Batman: Unde e Joker?
Infractor: Cine stie? Face "Ha-ha" cu Harley Queen.
Batman: Te mai intreb odata: Unde e Joker? *Batman face*
Infractor: Nu stiu! Jur! Nu am nicio treaba cu el.
Superman: De ajuns. Cred ca ti-ai primit raspunsul.
Batman il arunca pe Superman in cealalta parte a camerei. Normal ca si Superman face acelasi lucru. :))
Superman: Am auzit ca esti nebun, nu si prost. *Uitandu-se prin masca lui Batman.* Bruce Wayne?!?!
Batman: Ai trisat.
Superman: Nu te vreau in orasul meu.
Batman: Nu vei auzi mult de mine. Imediat cum il gasesc pe Joker voi pleca.
Superman: Asta nu e destul de repede.
Batman scoate o bucatica de kriptonita si o indreapta spre Superman. (Normal ca are Kriptonita la el, doar e Batman)
Batman: Nu se simte prea bine, nu? Joker are cateva tone e kriptonita. Ma gandeam ca ti-ar fi utila informatia asta.
Batman dispare in secunda in care Superman nu e atent la el.
In apartamentul lui Superman. Louis suna.
Louis: Buna! Voiam sa stii ca voi intarzia maine. Iau micul dejun cu Bruce.
Clark: Nu e un tip atat de special.
Louis: Detectez cumva un ton dezaprobator?
Clark: Tu esti cea care spunea ca e un gunoi.
Louis: M-am inselat. E foarte dragut si mult mai inteligent decat ai crede.
Clark gaseste o drona de urmarire pe camasa lui.
Louis: Te las sa numeri oile sau sa dormi, sau ce faci tu cand esti singur. Pa!
Clark il vede pe Batman pe acoperisul unei cladiri facandu-i cu mana.
-------------------------
Batman=BOSS
CITEȘTI
BATMAN -Replici-
RandomAm gasit cateva replici din filmele si serialele animate cu Batman si alti supereroi si vreau sa le impartasesc cu voi.