11.Deo

89 6 0
                                    

Dva dana kasnije

Jasmina

Danas baš pada sneg jako je hladno ja sam kod kuće a ostali na poslu.

Zavonio mi je telefon to je Luka.

Hej seko.

Ćao Luka.

Šta radiš?

Ništa i da spremila sam da jedete kad dodjete.

Sjajna si e da Matteo nije došao u FBI možes li kod njega da odeš da proveriš?

Naravno. - rekla sam i prekinula poziv.

Obukla sam jaknu i čizme i krenula do Mattea.

Zazvonila sam ali niko ne otvara.

Povukla sam kvaku bilo je otključano ušla sam unutra.

Matteo! Matteo!

Popela sam se na sprat i ušla u prvu prostoriju to je kupatilo.

Zatim sam ušla u zadnju prostoriju to je bila soba a Matteo je bio u krevetu sam. Sad će 10 sati.
Pridjem ka krevetu i pipnem ga za čelo on gori!

Matteo budi se!-samo se promeškoljio i otkrila sam ga podigla  i skinula mu majicu .

Skinula sam jaknu i čizme i otrčala u kupatilo koje je povezano sa sobom uzela peškir i potopila u hladnu vodu.

Prišla sam mu i stavila peškir na čelo .

Matteo budi se hajde molim te. - otvorio je oči i počeo da drhti.

Hladno mi je. - počeo je da se trese.

Ššš sve će biti u redu.

Dodji da se istuširaš hajde pomoćiću ti. - pomogla sam mu da ustane i odvela ga u kupatilo.

Skini se Matteo moraš.-skinuo se a ja sam ga uhvatila za ruku i ušli smo u tuš kabinu pustila sam hladnu vodu bili smo oboje mokri a on me je zagrlio i stavio glavu na moje rame.

Završili smo i ja sam mu pomogla da se obriše i obuče izašli smo iz kupatila i odvela sam ga u krevet.

Matteo moram da pozovem tvog doktora. - uzela sam njegov telefon i pozvala doktora.

Ja sam za to vreme Matteu izmerila temperaturu i bila je 38.5 stepeni.

Čula sam zvono na vratima i pustila doktora unutra.

Gospodjice vi ste mu?-pita doktor

Drugarica, doktore on drhti i kašlje i kija ima temperaturu 38.5 stepeni.

U redu pregledaću ga a vama preporučujem da se presvučete prehladićete se.

U redu idem do kuće. - rekla sam i obukla jaknu i obula čizme i otrčala do kuće uzela trenerku, duks, donji veš i čarape i novčanik a telefon mi je bio u jakni. Zaključala sam kuću i otrčala nazad do Mattea a kod njega ću da se presvučem.

Stigla sam a doktor mi je dao koje lekove treba da pije i otišao a ja sam zaključala vrata i otišla gore kod njega.

Ušla sam unutra i videla da spava moram da se presvučem ušla sam u kupatilo presvukla se i stavila peškir na kosu i otišla kod njega.

Matteo hej.

Mmm.

Moram da ti kupim lekove apoteka je blizu ima 10 minuta kolima dolazim brzo važi. - nisam mogla da izdržim poljubila sam ga i osušila kosu fenom i krenula da mu kupim lekove.

Stigla sam u apoteku i kupila mu lekove i krenula nazad.

Stigla sam i otključala vrata i ušla pa ih zaključala.

Skinula sam jaknu i čizme i otišla kod njega u sobu.

Matteo budi se moraš da piješ lek hajde! - rekla sam a on je otvorio oči.

Dala sam mu lek za temperaturu i dala sam mu vodu i popio je lek.

Mogu li...

Ne nema spavanja idem da ti spremim da jedeš hajde.

Otrčala sam u kuhinju i skuvala mu supu i skuvala jaja i piletinu  čak sam   izrezala voće i odnela mu.

Gotovo hajde da jedeš, kako se osećaš.

Ne znam ni sam malaksao sam.

Bićeš dobro hajde pojedi to a ja ću javiti Luki.-rekla sam i izašla iz sobe.

Pozvala sam Luku i sve mu objasnila i rekla da ću pripaziti na njega.

Pojeo si. - rekla sam ulazeći u sobu.

Jesam.

Hajde idem da operem ovo.

Krenula sam ka kuhinji i oprala sudove i otišla do Mattea.

A sad da izmerimo temperaturu.

Uzela sam toplomer i izmerila mu temperaturu koja je bila 37.5 stepeni .

Dobro je spušta se.

Jasmina?

Kaži.

Možeš li da spavaš sa mnom molim te? - pitao me je a ja sam ga šokirano pogledala ali sam pristala.

Skinula sam trenerku i obukla njegovu majicu i legla pored njega a on me je zagrlio i ubrzo zaspao na mom stomaku a ja sam ga mazila po kosi i zaspala.

Gospodjica Luda 🔚Where stories live. Discover now