wat had ik nou gezegd?!" "Sorry" lacht Charlotte "nu is het genoeg. Eruit!" Charlotte stopt haar boek weer in haar tas die ze er net heeft uitgehaald en verlaat grinnikend het lokaal. "Zo die heeft last van een maandelijkse periode" fluisterd Floor "Jup" Laurens zucht. "Als ik jullie was zou ik maar je werk doen je moet het vanmiddag al afhebben" ik zucht ook "klopt" Floor draait haar om en richt zich weer tot het bord.

POV Charlotte
Grinnikend sluit ik de deur achter me dicht. 2 minuten in het lokaal en er worden uitgestuurd, die kan ik van mijn To Do List afvinken. Met mijn krukken hinkel ik naar mijn kluisje om mijn boeken te wisselen. Okey wat heen we ook al weer vandaag voorn lessen? Euhmm geschiedenis, aardrijkskunde, biologie en Engels. Oke, boek Engels, Jup nu nog bio, heb ik en geschiedenis zit al in mijn tas en Aardrijkskunde nog. Mooi nu heb ik alles. Ik doe mijn kluisje dicht en draai me op richting de aula. De bel gaat en alle deuren zwaaien open. Oh wacht ik moet nog een afspraak maken voor mijn proefwerk die ik moet inhalen bij Engels. Ik draai me snel om wat ik beter niet had kunnen doen. BAMM! En daar lig ik, op de grond met een gebroken been en een veel te zware tas. "Sorry, sorry ik had je echt net gezien!" "Mmm" mompel ik. Zin in een gesprek heb ik nu niet "echt het spijt me! Ik help je wel" nu kijk ik de jongen toch aan waar ik blijkbaar tegen aan ben geknald. Nouja correctie HIJ tegen MIJ aan. "Gaat het al weer een beetje?" Vraagt hij lief. WoW daar mag je vaker tegen aan knallen Charlotte! "Euhmm hoor je me? Gaat het?" Vraagt hij nog een keer. " Euhmm ja sorry het gaat wel weer" zeg ik verlegen "je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik knalde immers tegen jou op" glimlacht hij "Oh" serieus Charlotte? Oh? Gewoon Oh? Wauw erg charmant. Hij steekt zijn hand uit "nogmaals sorry, ik ben Collin ik ben nieuw hier, ik kom uit Nederland" "nou Euhmm, ik ben Charlotte" ik voel dat ik het warm krijg. "Wat is er met je been gebeurd?" Vraagt hij "Oh euhm, ben aangereden" "aj gaat het al weer wat beter?" "Jahoor ben vandaag weer naar school dusja" eigenlijk bonkt mijn knie nu als een gek maar dat zeg ik natuurlijk niet! "Is de les eigenlijk al begonnen of ben ik telaat op mijn eerste schooldag?" "Haha Jup het is al even bezig, je bent telaat" zeg ik "oeps, maar wat doe jij dan hier?" Vraagt Collin lief "ik was er een soort van uitgestuurd maar ik had geen zin om een briefje te halen en heb net mijn boeken gepakt voor de volgende lessen, en net was ik dus opweg naar de kantine om wat voor mijn beste vriendin te halen" "haha, wil je de kantine laten zien? Ik weet de weg nog niet" ik zie dat hij het een suffe vraag vind "tuurlijk! Loop maar mee"

"Nou hier moet je dus je briefjes ophalen voor telaat zijn en ziek melden enzo, en ook als je er bent uitgestuurd" "oke" "hier is dan de kantine" zeg ik na een halve rondleiding door de school. "Best een mooie school" "ach valt mee haha" " ik ga even wat halen bij de kantine, wil je ook wat?" "Een chocomelk alsjeblieft" "Okey" Ik loop naar de kantine en bestel 2 chocomelk voor Collin en Floor, 1 koffie voor Laurens en 1 flesje water voor mij. Als ik alles op een dienblad heb gezet loop ik terug naar Collin. "Thanks, ik betaal later wel terug" "Oh hoeft niet hoor, welkoms cadeau" zeg ik "haha" "naar welke klas ga je?" "6VHIc" "hé, in die klas zit ik ook" "hahah mooizo ken ik ook iemand" zegt Collin "Ik zal je zo wel even voorstellen aan mijn vrienden" "oke"

