rozdział 10- nowe zainteresowanie Rogacza

19 5 10
                                    

Syriusz

Rano wstałem i udałem, że świat jest ,,wspaniały" ale każdy wie że moje życie jest chujowe. Kurwa mam dość. Ale idę do przodu. Nie podaje się z choć mam niezbyt fajne myśli. Ale nie chce zostawić Jamesa, Regulusa, Remusa...... Nie będę ich zostawiać. Jak to zawsze powtarzałem od kąd mam te okropne myśli. Jeśli to zrobisz,jesteś egoistą. A ty nim nie jesteś. Jesteś dobrym człowiekiem, który nie jest egoistą. Nie zostawię ich. Powtarzam to sobie nawet parę razy dziennie. (Piszę taki smutnawy początek, a słuchawkach leci Rapapara) czasem mam dość udawania bycia szczęśliwym z życia. Nie to że ja zawsze jestem smutny i mam te myśli, ale czasem się zdarzają. Z reguly jestem szczęśliwy, bo mam takich wspaniałych przyjaciół, którzy są dla mnie jak bracia.
Nie chce im mówić o moich problemach. Remus n własne tak samo James.*

Wziąłem się w garść. Ubrałem się w swój stały styl ułożyłem włosy u wyszedłem z kajuty. Było dość wcześnie. Patrzeć się n słońce wywnioskowałem,że jest około 6 rano. Myślałem że będę sam. A na schodach siedział James. Był skupiony na książkę (JAMES TY UMIESZ CZYTAC?) widać,że nawet nie zauważył (teraz leci mi bitwa). Oparłem się ramieniem o barierkę i zacząłem go obserwowac. Najprawdopodobniej ma książkę od Lunatyka bardzo Reggiego. Oboje uwielbiają czytać. Mam nadzieję , że rogacz też to polubi. Nie mówię że jest on głupi, ale są książki które na pewno mu się spodobają. Nawet ja wiem jakie książki by mu się spodobały. Hobbit, Percy Jackson, osobliwy dom pani Peregrine, itd. wsyztskie z nich przeczytałem i wiem że mu by się spodobały.

Podeszłem do niego i czytał z jedną z nich. Hobbita. Ulubiona Reggiego. Wiem że to uwielbia, bo zawsze mnie od najmłodszych lat prosił bym mu czytał.**
-Cześć James
Nie dopowiedział. Siedział skupiony na książce. To najbardziej uwielbiam w Jamesie. Że gdy jest na czymś skupiony to nie da się go od tego odciągnąć. Jak widać tutaj z książką. Delikatnie traciłem go ręką i dopiero teraz zaczął kontaktować ze światem
-O! Syriusz co tak wcześnie?
-Nie mogłem spać. A ty? Zwykle śpisz ,a nie siedzisz i czytasz.

-Ech. Regulus mi pożyczył. No wiesz.

-I jak??

-no wiesz.....

•~•~•

Polsat!!!!

Przepraszam że tak mało, ale nie mam za bardzo weny.

* Nie chciałam zrobić z Syriusza deptesanta. Ale bardziej chciałam podkreślić to że i on miał ciężko i to przeżywa.

**chciałam cię zrobić z tym by nie byli ze James jest debilem.Bo to nie prawda. Chce by w tym opowiadaniu nie byscie go postrzegali jako debila i nieuka.

Do zobaczenia w następnym ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ 😘 😘 ❤️ ❤️ 😘

W Głębinach Oceanu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz