Merhaba canlarım nasılsınız bakalım.
Yeni bölüm geldi 🥰☺️
Bahar (Aslin)
Onlar gittikten sonra bizde Yasemin'in evinden çıktık.Erzurum'a gitmek için arabaya bindik ve yola koyulduk ama daha şehirden çıkmamıştık ki araba bozuldu.
Bir süre bir pansiyon da kaldık ve ne yapacağımızı düşündük. Bir defasında Berk'i doktor olan bir arkadaşı aramıştı ve Ozan'ın hastanede olduğunu söylemişti.
Berk'te ona şimdi gelemeyeceğini ama Ozan'ın durumunu ona söylemesini istemişti.
Bu konuşmadan yaklaşık iki hafta sonra arkadaşı tekrar aradı ve Ozan'ın artık iyi olduğunu ve taburcu olduğunu söyledi.
Ben odada Yağız'la igilenirken kapı açıldı ve Berk hızla içeri girdi ve kapıyı kapattı.
Telaşla sordum:
"Berk ne oldu?" diye.
Berk söyledi:
"Tam pansiyon'dan çıkmıştım ki dışarıda Ozan'ı ve adamlarını gördüm buraya geliyorlardı" dedi.
Korkuyla ona baktım ve söyledim:
"Ne nasıl bizi nasıl buldular peki şimdi ne yapacağız?" dedim.
Berk hemen bize yaklaştı ve söyledi:
"Tamam önce sakin ol buradan gidiyoruz" dedi.
Daha sonra Yağız'ı kucağına aldı benim de elimi tuttu odadan çıkmadan önce yüzümüzü kapattık ve odadan çıktık.
Tam ödemeyi yaparken birden Ozan ve yanında bir kaç adamı içeri girdi korkuyla Berk'in elini daha da sıkı tuttum.
Berk ödemeyi yaptı daha sonra tam kapıya giderken Ozan'ın yanından geçtik bir an Ozan'la göz-gözü geldim ama hemen başımı indirdim ve dışarı çıktık ve koşmaya başladık.
Ozan
Aradan iki hafta geçti hastaneden taburcu olduktan sonra eve geldim. Hemen çalışma odasına geçtim hemen Tuncay'ı yanıma çağırdım ve sordum:"Ne oldu Bahar ve Yağız'la ilgili bir şey öğrene bildiniz'mi?" diye.
Cevap verdi:
"Hayır efendim ama adamlarınız her yerde onları arıyor" dedi.
Öfkeyle yumruğumu masaya vurdum ve bağırdım:
"NE DEMEK HAYIR İKİ HAFTA OLDU VE SİZ HALA BİR ŞEY BULAMADINIZ" diye.
Birden Tuncay'ın telefonu çaldı açtı ve konuşmaya başladı daha sonra telefonu kapatıp söyledi:
"Ozan bey Bahar hanımı bulduk" dedi.
Gerisini dinlemedim hemen arabaya bindim ve beni oraya götürmesini söyledim.
Bir pansiyonda kalıyormuş hemen oraya gittik pansiyona giden yol kalabalık olduğu için arabadan indik ve oraya yürüyerek gitmeye başladık.
Pansiyona girdiğimiz zaman yanımızdan bir kadın bir adam ve kucaklarında bir çocuk yanımızdan geçti bir anlık kadınla göz-göze geldik ama kadın hemen gözlerini kaçırdı.
Tam bir şey söyleyecektim ki onlar dışarı çıktı ve aynı anda resepsiyonda ki adam konuştu:
"Beyefendi bir şey'mi lazımdı?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı
Non-FictionEn büyük isteği iyi bir doktor olmakken bir adamın saplantısı yüzünden o adamla evlenmek zorunda kalan Bahar ve ona saplantılı olan Ozan