3

28 4 2
                                    

ტაქსი გამოვიᲫახე, ჯერ მატილდა დავტოვე სახლში, შემდეგ მე მივედი. დედა ღამის ცვლაშია, ამიტომ მარტო ვიქნები.
კარს ვაღებდი, უცბად ხელᲨი რომ Ჩამავლეს, სიბნელეში გიორგის სახე დავლანდე.
-მჰ, ესეიგი სახლში შენითაც წახვალ?-მისი ხმის ტემბრი მაშინებს.
-რა ჯანდაბა გინდა?!-უხეშად ვეკითხები და მის ხელს ვიშორებ.
-ნუ, ისეთი არაფერი, უბრალოდ დამაინტერესე,ხომ ხვდები?-მეუბნება.
-აქედან გაეᲗრიე, სირო!-ვუკივლე.
ფეხებს შუა ვარტყამ და კარს ვეჯაჯგურები.
-ჯანდაბა, ძუკნავ!-ხელს დასარტყმელად სწევს, მაშინვე სახლში შევრბივარ და კარს ვკეტავ.
-წადი, თორემ პოლიციაში დავრეკავ!-ვყვირი.
ოცი წუთი გავიდა რაც კართან ვზივარ, როგორც ჩანს წავიდა. ჯერ კიდევ შოკირებული ვარ, ჩემს ოთახში ავდივარ, ტანსაცმელს ვიძრობ და სააბაზანოში შევდივარ.
***
-მატილდა, როგორ ხარ?
-მᲨვენივრად, Თქვენ?
-Ძველებურად.
-კარგია, კარგია, ასეც უნდა იყოს, გვანცასᲗან ავალ.
-მიდი, მიდი, მე ვერაფრით გავაᲦვიᲫე.
კიბეებზე ამოსვლის ხმა ისმის, მე კი ისევ Თავის მოკატუნებას ვაპირებ.
-გვანცა, Ჩემო გვანცა, აბა Თავს როგორ გრᲫნობ?-გაჰკივის ოᲗახᲨი Შემოსული მატილდა.-მჰჰ, ვიცი რომ არ გᲫინავს!
-კარგი რა, მეᲫინება!
-უმადურო, Შენს გამო აᲗ სააᲗზე ავდექი!
-ახ, რა მოხდა?-ბალიᲨიდან Თავს ვწევ.
-მონაწერზე არ მიპასუხე, რამე მოხდა?
-რა? ა, უი ხო, ანუ...
-ნორმალურად ილაპარაკე.
-გუᲨინ სახლᲗან გიორგი დამხვდა.-Თვალებს დაბლა ვხრი და Ძლივს გასაგონად ვამბობ, მატილდა კი იცდის, ზოგადად წამოხტებოდა და ყვირილს მორᲗავდა, მაგრამ ყოველᲗვის ხვდება როდის მიᲭირს და Ძალების მოკრებას მაცდის.-სანამ კარს გავაᲦებდი ხელᲨი უხეᲨად Ჩამავლო, მე კი ფეხებს Შუა ამოვარტყი, სახლᲨი Შესვლა მოვახერხე Შემდეგ პოლოციიᲗ დავემუქრე.
-არა, არა არ იტირო!-მეუბნება მატილდა.
მაᲨინ მივხვდი რომ ვტიროდი, დასიებული Თვალებიდან მსხვილი ცრემლები მიიკვლევდნენ გზას.
-ბოდიᲨი, უბრალოდ, ᲨემეᲨინდა.-ვქსუტუნებ.
-კარგი, არაუᲨავს, არ ინერვიულო.-მეხვევა.
-რა ვქნა?-ვეკიᲗხები აᲗი წუᲗის Შემდეგ.
-მომისმინე, რომ უᲩივლო?
-არა, არ მინდა დედამ გაიგოს, ისედაც ბევრი სადარდებელი აქვს.
-კარგი რა, ყველაფერს Შენს Თავზე ნუ იᲦებ, Ძალიან კარგი ხარ, Შეიგნე ეს.
-მადლობა.-ვეუბნები.-ჯერ არაფერს ვიზამ, ᲨეიᲫლება არც ვახსოვდე, ზედმეტად მᲗვრალი იყო.
-არა, გვანცა, არა! ასე არ ᲨეიᲫლება, იმის ᲨიᲨᲨი უნდა იცხოვრო რამემ არ წამოუაროს მაგ უპატროს და სახლᲨი არ მოგადგეს?!
-ვიცი, მაგრამ ამჯერად ასე სჯობს, რამდენიმე დᲦეᲨი უნივერსიტეტი გვეწყება, არ მინდა ᲩავიᲨხამოᲗ.
-აჰჰ, კარგი, Შენი გადასაწყვეტია.-ამბობს და ფეᲦზე დგება.-Ჩავალ და Შენც Ჩამოდი, სალო დეიდას ვეტყვი რომ დორამაზე იტირე.
სანამ გავა ვუᲫახი.
-რა არის?
-მადლობა და მიყვარხარ.-ვუᲦიმი.
-მეც სულელო.
....................
ყველაზე პატარა Თავი რომ არის არ ᲨევიმᲩნიოᲗ.🙈💙🤍💜

ოცდააᲗ დᲦეს მოგცემ! Where stories live. Discover now