"CHARLOTTE" gilt Floor "jaaa?" Gil ik terug. Buiten adem komt floor de aula in rennen. "Je broer en de boys hebben een nieuw nummer" "echt?!" "Jaaa" "hoe weet je dat?" Vraag ik "appte hij net" "niceee" "nummer?" Vraagt Collin "jaa uhm jemweet wel telefoon nummer, zen telefoon was vanochtend gevallen" lieg ik "oh oke" Collin kijkt me raar aan. "Ja lang verhaal" Floor kijkt een beetje betrapt maar probeert het te herstellen. "Hooooii, en hoe heet gij?" "Hahah halooo ik ben Collin" "nou welkom om deze fantastiese school" (Facepalm) "daar zijn jullie" zeggen Lisanne en Laurens. "Hier is jullie drinken" zeg ik "thanks" "no problem" "jo, ben je nieuw hier op deze school?" Vraagt Laurens aan Collin. "Jupp, kom bij jullie in de klas" "cool" "ik ben Laurens by the way" "collin" zegt Collin. Zo te zien kunnen Laurens en Collin goed met elkaar opschieten.

"Nou mensen ik ga weer naar de les" zeg ik "ik ga mee zeggen Lisanne en Floor. We lopen wat vooruit op Collin en Laurens. "Zo, dat heb je goed voor elkaar hoor twin" grijst Lisanne "liz, nee gewoon niet. Ik ken hem amper." Zeg ik "haha sorry" "eh maar wat er nog niet is, kan er altijd nog komen hé" knipoogt Floor. Lachend schud ik mijn hoofd. "Jullie zijn echt knetter gek" "hahahaha" We lopen het Engels lokaal in. Collin komt naar me toe. "Zit je al naast iemand?" Vraagt hij "nee, maar nu wel" lach ik. En ik duw Collin naast mij op de stoel. "Ik mag jou wel" grijnst Collin.

"Oké klas allemaal even opletten. Ik ga zometeen beginnen met de gramatica uitleggen, maar eerst mogen jullie tweetallen vormen die waarmee je een boekverslag gaat maken." Overal in de klas klinkt gemompel. "Zullen wij samen?" Vraagt collin. Moet ik dat wel doen? Zou hij me gaan herkennen? Nee vast niet, ik doe gewoon heel voorzichtig. Wat kan er gebeuren? "Ja is goed" glimlach ik. "Waarneer moet het af zijn?" Vraagt Mike "overmorgen al dus na school, hard aan de bak met zen tweeën!" " zullen we vanmiddag bij mij afspreken om eraan te werken?" Vraagt Collin "jaa prima!" Ik tik Floor aan. "Ik rijd vanmiddag niet mee terug want ik ga bij collin boekverslag maken" fluister ik. Floor trekt haar wenkbrouwen op "okey, ik app Niall wel" grijnst Floor "niks in je hoofd halen hé" lach ik "beloof niks" fluisters Floor.
"Nu allemaal opletten want deze grammatica die ik nu ga uitleggen, komt voor in het proefwerk van volgende week"



Heeeeeii
Echt super bedankt voor alle vote's enzo
Echt word er super blij van!
Nou hier is eindelijk weer een hoofdstuk ;)
Ook ik hoorde over one direction en dat ze uit elkaar zouden gaan voor een jaar :( tuurlijk baal ik!
Maar ook hun verdienen een pauze ze doen super veel voor ons en ze zijn geweldig, ik blijf wel gewoon dit boek schrijven hoor,
Juultjepower

Music TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu