Bab 3

31 4 0
                                    

"Setelah,setelah..arghh!!Salah lagi.Pening kepala aku ni.Rasa nak pecah kepala pun ada." Rungut seorang gadis yang berpakaian serba hijau.

"Vivana Sakura,kat sini you rupanya.Penat I cari tau!" tegur seorang gadis yang baru sahaja duduk di sebelah gadis 'hijau' tadi.

"Sorry,ye my friend.I tengah cari ilham nak buat lirik lagu ni.Macam you tak tahu,2 minggu lagi ada persembahan duet untuk Mikail dengan Suraya pula.Pening I!Baru je lepas siap lagu Mikail dengan Syakira,now Mikail dengan Suraya pula.Arghh!!" luah rasa tidak puas hati Sakura.

"Hello,Vivana Sakura Isabella Barbara Nanaomi Elizabeth.Ingat senang ke nak cari duit?" tegur rakan Sakura itu. Sakura memandang rakannya,tajam.

"Nur Melati Kuntum!Kan I dah kat you,jangan sebut my real name.I hate it!" marah Sakura lalu segera mengemaskan barangnya dan melangkah ke arah kereta Myvi hijaunya.

Melati mula gelabah.Dia sudah menyakiti hati rakan karibnya!

"Sakura!Sorry lah,beb.Sakura!Jangan pergi,Sakura!" Melati cuba mengejar rakannya namun Sakura sudah masuk ke dalam keretanya dan meluncur laju,membelah kesunyian di pagi itu.

Entah pergi ke mana,hendak menenangkan hatinya.

"Sorry,Melati.Kau tahu aku tak suka!Aku tak marah kau,tapi si 'dia'!" keluh Sakura.


Siapakah si 'dia' itu?

CINTA SOROK_SOROKOù les histoires vivent. Découvrez maintenant