Jasmina
Saznali smo da ovaj debil ima špijuna i vezu i da će verovatno hteti da mi naudi. A Dejn će pozvati direktora FBI.
Završila sam sa poslom i pozvala Luku.
O jel se to moja sestrica setila da me zove?
Da Luka za par dana dolazim kod vas.
O pa lepo.
Jel ima neki keksi agent kod tebe seko? - zeza me.
Nema i kaže se seksi ti i tvoja keksi fora.
Pozvaću posle moje devojke Andju, Micu, Niki, Evu i moje bivše koleginice seksi agentkinje one su moja centrala.
Jao vi žene.
Ajde konju a gde su tvoji konji agenti?
Pa seko nekoliko njih ševi tvoju centralu.
One bar imaju seks ja ostade nezadovoljena.
Ludačo jedna nemaš dlake na jeziku hm?
Ajde ajde isti si.
E čuo sam za onog Aleksandra uhvatili ste ga.
Da slučaj je bio moj a vi iz FBI niste imali ništa.
Tako je ali ti si ga uzela pod svoje.
Nek bude srećan što mu penis nisam odsekla i nabila štiklu u dupe mada moje štikle su moje bebe tako da bih mu penis samo odsekla.
Hahahahahaha ludačo aj ljubim te odo.
Ajde budalo.
Prekinula sam poziv i krenula kući.
Matteo
Okupili smo se svi kod mene u kancelariji čak su i Andjelija, Milica, Nikolina i Eva došle a Luka je na telefonu.
Andju i Milicu znam zato sto su mnogo pomogle agentima kad su bili ranjeni a preko njih sam upoznao Nikolinu i Evu.
A Kejt, Hana i Ivona su došle iz CIA ovde a i moji drugovi ih gledaju zaljubljeno kao i Andju, Milicu i Nikolinu i Evu.
Raspričali smo se i Luka je ušao u kancelariju.
S kim si razgovarao. - pita ga Pablo.
Sa sestrom.
Ček zvao si Jasminu. - kaže Andja srećno.
Čime ti se beše sestra bavi? - pitam ga.
Nisam je nikad upoznao.
CIA agent je radila je sa Kejt, Hanom i Ivonom a Andja, Milica, Nikolina i Eva su joj drugarice još od malih nogu Andja, Eva i Milica su isto godište kao Jasmina a Nikolina je godinu dana mladja.
Ma super. - kažem.
Kad smo kod CIA oni su beše uhvatili onog ubicu. - pitam.
Da ali lično ga je Jasmina uhvatila i prebila pronašla njegovu ćerku koju je kidnapovao, sestra mi je ludača pravi mali zajebant.
Ona je najbolji agent. - kaže Kejt.
Zazvonio mi je telefon.
To je Dejn direktor CIA.
Javim se.
Dejne?
Matteo jesi li slobodan?
Jesam što?
Treba mi tvoja pomoć u vezi slučaja onog ubice ima neke veze kod nas u CIA odnosno ima špijuna treba mi tvoja pomoć.
Prijatelju smiri se čuo sam da je jedan agent to rešio.
Da ali taj špijun može da joj naudi zove se Jasmina Pavlović moramo da rešimo to.
U redu pomoćiću ti.
Prekinem poziv i kažem sve Luki i ostalima.
I da proba Jasmina će ga nokautirati.-kažu Eva i Nikolina.
Znam ali rekla mi je da dolazi za dva dana. - kaže Luka.
Idem kući i otićiću kod Dejna probaćemo to da rešimo pre nego što Jasmina dodje kod nas u grad.
Izašao sam iz kancelarije i krenuo kući.
YOU ARE READING
Gospodjica Luda 🔚
RomanceJasmina je humoristična, luda, dobar prijatelj, savetnik i igrač, zna da se igra sa ljudima i njihovim mozgom i živi život punim plućima zeza se sa svima i smatra da nijedan muškarac nije idealan za nju i uvek budu za jednu noć. Ali da li će idalj...