הכירו את סאי!

95 7 24
                                    

בדיוק יצאנו ממשרד ההוקאגה למשימה חדשה, הכול היה רגיל טוב חוץ מהבלוטה שהייתה לי על הראש, שפשפתי אותה עם זעף על פניי.

מינאטו נאנח ״זה אשמתך מאי לא היית צריכה להתעלם מטסונאדה״

האשיראמה הנהן בשלוב ידיים, ״כן טסונאדה יכולה להיות מפחידה שמתעלמים ממנה ככה״ הוא אמר לרגע מצומרר מהכוח שלה גם שהיא הייתה קטנה היא הייתה חזקה באופן בלתי רגיל.

״ממש כמו שד קטן״ טוביראמה אמר נזכר בכל הפעמים בהם טסונאדה הקטנה שברה משהו.

קללתי מתחת לנשמתי משפשפת את הבלוטה על ראשי ״תזכירו לי בפעם הבאה לא תעלם מהאישה״ מלמלתי, מה אני אמורה לעשות לקבל משימות זה כל כך משעמם!!! מילאה אם זה היה רק קבלת המשימה, אבל לאאא הם חייבים לחפור כל פעם מחדש.

נארוטו היה עם זעף על הפנים משפשף גם בלוטה על הראש ״מסכים טאדביו״ הוא אמר שיקבל גם מכה מהזקנה בכלל שהוא דן עם מאי-ניי איזה טעם ראמן לקחת למשימה.

סאקורה רק נאנחה ״אידיוטים״ היא אמרה משפפת את גשר אפה, היא אוהבת את הצוות שלה, באמת. אבל לפעמיים הם כאלו אידיוטים.

נארוטו הרים את ראשו וחייך שראה את שיקאמארו הולך עם צוג'י ״היי! שיקאמארו צוג'י!״ הוא קרא עליהם ורץ כנראה לשאול אותם עם הם יכולים להצטרך למשימה שטסונאדה נתנה לנו, בעיקרון לצוות צריך שלוש אנשים בשביל לצאת למשימה, אבל בגלל שחרא העלילה חייב להתערב אז לצוות שלנו צריך 4 זה ועוד משהו על זה שעוד מישהו סבלן, לא ממש הבנתי את האחרון.

הגענו בדיוק בזמן לשמוע את שיקאמארו מסרב כי יש לו משימה משלו, נארוטו נבל בגלוי ״צוג'י מה איתך?״ הוא שאל בתקווה שהוא יצטרף.

צוג'י חייך להזמנה ובא לענות אבל משהו זימזם בחלק האחורי של ראשי, חוש העכביש? שלפתי את חרבי וחוסמת את מה שניסה לתקוף את צוג'י, עיניי התרחבו ״אריה דיו?״ שאלתי מבולבלת.

ישר כולם קפצו אחורה בעמדות שונות מוכנים להילחם ״היי מה זה היה?!״ נארוט צעק בקול עיניו עפות לכול עבר לראות מי זה היה.

עיניי התחדדו פונות ישר לאדם האדם במעשה, שלושת הרוחות גם הרגישו את זה כי הם הסתכלו לאותו כיוון כמוני.

הסתכלתי למעלה על הגגות רחוק רואה את האשם נמצא שם ומסתכל אלינו, הסתכלתי לרצפה לראות אתה הדיו נמרח על הרצפה, חיוך משך את שפתיי ״מגניב..״ מלמלתי ביראת כבוד תמיד חשבתי שהקטע של הדיו של סאי הוא להיט, כלומר חיות מדיו? לאזעזל רשום אתי לזה אתה יודע כמה אנשים אני יכולה למתוח עם זה??

שיקאמארו הסתכל סביב עיניו החדות בסוף נחתו על האשם שנמצא ממש מולם על הגגות ״אז שם אתה נמצא.״ הוא אמר

ראינו איך הוא זז כנראה מצייר עוד כמה חיוך מדיו, שיקאמארו עשה יסמן יד בכוונה לתפוס את סאי עם הצל שלו ״אני אחפה עלייך! תצא נארוטו!!״ הוא אמר ברצינות וראיתי איך נארוטו ממריא ישר לכיוונו של סאי, נתתי לשיקאמרו מבט מעליב שהוא לא אמר לי ללכת ״אל תסתכלי עלי ככה, את תהרסי יותר מידי..״ הוא אמר לא מסתכל עלי.

אני עדיין משחק נכון...? [חלק 2]Where stories live. Discover now